обороти при загряла кола?!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
joiner
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 01 сеп 2006, 19:37
Модел на автомобила: focus 1.6 tdci
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

обороти при загряла кола?!

Мнение от joiner » 04 сеп 2006, 20:10

здравейте! значи,колата като е студена си работи перфектно(почти),но като загрее(до средата на скалата)на празни обороти започва да тресе.оборотите не се менят,но се явява много неприятно тресене на мотора.някой дали има идея?
колата е Ескорт 1.6 16v zetec

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 04 сеп 2006, 20:16

Докато е студена е включен смукача и затова не тресе. След като се изсключи смукача се почва тресенето. Според мен оборотите са прекалено ниски. Ако знаеш как да си ги вдигнеш.. добре, ако не някой друг с опит по твоя двигател да каже. А най-добре да отидеш на една центровка- все пак идва зима.
:wink:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 сеп 2006, 20:16

Това на газ или на бензин ?
С какви свещи си ?
Дали са за този двигател ?

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 05 сеп 2006, 08:35

Ако оборотите са ти нормални (не са ниски) и стабилни е възможно да ти тресе от повреден тампон на двигателя.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 05 сеп 2006, 09:27

Oборотите трябва да са ти 1000 :idea:
Изображение

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 05 сеп 2006, 16:25

Според мен са кабелите на свещите

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 05 сеп 2006, 16:40

Подобен проблем имах с едно Ауди 90 куатро.
Там бе и още по-зле - двигателя немаше грам мощност.
Оказа се един от маркучите, които са в обратната връзка за вакума на инжекциона. Бяха го сменили с мек и се прищипваше от вакума.

joiner
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 01 сеп 2006, 19:37
Модел на автомобила: focus 1.6 tdci
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от joiner » 05 сеп 2006, 20:34

Благодаря на всички за мненията!
това го забелязах когато колата беше на газ.на бензин не знам...
но днес пък си работеше добре...
оборотите са под 1000.около800 може би.трябва ли да ги вдигна на 1000?
свещите изобщо не знам какви са,и в какво положение са.колата я имам от 1-2 месеца,и не ми е останало време...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта