Форд Фокус не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
dian1751
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 24 фев 2008, 08:23
Модел на автомобила: Ford Focus mk1
Status: Извън линия

Форд Фокус не пали

Мнение от dian1751 » 28 яну 2012, 15:41

Днеска паля фокуса минах 5,6км и изгасих за малко , паля минах 1 метър и угасна и не пали..... Пистовия ремък не се върти възможно ли е да се е скъсал ангренажния ремък. Когато върти едно такова се едно няма 1 свещ свободно върти.... Двигателят е 1.6 16в имали защита този мотор при късане на ремъка. Мерси предварително.
Купи си Форд фиеста за да караш с 200... http://www.snimka.bg/album.php?album_id=391782" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от ceco georev » 29 яну 2012, 08:56

Ако си сигурен че стартера не е счупен щом върти толкова свободно.Като въртиш на стартера ако не се върти пистовия ремък значи или е скъсан или има нещо блокирало от нещата които задвижва(алтернатор,водна помпа,хидравлика,компресор климатик).За да разбереш дали е скъсан ангр.ремък.Качи някои да върти на стартера.Ти отвий капачката за маслото и гледай вътре дали се върти разпределителния вал(поне един от тях трябва да се вижда).Този двигател няма защита.Опиши по подробно проблема.Като угасна на скорост ли беше?Изтропа ли нещо?Преди това нещо имало ли е по колата което ти прави впечатление?Пробва ли да запалиш на бутане?

Потребителски аватар
dian1751
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 24 фев 2008, 08:23
Модел на автомобила: Ford Focus mk1
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от dian1751 » 29 яну 2012, 10:09

Колата угасна на скорост на 1000 оборота беше, не се чу никакъв звук просто угасна. Когато въртя на стартер пистовия ремък се упитва да тръгне мърда 2,3 см и се връща пак назад.По колата преди няколко дни ми сменяха механизма за опъване на пистовия ремък.Нз кво и стана на таз кола..........Пробвах да завъртя на скорост и колата мрудна напред... това значили че ангренажния е здрав.
Купи си Форд фиеста за да караш с 200... http://www.snimka.bg/album.php?album_id=391782" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от ceco georev » 29 яну 2012, 13:57

Да не би да ти е слаб акумолатора и да не може да завърти хубаво стартера *00147* .Може да пробваш на бутане(дърпане) да я запалиш.Ама ако е скъсан ангренажа само ще се влошат нещата май.А това че е мръднала напред не означава че е здрав ангренажа.По горе съм писал как да разбереш дали е скъсан.Може също да отвиеш няколко болтчета на капака на ангренажа и да отвориш леко да видиш има ли ремък или е скъсан.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от ЯЛТА » 29 яну 2012, 14:08

dian1751 написа:.По колата преди няколко дни ми сменяха механизма за опъване на пистовия ремък.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Връщай им я колата, да видят добре какво са направили.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от peigera » 29 яну 2012, 16:37

В повечето случаи падат зъбите на ремъка а не се къса. Дори и да е скъсан или без зъби стартера задвижва коляновия вал чрез маховика а всички части-динамо хидравлика и така нататък се задвижват пак от коляновия вал така че ще се въртят дори и ако няма ангренажен ремък.Виж да нямаш повреден бендикс или зъби на маховика.Ако долната голяма шайба която е на двигателя се върти значи и бендикса и маховика са наред.Може да не е опънат пистовия ремък.Но и тогава трябва да запали и без пистов ремък.Има още нещо по колата. Такова въртене което описваш най често е от ремък(ангренажен) :-?: :-?: :-?: За начало почни с ангренажния. Ако е наред пиши, ще го мислим .

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от peigera » 29 яну 2012, 21:08

ЯЛТА написа:
dian1751 написа:.По колата преди няколко дни ми сменяха механизма за опъване на пистовия ремък.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Връщай им я колата, да видят добре какво са направили.
>:D<: НАЙ ТОЧНО КАЗАНО

алеко
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 02 окт 2008, 19:34
Модел на автомобила: фокус 1.8 16v
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от алеко » 26 дек 2012, 14:55

колега намери ли решение на този проблем ,че от два дена и аз имам същия,преди седмица я карах и паркирах и оня ден тръгнах да я карам стартера върти като ненормален все едно няма свещи прегледах ангренажа всичко е наред,купих чисто нов акумулатор,някой ако има идея да казва

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от иво г. иванов » 26 дек 2012, 15:29

алеко написа: стартера върти като ненормален
...но не завърта двигателя чрез маховика, нали?
Сваляне и проверка на стартера- дали изхвърля бендикса,състояние на вилката, ел. магнита,четки, колектор,
лагер,възвратна пружина-Всичко!
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

алеко
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 02 окт 2008, 19:34
Модел на автомобила: фокус 1.8 16v
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от алеко » 26 дек 2012, 16:33

мерси колега и аз си помислих за проблем със стартера ама ако не върти маховика как се въртят всички ремъци включително и ангренажния :oops: а стартера е наврян на ..........май само на канал може да се свали

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от иво г. иванов » 26 дек 2012, 18:49

алеко написа: как се въртят всички ремъци включително и ангренажния
Aми не бе го споменал това, колега,а само, че:
алеко написа: стартера върти като ненормален
Хайде сега следва проверка на горивната и запалителна с- ми *0025200*
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

алеко
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 02 окт 2008, 19:34
Модел на автомобила: фокус 1.8 16v
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от алеко » 26 дек 2012, 19:44

ток да те убие бензин да те удави,е няма и няма просто стартера върти едно странно все едно няма компресия самия звук е различен от този при палене ,явно проблема е голям и ще се дърпаме тия дни до сервиза,колегата който е пуснал темата най-вероятно е решил проблема *00139*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от HACKO » 26 дек 2012, 19:51

Сигурен ли си, че агренажния ремък се върти, ако изобщо го има, защото както описваш звука ........ *dead*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

алеко
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 02 окт 2008, 19:34
Модел на автомобила: фокус 1.8 16v
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от алеко » 26 дек 2012, 20:27

свалих капака на ангринажа и видях ремъка валовете се въртят при опит да запали, а и колата си беше паркирана карах я до последно паркирах после на хвана големия сняг и студ във Варна взех и само акумулатора и след седмица реших да я паля и ярак купих днес нов акумулатор еми няма такова чудо незнам
приятели мислят че включвателя или бендикса се е прецакал от студа или един господ знае

алеко
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 02 окт 2008, 19:34
Модел на автомобила: фокус 1.8 16v
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от алеко » 10 яну 2013, 20:10

и така,равносметката е 8 криви клапана нова гарнитура,и много ядове,и то защото в голямата виелица зъбите на маховика/ангренажния ремък са се набили със сняг който е замръзнал и ремъка е приплазнал в последствие и *maikomila* фокуса *dead001*.Така че фразите -циганин и форд зимата не работят, и,зимата форд не боледува а направо умира,май ще се окажат вярни,поне си научих урока да не паля форда при под 0 градуса :D:

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от Nebhotep » 10 яну 2013, 20:37

Е това пък за първи път го чувам да влезе сняг при ангренажа. Явно ти е липсвал капака покриващ целия разпределителен механизъм, иначе няма как да стане това. Аз пък ти казвам, че в София при голям студ и поледица най- много се движат по улиците фордове. Няма нужда да обиждаш марката, най- вече че проблемът е при теб а не в автомобила. Поздрави!

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от ivo_63 » 10 яну 2013, 21:55

няма ден да не съм запалил от 10 зими назад - преди това форд не съм имал, Русе, кеф тук на -10 тук се радваме

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от ЯЛТА » 11 яну 2013, 10:03

алеко написа:и то защото в голямата виелица зъбите на маховика/ангренажния ремък са се набили със сняг който е замръзнал и ремъка е приплъзнал
Това, докато не го видя със собствените си очи, не го вярвам.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от KOss » 11 яну 2013, 12:23

За да са ти се набили зъбите на маховика със сняг и на ангренажа, това значи че нямаш - кора под мотора, ламарината между скоростите и блока, ангренажните капаци. И пак е невъзможно! Освен ако не си затънал зверски в някакви преспи и то по начин че снега под колата да е по-дълбок след като вече би трябвало бронята ти да го отъпкала като си минавал. Но всичко е възможно. А това за Форд... не го коментирам, Бай Ганьовщината край няма в тая държава. :mrgreen:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус не пали

Мнение от nikolovvd » 11 яну 2013, 12:56

Аз съм виждал как насила сасипаха една Регата преди години.
Не иска да пали. Въртаха, въртяха и изтощиха акумулатора. Някой даде предложение да сипят гореща вода, за да го стоплят. Докараха друга кола и пуснаха ток. Пак въртяха, въртяха и се отказаха. Закачиха колата и започнаха да я дърпат. Дърпаха дърпаха и по едно време започна да се опитва да запали, но с гърмежи. От ауспуха започнаха да излизат искри. Накрая мирясаха и я закараха на сервиз. Като отвориха двигатела всичка бе помляно, защото топлата вода замръзва по-бързо от студената и ремъка е прескочил няколко зъба. Останалото си го знаете! :D:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта