Ниски обороти на Мондео
- dankol
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 11 юли 2006, 11:25
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО-98г. комби GIA 1.8 TDI
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Колеги сигурно сте си си отстранили повредите, но аз ще направя едно уточнение за тези обороти. Мойте също са доста ниски. При първоначално запалване 500 об/мин., а после не повече от 750 об/мин. След включване на климатроника падат и под 500. Вчера забелязах, че ми е паднал ограничитела на жилото на този компенсатор и не може да дърпа лостчето на обогатителя на ГНП-то. Никаде няма такова жило, та камоли само ограничителя. Ще се пробвам с някой стругар и ако се получи ще пиша тук.
paci
Колега това тракане, според мен го търси от другаде това моторче при мен се намира от дясно (като застанеш с лице към двигатела), под батерията, но то служи само да вдигне оборотите на двигателя при първоначален старт и при вкючване на консуматори, а при теб щом вдига оборотите при включване на климатика значи си е О.К.plamenford написа:нито през лятото,нито през зимата ми вдига обороти работи си на 1000 об/м.,но като включа климатика това жило ми вдига оборотите.
paci
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
а защо трака като е студена ? Гледах едно Мондео tdi на един познат неговото не трака.Някаде по форумите на FORD четох преди една година точно такава тема но сега неможах да я намеря,там някои пишеше че като трака на студено причината биле еди каква си ,но темата е няма.Зимата така силно ми трака,че трябва да позагрее малко защото иначе няма мощност да тръгне.Та ако някои знае нещо,да помага.
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
само за информация (моята):
след палене (студен двг.) оборотите са ~900
след 3-4сек се вдигат на ~950 (променя се и звука на двг-то)
при "топло" палене си стоят ~950 без промяна
на практика "нещото" за студен старт - само подава малко допълнително нафта (дърпа жилото) докато е студен двг-то (при мен вдига с около 50об)
ако ПХ е 500 оборота - нещо не е наред !
има регулатор (винт) за оборотите на празен ход и може да се коригира лесно (с отверка
)
според мен ако при 900-1000об (ако не ги държи: подаваш газ) - пак трака, няма мощност, ... има други проблеми
С две думи: моторчето за студения старт повдига със съвсем малко оборотите (не очаквай от 500 да станат 950!)
да добавя: стария ми орион 1.6Д/87 имаше големи проблеми с паленето/мощността и тракането - оказа се че масления филтър се е запушил ... (старо масло + 2г престой в гаража)
след палене (студен двг.) оборотите са ~900
след 3-4сек се вдигат на ~950 (променя се и звука на двг-то)
при "топло" палене си стоят ~950 без промяна
на практика "нещото" за студен старт - само подава малко допълнително нафта (дърпа жилото) докато е студен двг-то (при мен вдига с около 50об)
ако ПХ е 500 оборота - нещо не е наред !
има регулатор (винт) за оборотите на празен ход и може да се коригира лесно (с отверка

според мен ако при 900-1000об (ако не ги държи: подаваш газ) - пак трака, няма мощност, ... има други проблеми
С две думи: моторчето за студения старт повдига със съвсем малко оборотите (не очаквай от 500 да станат 950!)
да добавя: стария ми орион 1.6Д/87 имаше големи проблеми с паленето/мощността и тракането - оказа се че масления филтър се е запушил ... (старо масло + 2г престой в гаража)

- dankol
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 11 юли 2006, 11:25
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО-98г. комби GIA 1.8 TDI
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Колега мога ли да разбера от някъде колко трябва да бъдат оборотите точно: 1-при студен двигател; 2-при топъл двигател; 3-при включване на климатика. Колкото до компенсатора, след като опъна жилото с ръка оборотите се качват даже над 1000.Mondeo18TDI96 написа:само за информация (моята):
след палене (студен двг.) оборотите са ~900
след 3-4сек се вдигат на ~950 (променя се и звука на двг-то)
при "топло" палене си стоят ~950 без промяна
на практика "нещото" за студен старт - само подава малко допълнително нафта (дърпа жилото) докато е студен двг-то (при мен вдига с около 50об)
ако ПХ е 500 оборота - нещо не е наред !
има регулатор (винт) за оборотите на празен ход и може да се коригира лесно (с отверка)
според мен ако при 900-1000об (ако не ги държи: подаваш газ) - пак трака, няма мощност, ... има други проблеми
С две думи: моторчето за студения старт повдига със съвсем малко оборотите (не очаквай от 500 да станат 950!)
да добавя: стария ми орион 1.6Д/87 имаше големи проблеми с паленето/мощността и тракането - оказа се че масления филтър се е запушил ... (старо масло + 2г престой в гаража)
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
карам с полусинтетика на ФОРД
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта