форд фокус 1.6 гори масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mirolinio
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 05 дек 2012, 17:46
Модел на автомобила: фокус
Status: Извън линия

форд фокус 1.6 гори масло

Мнение от mirolinio » 05 дек 2012, 18:11

Здравейте. Купих си форд фокус 1.6 i джиа 1999г. и ми прави разход на масло от 2л. на 400км. което е ужасно .... в мотопфое замериха компресията и тя показа на всички цилиндри 15 , след това отидох в друг сервиз смениха гумичките на клапаните без да свалят главата , но разхода на масло си остана почти същия , отидох в трети сервиз там свалиха свещите и картера и сипаха газ за горене в цилиндрите , компресията стана 10.5-11 на всички цилиндри което е точното за модела, след като го взех от сервиза от максимума на пръчката отиде на минимума за 20 км. дайте съвет какво мога да направя и ако стигна до сегменти , наистина ли могат да се сменят без сваляне на главата ? Възможно ли е , ако проблема е в главата , гумички , водачи на клапаните да гори толко много или наистина са сегменти и на края да не би да се окаже че като сменя и сегментите е за друг ремонт нап. шлайфане на ризи , коляновал , лагери и т.н. Колата пуши при високи обороти, но не чак така както сме виждали по пътищата. Иначе колата пали работи добре даже чудесно , върви на пушка ....
Последна промяна от paci на 05 дек 2012, 20:22, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Потребителски аватар
radi1203
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 сеп 2012, 17:01
Модел на автомобила: FIESTA1.4TDCI
Status: Извън линия

Re: Ако може помогнете

Мнение от radi1203 » 05 дек 2012, 19:31

Смени първо маслото,защото има много МЕНТЕТА.
smiley-transport03

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: форд фокус 1.6 гори масло

Мнение от HACKO » 05 дек 2012, 21:17

Много ме съмнява само със смяна на сегменти да стане нещо, според мене този мотор е за основен ремонт, но като се отвори и премери индикатора ще каже какво трябва да се направи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: форд фокус 1.6 гори масло

Мнение от diesel1.6 » 05 дек 2012, 21:42

Нещо се губи в цялата история. Коли милионници палят трудно, нямат компресия, но вървят, и имат разход до литър на хиляда километра. А компресията не е еднаква.
А тук - всичко наред уж. Да не са сложили гумичките наобратно? Щеката нали е оригиналната? А маслото да не минава през вентилацията на картера към пълнителния колектор?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: форд фокус 1.6 гори масло

Мнение от ЯЛТА » 05 дек 2012, 21:47

Е щом и върви "на пушка", това е гаранция че мотора е издухан. Направо го смени с 2.0. Тези 1.6 хич не ми харесват и на мен,- много оплаквания има от тях.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: форд фокус 1.6 гори масло

Мнение от HACKO » 05 дек 2012, 21:58

Няма нищо странно, маслените сегменти са тотално заминали и маслото, което се качва в цилиндрите уплътнява и затова е и измерената висока компресия. Това обаче може да е малък лъч надежда, че цилиндрите не са достатъчно износени и само смяна на сегменти ще е достатъчна. Това обаче може да стане ясно само след измерване на цилиндрите, след като се разглоби д-ля.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта