Съединителя ми изчатка и хлътна :(

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
xor
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Съединителя ми изчатка и хлътна :(

Мнение от xor » 11 сеп 2006, 17:52

Здравейте, колеги!
Днес имах неприятно преживяване на едно кръстовище. Като натиснах съединителя нещо изчатка и той хлътна. Напоследък като го натискам се чуваше някакво скърцане, ама аз съм си виновен че не го закарах навреме. Като купих колата преди около 2 месеца таман и бяха сменили някаква тресчотка на съединителя, щото се била счупила, та се чудя дали не е пак това.

Ще ви помоля за някой съвет.

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 11 сеп 2006, 18:04

Според мен просто жилото е сдало богу дух ...

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 11 сеп 2006, 18:10

Абе и жилото може да е ама и трашчотката на педала не е за пренебрегване слабо място си е на фордовете и ако е била менте :shock:
Купи си Форд и бъди щаслив

xor
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от xor » 11 сеп 2006, 18:31

Утре ще се разбере. Издърпахме го до сервиза и сега чакане... А тая тресчотка не знам какво са я правили предния път, ама ... 2 месеца да не изкара :?:
А това за жилото колко сериозен проблем е? (може тъпо да ми звучи въпроса ама от коли не разбирам много)

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 11 сеп 2006, 18:34

Тресчотките са си проблем при нашите коли. НЕ един път се е случвало да се сменят пред няколко месеца, особено ако са били неоригинални.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 11 сеп 2006, 19:01

Жилото мисля се сменява по лесно и от трашчотката но не съм сигорен но със сигорност проблема не е сериозен щом не е вътре в скоростите няма да те събличат много в сервиза :D :oops:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 11 сеп 2006, 22:24

Аз миналата седмица сменях жилото на съединителя. Процедурата е около 20 мин. струваше ми 5 лв. Ако имах канал щях сам да си го сменя. Много е елементарно. А на автомобилите с предно предаване е в пъти по-лесно. :D

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 12 сеп 2006, 12:30

Да ... Няма какво да се косиш ако е жилото.
Аз съм сменял на Рено 19 ... Наистина става бързо и лесно. За 15 минути работа беше.
Друг е въпросът, че търсихме ново жило 2 дена ... :lol:

xor
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от xor » 12 сеп 2006, 15:24

Аз още чакам майстора да се обади и да каже какво и колко. Явно жилото и тресчотката не трябва да ме притесняват много, ама той вчера взе да ми обяснява, че тресчотката компенсирала износването на диска на съединителя (ако съм го разбрал правилно) и общо взето почвали да се чупят по-често като наближи време да се сменя диска. Някой има ли идея колко струва комплект за съединител?
Друго което ме навежда на мисълта за нов съединител е, че подобно на някои сходни теми които открих във форума съединителя ми беше доста твърд и отлепяше "чак в кечето", така че явно няма да ми се размине :-/
Ама за сега ... чакам телефона да звънне ;)

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 12 сеп 2006, 18:13

И на моя дизел дето го карах 50 хиледи км съединителя от самото начало си отделяше на кичето и ако стелката се мушне под педала ми хърка задна и първа се запъва по някои път
Иначе накрая преди да го продам заради едно мондео което така и не взех смених скорости и съединител притискател феродов и лагер към 100лв някъде бяха целиа ремонт скорости и съединител и работа струваха 600лв :shock:
Купи си Форд и бъди щаслив

xor
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от xor » 12 сеп 2006, 23:19

kurshuma написа:Иначе накрая преди да го продам заради едно мондео което така и не взех смених скорости и съединител притискател феродов и лагер към 100лв някъде бяха целиа ремонт скорости и съединител и работа струваха 600лв :shock:
600 лв :shock:, че аз да взема отсега да го продавам :-/
Взех го от майстора. Пак тресчотката се била прецакала. Оказа се че предния път не са я сменяли ами я нагаждали нещо. Тоя път пак така се решил проблема, щото не намерили нова ?!... Чудя се кога ли ще ме остави пак.
Почвам да си мисля дали да не я закарам и на друго място да я погледнат, щото надали тресчотката е в дъното на нещата - все си мисля че нещо друго не е наред и заради него се чупи.

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 13 сеп 2006, 10:08

Може но едвали ще ти кажат нещо повече навсякъде са еднакви :?
а за тея 600лв не се впрягаи аз все пак сменях скоростна кутия :D
Купи си Форд и бъди щаслив

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 13 сеп 2006, 17:13

ЕДвали е ресчотката,наи вероятно е жилото,аз съм имал подобен случаи с предишния ми ескорт ,педала се натискаше много трудно докато един прекрасен ден се случи като при теб,след подмяната на жилото педала се натискаше мноооого лесно!!!

xor
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от xor » 13 сеп 2006, 17:36

Именно по тая причина смятам да го закарам другата седмица на друг "майстор", щото ... майстори много. Цъкаше ми едно реле (то още си цъка в интерес на истината), закарах го на електричар да види от какво е и той взе че го махна - "Аз, досега не съм виждал там да има реле". Не си виждал, ама след като има място за реле явно си има причина. Като погледнах после в книжката какво пише и като видях "Контрол на впръскване. Закъснение запалване. Турбо дизел" и веднага го сложих, пък нека си цъка.
То стана малко оф-топик, ама мисълта ми беше, че няма да го оставя така ;)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта