турбокоректор 1.8тди/dpc
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 21 юни 2009, 22:58
- Модел на автомобила: ескорт 1.8 тд
- Местоположение: велико търново
- Status: Извън линия
турбокоректор 1.8тди/dpc
Здравейте,ако може да помогнете,диафрагмите на клапана са сменени,както и 6-те опростена/cargo/.проблема е че продължава да пуска нафта към тръбичкта .пропускаме ли нещо важно при монтажа на ремонтния комплект или трябва да се сменят диафрагмите в монтиран комплект/50лв/,посоката на буталото /тясна част/накъде трябва да е,при мен е към помпата.
поздрави и благодаря предварително
поздрави и благодаря предварително
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: турбокоректор 1.8тди/dpc
Буталото правилно си го монтирал, от него не може да тече.
Тече от тръбичката заради пробита мембрана (малката). Ако мембраните, които си сложил не са като оригиналните - тънко гумирано платно, а са от плътна гума с удебелен борд не стават! Ако все пак си принуден да сложиш такива мембрани им премахни борда с шкурка или на шмиргел. Ще изкарат известно време, но имай в предвид, че не само като дебелина са различни ами и като чувствителност и трябва нова настройка на клапана. Номерът със запомняне на положението на гайката и слагането и пак на същото място не върви!
Слагането на цял нов комплект включващ мембрани и бронзовото тяло с винта е оправдано само ако мембраните са качествени като оригиналните, но като гледам какво е качеството на cargo си мисля колко хубаво е, че са се ориентирали към производство на на авточасти, а не примерно на презервативи или нещо по-отговорно.
Поздрави.
Тече от тръбичката заради пробита мембрана (малката). Ако мембраните, които си сложил не са като оригиналните - тънко гумирано платно, а са от плътна гума с удебелен борд не стават! Ако все пак си принуден да сложиш такива мембрани им премахни борда с шкурка или на шмиргел. Ще изкарат известно време, но имай в предвид, че не само като дебелина са различни ами и като чувствителност и трябва нова настройка на клапана. Номерът със запомняне на положението на гайката и слагането и пак на същото място не върви!
Слагането на цял нов комплект включващ мембрани и бронзовото тяло с винта е оправдано само ако мембраните са качествени като оригиналните, но като гледам какво е качеството на cargo си мисля колко хубаво е, че са се ориентирали към производство на на авточасти, а не примерно на презервативи или нещо по-отговорно.
Поздрави.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
- Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
- Местоположение: Петрич
- Status: Извън линия
Re: турбокоректор 1.8тди/dpc
Здравеи колега и аз съм се сблъсквал с този проблем пробваи да си изрежеш мембранк от ускорителна помпа за самара при мен стана а ако тече гориво към турбото сложи си едно еднопосочно клапанче и си готовvihroo написа:Здравейте,ако може да помогнете,диафрагмите на клапана са сменени,както и 6-те опростена/cargo/.проблема е че продължава да пуска нафта към тръбичкта .пропускаме ли нещо важно при монтажа на ремонтния комплект или трябва да се сменят диафрагмите в монтиран комплект/50лв/,посоката на буталото /тясна част/накъде трябва да е,при мен е към помпата.
поздрави и благодаря предварително

- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: турбокоректор 1.8тди/dpc
Платно от бензинова помпа се разпада в нафта за по-малко от месец, така че всеки да си прецени дали го устройва като вариант.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 21 юни 2009, 22:58
- Модел на автомобила: ескорт 1.8 тд
- Местоположение: велико търново
- Status: Извън линия
Re: турбокоректор 1.8тди/dpc
благодаря колеги,абсолютно подкрепям мнението на escorttd1,комплекта с бронзовата втулка се различава доста от гумените диафрагми с борд/дебел/,това със самарата не ми се експериментира.в магазин косер пак ли са карго.и все пак кой е най добрия вариант.
благодаря и поздрави
благодаря и поздрави
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
- Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
- Местоположение: Петрич
- Status: Извън линия
Re: турбокоректор 1.8тди/dpc
Е аз сам вече близо година с такова и за сега нямам проблемиescorttd1 написа:Платно от бензинова помпа се разпада в нафта за по-малко от месец, така че всеки да си прецени дали го устройва като вариант.

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбокоректор 1.8тди/dpc
В Косер имат и на Делфи (Лукас). Втора употреба няма ли? За моята кола така съм се подсигурил - с два резервни клапана.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 21 юни 2009, 22:58
- Модел на автомобила: ескорт 1.8 тд
- Местоположение: велико търново
- Status: Извън линия
Re: турбокоректор 1.8тди/dpc
в косер само диафрагмите са ги поръчали,но не съм ги виждал гуменили са или нещо друго,тези от карго определено не стават,ще изчакам да видя от косер какви ще дойдат.втора употреба никой не иска да извади клапан, искат цяла помпа да се вземе.ще поръчам и сглобен комплект диафрагми.
поздрави
поздрави
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбокоректор 1.8тди/dpc
Като е тръгнала приказката, Карго не са ми твърде симпатични с силно агресивното си търговско поведение. Де да влагаха толкова енергия в качеството - щяха да са чудесни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта