ПУШЕК ОТ ОТДУШНИКА НА КРТЕРА
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 сеп 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Форд Скорпио 2.5Д
- Местоположение: Разград&Русе
- Status: Извън линия
ПУШЕК ОТ ОТДУШНИКА НА КРТЕРА
Колата ми е Форд скорпио 2.5д на 8000км е след основен ремонт- сменени са бутала сегменти,биелни и основни лагери,комплект гарнитури.Та вчера се прибрах от свищов и като спрях пред блока двигнах капака и веднага след като изгасих двигателя от отдушника на картера излизаше пушек. Та въпросът ми е НОРМАЛЕН ЛИ Е ТОЗИ ПУШЕК ИЛИ ДВИГАТЕЛЯ СЕ ОСВИНИЛ??? Имате ли представа от какво може да е?
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 03 май 2006, 20:18
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
защо да НЕ е нормално? всички коли дори и новите отделят картерни газове, особено на празен ход - затова е отдушника. друг е въпросът какво е количетвото на тези газове и дали от един момент нататък работата не става за ремонт - я на гумички на клапаните, я на сегменти. ама колегата казва, че е след основен ремонт
а дали е качествен ремонта и вложените части? дали нещо не се е прецакало след този ремонт?... колко масло ти гори скорпиото?
сещам се за замерване на компресия, колкото и да е кофти при дизелите.

сещам се за замерване на компресия, колкото и да е кофти при дизелите.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: ПУШЕК ОТ ОТДУШНИКА НА КРТЕРА
А докато работи двг-то как е !?dobri1 написа:... и веднага след като изгасих двигателя от отдушника на картера излизаше пушек....
имаше няколко теми колко (и какво) трябва да духа ...
а иначе за тия 8000км - колко си доливал (масло) ?
"Пазил" ли си двг-то първите 500-1000км (смяна масло...) ?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 сеп 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Форд Скорпио 2.5Д
- Местоположение: Разград&Русе
- Status: Извън линия
До тук колата ми е изгорила 2.5литра масло, двигателя го пазя доста (като се има предвид възраста ми на 20 съм) повече от 90-100км от както е направен ремонта не съм го карал винаго го оставям да поработи малко преди да тръгна на където и да било (е понякога няма време но в 80% от случаите го оставям) докато работи двигателя не пуши от отдушника само като го изгася пропушва съвсем малко и толкова но иначе ми цапа въздушния филтър. А и пропуснах да спомена че от както е направен ремонта не съм я форсирвал рязко да вдига някви луди обороти
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
примерно 500км след ремонта е трябвало да смениш маслото (и филтъра) ... и не трябва да се кара с повече от 50км/ч (ниски обороти)!
така или иначе вече е време да го сменяш пак ... това че доливаш не означава че няма нужда от смяна (филтъра също).
може би трябва да смениш маслото с по-гъсто (10W40->15W40) !?
за "духането" : http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&start=0
така или иначе вече е време да го сменяш пак ... това че доливаш не означава че няма нужда от смяна (филтъра също).
може би трябва да смениш маслото с по-гъсто (10W40->15W40) !?
за "духането" : http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&start=0
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 сеп 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Форд Скорпио 2.5Д
- Местоположение: Разград&Русе
- Status: Извън линия
Прочетох темата за "духането" и един беше написал че е нормално ако отворя капачката на маслото и ме изцапа щото това значи че двигатели си прави добро смазване,другото което прочетох е единия колега като запалел сутрин около минута имало сив пушек през аспуха-при мен няма такива работи при самото палене избълва малък черен облак и това е работи си равномерно двигателя всичко е ОК. Маслото наистина му дойде реда за смяна.А какво по точно имаш предвид:
"и не трябва да се кара с повече от 50км/ч (ниски обороти)! " дай някакъв пример.Единствената ми забележка по паленето е зимата щото нали има един възвратен клапан който държи налягането на нафтата-при мен явно се е скапал ама ме мързи да го сменя и зимата преди да запаля подкачвам нафта влизам в колата подгрявам и пали както трябва без да се мъчи
"и не трябва да се кара с повече от 50км/ч (ниски обороти)! " дай някакъв пример.Единствената ми забележка по паленето е зимата щото нали има един възвратен клапан който държи налягането на нафтата-при мен явно се е скапал ама ме мързи да го сменя и зимата преди да запаля подкачвам нафта влизам в колата подгрявам и пали както трябва без да се мъчи
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 сеп 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Форд Скорпио 2.5Д
- Местоположение: Разград&Русе
- Status: Извън линия
Mondeo18TDI96 значи колата никога не я карам така каквото и да става като усетя че колата не върви примерно на горе по баирите веднага слагам по малката предавка а иначе колата я карам по следния начин: 1-ва до 15-20км/ч 2-ра до 35-40км/ч 3-та до 60км/ч 4-та то 80-90км/ч и на 5-та подържам 90-максимум 100км/ч
evg2 при ремонта блока е шлайфан на 1-ви ремонт с ремонтни бутала е
до тук и аз си мисля че е доста маслото но както казах вече намалява даже почти спря да го гори но сега като го сменя ще видя как ще е положението. В момента е с 15W40 Standart Diesel вие какво предлагате.Колата зимата не я карам.Компресията мисля скоро да я измеря но нямам оплакване колата си пали добре като е студена оборотите са равномерни
evg2 при ремонта блока е шлайфан на 1-ви ремонт с ремонтни бутала е
до тук и аз си мисля че е доста маслото но както казах вече намалява даже почти спря да го гори но сега като го сменя ще видя как ще е положението. В момента е с 15W40 Standart Diesel вие какво предлагате.Колата зимата не я карам.Компресията мисля скоро да я измеря но нямам оплакване колата си пали добре като е студена оборотите са равномерни
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
dobri1
Каза, че си сменил и комплект гарнитури - това включва ли и семеринги? Щото ако си сложил от готовите комплекти произведени в малаазия, дето ги продават за по 30 лева може и от некачествени семеринги или гарнитури да ти гори толкова много масло. Щом казваш 2.5 литра това не е ама никак нормално, то от това идат и газовете явно.
Каза, че си сменил и комплект гарнитури - това включва ли и семеринги? Щото ако си сложил от готовите комплекти произведени в малаазия, дето ги продават за по 30 лева може и от некачествени семеринги или гарнитури да ти гори толкова много масло. Щом казваш 2.5 литра това не е ама никак нормално, то от това идат и газовете явно.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- BukTop
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
- Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
@dobri1 Колега, казваш, че винаги изчакваш да позагрее малко преди да тръгнеш. Мисля, че това не е правилно (базирам се на книжката на Ескорта). В нея четох, че няма нужда да се чака да загрее, само нетрябва да я форсираш, докато не достигне работна температура. А за разхода на масло провери гарнитурите, да не хвърля от там, някъде.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 сеп 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Форд Скорпио 2.5Д
- Местоположение: Разград&Русе
- Status: Извън линия
orlinm
в компекта гарнитури се включват семернгите а за целия комплект дадох около 110-115лв не помня точно колко.
BukTop
Не го изчаквам да загрее напълно ами да си поработи 1-2-3 минутки зависи колко ми се чака и после като тръгна много плавно му давам газ.Ама сега видях че на няколко места около картера е поомаслено и ще видя дали не му е заминала гарнитурата или ще трябва само да се претегне
в компекта гарнитури се включват семернгите а за целия комплект дадох около 110-115лв не помня точно колко.
BukTop
Не го изчаквам да загрее напълно ами да си поработи 1-2-3 минутки зависи колко ми се чака и после като тръгна много плавно му давам газ.Ама сега видях че на няколко места около картера е поомаслено и ще видя дали не му е заминала гарнитурата или ще трябва само да се претегне
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Щом е шлайфан блока и всичко е в допуските за модела още по-вече и маслото както казваш влиза в нормални граници значи проблема отпада,мери компресията за собственно успокоение,маслото за фОРД ДИЗЕЛдвигатели до 1998г. 10W-40 A3/B3/-15гр.до+40гр./ или 5W-40A3/B3/-30гр. до +40гр./Не икономисвай от цената за маслото, най искрен съвет.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта