Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Незнам какво е вътрешното устройство на горивния филтър, звучи ми налудничево да влияе толково много на работата на колата, но ето че е факт и е така. Аз наскоро го смених, незнам какъв съм сложил, но ако е филтрон, ще го сменя! Дали да не взема от Форд оригинален... или Делфи ? Кой ще ми препоръчате?!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
За система "комън рейл", само оригинален, или по просто казано- скъп. Колкото и да е скъп, на фона на цената за ремонт на дюзите, излиза евтин после.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
- Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Тогава логично е да се сложи горивен филтър на Делфи ,защото и системата на колата е Делфи ? А също този оригинален филтър ще има ли възможността да спира евентуалните стружки от помпата ,да стигнат до инжекторите ?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Той ще ги спира, но наличието на стружки от помпата си е пак + - 1000 лв.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Нищо няма да спре, филтъра е преди помпата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
От извесно време колата ми е в движение. След като помпата се отвори, се установи, че нещата са много зле, реших, че би било по-добре да купя друга помпа, отколкото да ремонтирам моята. Още повече защото частите вътре едва ли бих ги намерил толкова лесно, а ако ги намеря ще бъдат много пари. Купих помпа от познат, който ми гарантираше за нея. Помпата беше същата с тази разлика, че датчика на нея беше син, а на моята зелен, което ме навежда на мисълта, че може да е от мондео или от фокус но др. година, това не оказа влияние, размених датчиците и така... (колата запали и работи перфектно и без този датчик, нз но мисля че е температурен). Колата е самолет... без грешки, без авариини режими и много по бърза от преди. Целият ремонт ми излезе около 1200 лв (дюзи + помпа + работа). Непожелавам на никой да му се случва!
След извесно време мисля да закача дюзите, за да проверя обратното гориво как е... да се молим помпата да е на 6 и да не създава бъдещи ядове!
След извесно време мисля да закача дюзите, за да проверя обратното гориво как е... да се молим помпата да е на 6 и да не създава бъдещи ядове!

Последна промяна от Gyorev на 07 яну 2013, 21:20, променено общо 2 пъти.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Помпата колко пари ти легна? Радвам се че се е оправила колицата! 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.
Помпата я взех 300 лъва. Навсякъде по автоморгите вървят 400-450-500 лв, обаче от мене да знаете пазарете се като цигани и става, още повече ако носиш пари можеш да я вземеш веднага, показваш 300 лв и я взимаш. В повечето случаи минава номера! В всяка една морга ми обясняват колко била добра колата, работела перфектно незнам си какво, едва ли не си купувам нова помпа от нова кола
написали са на двигателите КМ на колата и очакват да им повярваш... търговски трикове!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта