Форд Фокус 99, вентилаторите на включват при 100 градуса???
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 99, вентилаторите на включват при 100 градуса???
Нормално е да има разлика. Много от газовите инжекциони си имат собствен температурен датчик, така че разлика от 10% е нормална .
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 28 авг 2012, 19:01
- Модел на автомобила: Ford Focus `99
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 99, вентилаторите на включват при 100 градуса???
Да но те не се връзват към компютъра на газовата, а към компа на колата (ако мога така да се изразя) в смисъл към някаква букса която се намира при бушоните и от там показва 113 градуса.Иначе като е бяха вързали към компа на газовата, показваше температурата на инжекторите и тя беше между 90 - 93 градуса. И още веднъж, благодаря ви за търпението колеги. 

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 28 авг 2012, 19:01
- Модел на автомобила: Ford Focus `99
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 99, вентилаторите на включват при 100 градуса???
Колеги най-после мога да ви представя цялата картина на проблема.Всичко започна след монтаж на ГИ в BRC- Пловдив. Бяха вързали изпарителя за големия кръг след термостата и казаха, че колата е ок.Реших да отида на почивка с Фокусника до Созопол и се появиха проблемите със загряването на нагорнище нямаше мощност и стрелката на температурата беше в червения сектор.След консултация ми предложиха да изолирам изпарителя и да се прибера на бензин и в Пловдив да е погледнат.Разбира се преди да се стигне до това предложение, посетих няколко сервиза в Бургас кадето смениха термостата но проблема си остана.Така, след като изолираха изпарителя се прибрах до Пловдив без никакви проблеми , в сервиза на BRC- Пловдив първото нещо което направиха е да пуснат с 10-на сантиметра изпарителя надолу след което тествах колата но проблема си стоеше.Един от майсторите дойде с мен да види ква е тая "измислица" върза се към компа на ГИ и тръгнахме, всичко си беше нормално температурата на инжекторите си беше ОК и изведнъж стрелката в купето започна да отива в "лютиницата".Взе да се чуди човека кво става, минахме през АВЕЛ сервиза на BOSCH, изключиха проблем във водната помпа и термостата след като го бях сменял и ефект нулев.А пък и водната помпа беше сменена непосредствено след поставянето на ГИ.Разбрахме се да закарам колата до BRC на следващия ден кадето да е погледнат отново този път бяха ми вързали изпарителя за парното и за големия кръг след термостата с трипътници дадоха ми един уред с който се вързаха за компа на колата и ме пратиха да я тествам.Този път стрелката не помръдна от нормалното си положение но този уред измери 118 градуса температура на двигателя.Върнах се при тях и им споделих какво се бе случило и те отвърнаха, ако съм искал да си карам колата така, ако искам да е закарам да е видят.Отидох във сервиза на АВЕЛ след два дена им звъня и те ми казват елате да си вземете колата не заплатих нищо понеже не можаха да разберат какъв е проблема и ми казаха, че са я карали и перките се включват на 118 градуса.Забравих да споделя, че от BRC ми върнаха 50лв. за смяната на термостата в Бургас и казаха, че ако проблема е от тях ще покрият разходите.След АВЕЛ писах тук във форума и благодаря на всички който отделиха време да споделят свойте мнения.Днес се връщам от още една диагностика, този път явно направена както трябва и се оказа ,че всичко по колата е ОК. Перките се включват на първа степен на 102 градуса спират на 97.Всичко по колате в момента е наред след като от BRC си свършиха работата.
ПРОМЛЕМ:Неправилно монтирана АГУ.
ПРОБЛЕМА РЕШЕН.
Не нападам никой, просто пиша от името на момче на 25 години, което кара първата си кола. И като дадеш 1К и отгоре човек очаква хората да си вършат работата.Благодаря на всички който се опитаха да помогнат.
ПРОМЛЕМ:Неправилно монтирана АГУ.
ПРОБЛЕМА РЕШЕН.
Не нападам никой, просто пиша от името на момче на 25 години, което кара първата си кола. И като дадеш 1К и отгоре човек очаква хората да си вършат работата.Благодаря на всички който се опитаха да помогнат.

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 яну 2011, 11:27
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 99, вентилаторите на включват при 100 градуса???
Здравейте,колега.Съжалявам ако ви притеснявам една година
след като сте си оправил проблема.
Въпросът ми е:остана ли температурата от 118С от датчика на
главата при компютърната диагностика.
след като сте си оправил проблема.
Въпросът ми е:остана ли температурата от 118С от датчика на
главата при компютърната диагностика.
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 99, вентилаторите на включват при 100 градуса???
Разликата се крие в това ,че датчика на главата на автомобила отчита едно, а този на ГИ-то отчита друго.(тук е отговора на въпроса ти и от колко датчика идва инфо) ГИ има два датчика. Единия е за темп. на водата, другия мери темп. на газта в рейката при инжекторите.
Нас ни интересува първия ( този на водата/антифриза). При настройката на ГИ-то зависи какъв датчик са ти конфигурирали. Някои системи имат няколко вида датчика за монтаж и съответно няколко опции за конфигуриране. Когато не е конфигуриран правилния датчик се получава тази разлика в показанията на темп. спрямо реалната такава. (същото когато се монтира на главата на автомобила неправилния датчик .Всички знаем ,че те са на цветове и при едно несъответствие, се получава неправилно показание, било то в повече или по-малко).
И като последно може да се каже, че показанията от датчиците на ГИ са по-скоро ориентировъчни и понякога не са критерий за точност.
Нас ни интересува първия ( този на водата/антифриза). При настройката на ГИ-то зависи какъв датчик са ти конфигурирали. Някои системи имат няколко вида датчика за монтаж и съответно няколко опции за конфигуриране. Когато не е конфигуриран правилния датчик се получава тази разлика в показанията на темп. спрямо реалната такава. (същото когато се монтира на главата на автомобила неправилния датчик .Всички знаем ,че те са на цветове и при едно несъответствие, се получава неправилно показание, било то в повече или по-малко).
И като последно може да се каже, че показанията от датчиците на ГИ са по-скоро ориентировъчни и понякога не са критерий за точност.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 яну 2011, 11:27
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 99, вентилаторите на включват при 100 градуса???
Здравейте отново.
А дали е вероятно при частично запушване на радиатора/напр.от неправилна експлоатация-котлен камък и др./
при по-големи натоварвания -дълго изкачване, да се получава по-висока температура на главата поради това,че
температурата на антифриза,който постъпва в нея за охлаждане не е достатъчно охладен?
А дали е вероятно при частично запушване на радиатора/напр.от неправилна експлоатация-котлен камък и др./
при по-големи натоварвания -дълго изкачване, да се получава по-висока температура на главата поради това,че
температурата на антифриза,който постъпва в нея за охлаждане не е достатъчно охладен?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 99, вентилаторите на включват при 100 градуса???
Възможно е.jeyjivko написа:........
А дали е вероятно при частично запушване на радиатора...

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта