форд фокус 1.6 гори масло
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 05 дек 2012, 17:46
- Модел на автомобила: фокус
- Status: Извън линия
форд фокус 1.6 гори масло
Здравейте. Купих си форд фокус 1.6 i джиа 1999г. и ми прави разход на масло от 2л. на 400км. което е ужасно .... в мотопфое замериха компресията и тя показа на всички цилиндри 15 , след това отидох в друг сервиз смениха гумичките на клапаните без да свалят главата , но разхода на масло си остана почти същия , отидох в трети сервиз там свалиха свещите и картера и сипаха газ за горене в цилиндрите , компресията стана 10.5-11 на всички цилиндри което е точното за модела, след като го взех от сервиза от максимума на пръчката отиде на минимума за 20 км. дайте съвет какво мога да направя и ако стигна до сегменти , наистина ли могат да се сменят без сваляне на главата ? Възможно ли е , ако проблема е в главата , гумички , водачи на клапаните да гори толко много или наистина са сегменти и на края да не би да се окаже че като сменя и сегментите е за друг ремонт нап. шлайфане на ризи , коляновал , лагери и т.н. Колата пуши при високи обороти, но не чак така както сме виждали по пътищата. Иначе колата пали работи добре даже чудесно , върви на пушка ....
Последна промяна от paci на 05 дек 2012, 20:22, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: форд фокус 1.6 гори масло
Много ме съмнява само със смяна на сегменти да стане нещо, според мене този мотор е за основен ремонт, но като се отвори и премери индикатора ще каже какво трябва да се направи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: форд фокус 1.6 гори масло
Нещо се губи в цялата история. Коли милионници палят трудно, нямат компресия, но вървят, и имат разход до литър на хиляда километра. А компресията не е еднаква.
А тук - всичко наред уж. Да не са сложили гумичките наобратно? Щеката нали е оригиналната? А маслото да не минава през вентилацията на картера към пълнителния колектор?
А тук - всичко наред уж. Да не са сложили гумичките наобратно? Щеката нали е оригиналната? А маслото да не минава през вентилацията на картера към пълнителния колектор?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: форд фокус 1.6 гори масло
Е щом и върви "на пушка", това е гаранция че мотора е издухан. Направо го смени с 2.0. Тези 1.6 хич не ми харесват и на мен,- много оплаквания има от тях.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: форд фокус 1.6 гори масло
Няма нищо странно, маслените сегменти са тотално заминали и маслото, което се качва в цилиндрите уплътнява и затова е и измерената висока компресия. Това обаче може да е малък лъч надежда, че цилиндрите не са достатъчно износени и само смяна на сегменти ще е достатъчна. Това обаче може да стане ясно само след измерване на цилиндрите, след като се разглоби д-ля.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта