Абе да питам

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kontrol
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Абе да питам

Мнение от kontrol » 16 юли 2005, 10:31

Онзи ден се връщам от Троян - около 200 км от Перник. Чистя си колата на следващата сутрин и гледам по двигателя отгоре притеснително количество масло! Някакви идеи? Не съм забелязал нещо различно в държането й. Просто някакво количество масло. Гарнитура може би?
The Escort Power !!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 16 юли 2005, 16:54

Ами... майстора при който си карам колата (понеже и аз му се оплаках от омасляване) ми каза, че не е виждал форд с чист двигател (изключваме чистените) и ако си в допустимите норми (примерно 100мл на година) няма смисъл да сменяш гарнитури, освен ако нямаш пари за хвърляне.
Изображение

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 16 юли 2005, 18:31

Бих ти казал да следиш дали ти харчи масло но колегата ти го каза,а що се отнася за чистите двигатели то други марки са по-зле.
И през аспуха им излиза масло и Целия двигател е Маслен като че ли работят на масло а не на друго гориво
*00133*

Bat Na4e
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Bat Na4e » 17 юли 2005, 15:59

Доколкото разбрах маслото е от горе на двигателя.Ако е така погледни дали капачката за маслото е се затваря добре.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 17 юли 2005, 20:15

Вярно за това не бях се сетил. :idea:
*00133*

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 17 юли 2005, 20:37

Двигателя ми си е чист - масло не доливам- няма смисъл.

Изчисти го и преглеждай редовно от къде ще текне. Вариант е и от гарнитурката на капака... от там (долната страна - където са ти болтовете) при пренатягане (капака е мек и се деформира лесно) също сълзи.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 18 юли 2005, 09:40

Има и вариант, ако си я "пържил" много през тези 200км да е хвърлила масло през капачката - тя не се затваря херметически, или от друго "слабо" място - почисти я и виж дали пак ще се омасли. Ако това, което ти е казал майстора е вярно - значи мойта "каручка" е изключение 8)

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 18 юли 2005, 15:48

Не говоря за тонове масло, а за омасляване. Моята е леко омаслена, но странното е, че промяна в нивото на маслото няма :)
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 18 юли 2005, 15:54

cossy написа:Не говоря за тонове масло, а за омасляване. Моята е леко омаслена, но странното е, че промяна в нивото на маслото няма :)
E...... ако ти треперят ръцете докато си доливаш маслото - ОК
:mrgreen: =)):

Потребителски аватар
kontrol
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

хамм...

Мнение от kontrol » 20 юли 2005, 07:31

Ами сега е изчистен...смисал забърсах го не съм го мил. Като се замисля може S@sel@ да е прав. Преди моето пътуване се наложи спешно пътуване до Пловдив. Колата я кара на един приятел баща му..... :x Предполагам че не й е простил, защото като гледам става дума за единично изпускане. То ще се чуе!
The Escort Power !!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта