fiesta 98г. не влиза пета скорост
- kabalo86
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
- Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
fiesta 98г. не влиза пета скорост
Колата е фиеста 98 година 1.8 дизел
Наскоро закупена стария собственик ми каза че могло от нещо под лоста на скоростите да е проблема
С всичко друго съм се занимавал по кола ,но не и с това някой идея какъв е проблема...
Наскоро закупена стария собственик ми каза че могло от нещо под лоста на скоростите да е проблема
С всичко друго съм се занимавал по кола ,но не и с това някой идея какъв е проблема...
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: fiesta 98г. не влиза пета скорост
Ако е с щанги ( не с жила) може да иска регулиране
играл съм си 1 час за да си регулирам 


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
- Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
- Status: Извън линия
Re: fiesta 98г. не влиза пета скорост
Какво значи не влиза ? Хърка при влизане от 4-та на 5-та.
На 5-та се самоизключва.На другите предавки как включва ???
На 5-та се самоизключва.На другите предавки как включва ???
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: fiesta 98г. не влиза пета скорост
А ако е с жила, вероятно има изпаднало уплътнение към ябълката на селектора и просто ходът на жилото не е достатъчен, за да го премести за 5-а.essex написа:Ако е с щанги ( не с жила) може да иска регулиранеиграл съм си 1 час за да си регулирам
- kabalo86
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
- Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: fiesta 98г. не влиза пета скорост
щанги е гледахме я на канал прещтраква дори в скоростната кутия май тя е пътник
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: fiesta 98г. не влиза пета скорост
Отвиват фиксатора на 5тата убедени, че това е пробка и по този начин прецакват 5та.
Нека някой кадърен човечец да свали капака и да види какво е положението.
Нека някой кадърен човечец да свали капака и да види какво е положението.
- kabalo86
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
- Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: fiesta 98г. не влиза пета скорост
тоя фиксатор го гледах ........пробвах се да го натегна или развия никакъв шанс навит си е докрай и си седи така като че ли никога не е пипаан
а той просто докрай ли трябва да е навит или се регулир?
а той просто докрай ли трябва да е навит или се регулир?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: fiesta 98г. не влиза пета скорост
На един Seat Cordoba ей така решил човекът да му проверява маслото и вместо една пробка с шестограм, развил един от няколко болта с Torx (фиксатора за задна). Като видял, че дупката е малка за проверка и доливане на масло, го завил обратно и даже го затегнал толкова, че като разцепих кутията - вилката беше изкривена, защото естествено е пропаднала и не е уцелил отвора за фиксатора. Пробвах на място да я намествам, ама можех само с малкият пръст да бръкна през пробката и да подбутвам вилката и се наложи да я дърпаме до сервиза. Може някой такъв "всезнайко" да е проверявал маслото на кутията преди време и ситуацията да е сходна. Гарантирано оправяне в такъв случай - в сервиз и кутията на части върху операционната маса, всичко останало е "дано да стане".paci написа:Отвиват фиксатора на 5тата убедени, че това е пробка и по този начин прецакват 5та.
Нека някой кадърен човечец да свали капака и да види какво е положението.
П.П. Фиксаторът е болт с шийка - навива се до край в корпуса, а шийката влиза в отвор на вилката, която мести зъбното колело и синхронизатора. Ако развиеш болта, вилката пропада и излиза от канала на пръчката, която я бута напред-назад. Ако е била включена съответната предавка по време на интервенцията - голям проблем, при включване на първа и пускане на съединителя кутията може да си замине скоропостижно, дали счупен вал или изронени зъбни колела ако не и пукнат корпус. Вероятно, затова на VAG кутиите от малко преди 2000 г. (може би от 1997) имат един пластмасов фиксатор на селектора за скоростите - натиска се лоста като за 1/2 , фиксаторът се бута и завърта, за да не се извади. Тогава вече може да се работи по кутията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта