пали от втория път
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 ное 2012, 17:10
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
пали от втория път
Здравейте имам проблем със запалването .Почти при всяко запалване трябва да подгрявам два пъти и запалва лесно .Смених свещите и не се оправи.Колата е FORD ESCORT 1,8td.Някои ако има лек да каже
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пали от втория път
Най добрият лек,- пишеш на този човек:
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
...договаряте се, палиш колата, и в Ямбол. После няма да си я познаеш.
Успех.
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
...договаряте се, палиш колата, и в Ямбол. После няма да си я познаеш.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- tonyfireman
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 10 юли 2010, 17:43
- Модел на автомобила: Ford Escort хечбек 1,8 D 95'
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: пали от втория път
До скоро имах подобен проблем, но на 1,8 Д.
Стартера въртеше бавно. След ревизия на стартера - почистване, смяна на четки и втулки сега върти толкова бързо, че ме е страх, че не е вдигнала масло преди запалването
трън-трън-бръъъъм
Шевна машинка стана (да не го урочасам пу-пу-пу). Ако знаех за това - щях да го направя още като го взех. Оправете си стартерите преди да сменяте акумулатори
Стартера въртеше бавно. След ревизия на стартера - почистване, смяна на четки и втулки сега върти толкова бързо, че ме е страх, че не е вдигнала масло преди запалването

Шевна машинка стана (да не го урочасам пу-пу-пу). Ако знаех за това - щях да го направя още като го взех. Оправете си стартерите преди да сменяте акумулатори

Черната перла
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 27 окт 2012, 13:05
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: пали от втория път
Здравей колега!
Не се притеснявай имах същия форд така са всички, това изглежда си им е слабост но имаш ли читави свещи и акумулатор пали и при - 20 железни мотори са.
Аз по харесвам този мотор 75 коня без интерколера.
Не се притеснявай имах същия форд така са всички, това изглежда си им е слабост но имаш ли читави свещи и акумулатор пали и при - 20 железни мотори са.
Аз по харесвам този мотор 75 коня без интерколера.
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: пали от втория път
Това изобщо не е вярно!adrian_m написа:Здравей колега!
Не се притеснявай имах същия форд така са всички,...
Този мотор пали от 1/4 оборот, ако всичко му е наред. За да не пали може да има много причини и едвали някой ще познае какво му е без диагностика.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 10 госта