Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Ебаси пробата, чак ауспуха да падне, сега очаквай да ти дойде и сметката от КАТ 
В един хасковски сервиз, пробвали една кола и така 5 пъти покрай камерата
Не се скъпи, смени свещите, но не се хвърляй на Платинени, вземи си обикновени (важното е да са точните а не прехвалени)

В един хасковски сервиз, пробвали една кола и така 5 пъти покрай камерата

Не се скъпи, смени свещите, но не се хвърляй на Платинени, вземи си обикновени (важното е да са точните а не прехвалени)
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
На 4-та ускорява добре след 120 км/ч. Преди това забрави.deni_metodiev написа:..... - на 4-та и 5-та и е малко трудно да ускорява, но за кубатурата и моите 110 кг върви повече от добре ....


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Навремето се наложи с 1.1 ескорта да отида на газ-анализатор при карбураторджия, заради смяна на иглата.HACKO написа:Ебаси пробата, чак ауспуха да падне, сега очаквай да ти дойде и сметката от КАТ
Час и половина работа на място и половината двуцевка ми остана на земята - естествено на парченца
Издържа година и половина и се разцепи.
Стана ми интересно това за ускорението след 120, ама ще си замълча
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Ще мълчиш, защото не си карал Фиеста 1,1. При по-ниска скорост нямаш достатъчно обороти за видимо ускорение.

П.П. Лично мнение- 5-тата предавка си е чиста "изгъзица" за този двигател, добре си е била първоначално 4 степенна кутията. Пък и по-бързо ще пристигаш, където и да ходиш. Трябвало е само да шумоизолира купето. Вместо това- 5-та предавка.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Хах, при мен явно за това не върви, аз на 3-та я карам с до 70, и после вкарвам 4-та с до 100 и тя стои и мисли
Но ако вдигна 120 на 4-та да не хвръкне пак шайбата на водната помпа...
На предната кола имах оборотомер и можех малко от малко да експериментирам
Тази като и подам повече газ спирам музиката и започвам да се ослушвам дали няма да изпадне нещо от нея 




-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Здравейте отново колеги, отдавна не съм писал по темата, защото вече честно казано ме е срам да ви занимавам
. За съжаление проблемът остана и го пиша за всеки, който има този проблем, за да знае, че няма нужда да минава по стъпките ми и да хвърля излишни пари. Сменени са свещи (Бош 1,0 мм; кабели, почистен и центрован карбуратор в сервиз; масло; сложен горивен филтър (нямаше); сменени едни странни маркучета за гориво (или горивни пари), отиващи към една голяма букса на преградата към чистачките; нов акумулатор; почистени и смазани всички възможни датчици и букси, които открих, с WD-40; сменена гарнитура на капака на клапаните; въздушен филтър. Смених бензина от Лукойл 95 на Лукойл ЕКТО 95 - резултат - по-равномерна работа на двг, леко занижен разход, никаква промяна във вървежа. След всичко изброено, колата се държи без промяна. Сам в нея без багаж (115 кг съм) я карам да върви а тя не иска. При подаване на газ търпи до един момент. От средата на педала до ламарината ако ще и с двата крака да натискам - никакъв резултат. Като скопена е. Средния ми разход е 7,20/100 за Варна. Като ще харчи, поне да върви
Единственото, което ми прави впечатление е, че непосредствено след като заредя, първите 10-тина км се движи по-добре. Не знам дали е свързано с отварянето на капачката на резервоара, или с притока на "свежа храна". За тези, които са от Варна, целта ми е да изкача Аспарухов мост в посока към Бургас с повече от 80 км (за другите колеги да поясня, че наклона не е толкова сериозен). Знам само, че ако не започне да върви до август ще трябва да я пенсионирам и ще се наложи да сменя и форума май
, защото тогава е прегледа и, а трябва да оправям заден барабан че стърже, не го ли оправя, не спира колелото и няма да мина преглед, а аз ще го оправя само ако колата реши че ще върви (без да се налага да си купувам бензиностанция).
Това, което не съм правил, но не знам дали ще реши проблема, е: смяна на ауспуха (целия + гърнето, макар че нямам катализатор) - в случай, че има нещо запушено; реглаж на клапаните, смяна на горивна помпа (за сега съм се спрял на това, тъй като има сериозен мирис на бензин понякога в купето и винаги под капака, но не мога да определя точно откъде е, не личи да има теч по маркучите а помпата я огледах и мисля, че е капсулована и не подлежи на ремонт).



Това, което не съм правил, но не знам дали ще реши проблема, е: смяна на ауспуха (целия + гърнето, макар че нямам катализатор) - в случай, че има нещо запушено; реглаж на клапаните, смяна на горивна помпа (за сега съм се спрял на това, тъй като има сериозен мирис на бензин понякога в купето и винаги под капака, но не мога да определя точно откъде е, не личи да има теч по маркучите а помпата я огледах и мисля, че е капсулована и не подлежи на ремонт).
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
- Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
От прочетеното си мисля, че не ти е в ред бобината. Виж си снимките - на 1 и 4 цилиндър свещите ти са черни.
dreadx написа:Бобината е двойна, две бобини са - едната за 1 и 4, другата за 2 и 3. Ако някой от кабелите прекъсва няма да работят добре и двете свещи.
В България има само един вид пътни знаци - пожелателни.
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Благодаря за мнението колега, свалих я и я разгледах един ден. Понеже не мога да намеря точната снимка, много прилича на тази http://www.megaparts.bg/uploads/com_art ... d0b8f5.jpg и видимо не виждам да има проблем по нея. За съжаление няма как да я сменя и нея, защото и тя струва пари, а няма гаранция, че там е проблема:( Вече доста несполучливи опити имах:( Може би единствено ако сваля новите свещи и погледна състоянието мога да разбера, но последния път като я направих тая процедура и свещта на 3-ти цилиндър отказа, а беше нова. Мислех, че проблема е в гориво-въздушната смес, но след профилактиката на карбуратора реших да я пробвам на един баир както не вървеше да изтегля смукача. Резултат - никакъв. Буквално все едно не съм го пипал. Което ме наведе на мисълта, че не е недостиг на гориво. А при излишък би трябвало да се дави. Така че колега, ще погледна състоянието на свещите и ще пиша пак. Стискайте палци да е това! От друга страна проблем в бобината би означавало прекъсване на цилиндрите, а откакто е с новите свещи работи равномерно както никога 
P.S. Току що попаднах на това "Обаче мъките не свършиха с това оказа се , че колата върви до средата на газта и като трябва да я понамачкаш срещу баир умира от мудност --- оказа се несъответствие един зъб в ангренажа преместиха го на мястото му и резултата е невероятен колата си върви страхотно!" Според вас до колко може да е вярно и в моя случай? (Цитата е от човек с моя проблем, но с VW Шаран)

P.S. Току що попаднах на това "Обаче мъките не свършиха с това оказа се , че колата върви до средата на газта и като трябва да я понамачкаш срещу баир умира от мудност --- оказа се несъответствие един зъб в ангренажа преместиха го на мястото му и резултата е невероятен колата си върви страхотно!" Според вас до колко може да е вярно и в моя случай? (Цитата е от човек с моя проблем, но с VW Шаран)
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Този 1.1 ще да е с верига - няма ангренажен ремък, на който при смяна да му зацепят неправилно зъбите.
Не видях да си писал че е проверяван дистрибуторния механизъм - какво е положението при него?
И още - като е регулиран карба, настроено ли е жилото за педала на газта и в какво състояние се намира?
Не видях да си писал че е проверяван дистрибуторния механизъм - какво е положението при него?
И още - като е регулиран карба, настроено ли е жилото за педала на газта и в какво състояние се намира?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Здравей колега, не разбирам много и не съм проверявал дистрибуторния механизъм, не знам какво е и как да го проверя. Не знам майстора дали е регулирал жилото на газта, но педала в момента има минимален свободен ход (може би към 1-2 см) и когато го чукна леко с крак подавам газ. Тези дни след като пристегнах добре и от всички страни маркуча с капсулата (който колега каза, че е вакуум на предварението), има осезаемо подобрение. Равномерна работа, по-осезаемо ускорение, но проблема с баирите остава...
На равно вече върви със 100 почти без газ, ускорявам от 50 км/ч на 4-та без да глъхне! Но на баири няма никаква разлика - пак губи мощност, а в момента в който го изкача, без да променям положението на педала на газта сама започва да ускорява. На 3-та в какъвто и баир да съм (стига да е по-дълъг де) не вдига повече от 75. Ако вляза в по-къс баир (200м) със 110 - 120 на 5-та, излизам с 80 на 4-та. Иначе казано в баир с мен 120 кг сам в колата повече от 80 не вдига. Двигателят не се мъчи, а затихва успоредно с намаляването на скоростта, независимо колко газ подавам. Дали педала е на средата или лепнат за ламарината - в баир няма значение.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Няма дистрибутор, не го търси.
Не знам защо, ама си мисля, че на този мотор от 50кс това са му възможностите.
Не знам защо, ама си мисля, че на този мотор от 50кс това са му възможностите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Ето снимка на маркучето: http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30558834/ и капсулата, с която ходих по авточастите и никой не може да ми каже каква роля играе, нямат такова в наличност, а винаги като пипна там се подобрява вървежа.
Снимка на свещите (вече на 2 - 3000 км) по реда на цилиндрите: http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30558839/ и тази http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30558842/ . Колега НАСКО, може да си въобразявам, но другите фиести от моя калибър като че ли вървят по-добре. Съсед с 1,1С на газ катери същия баир със 100, а аз на бензин с 80...
Снимка на свещите (вече на 2 - 3000 км) по реда на цилиндрите: http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30558839/ и тази http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30558842/ . Колега НАСКО, може да си въобразявам, но другите фиести от моя калибър като че ли вървят по-добре. Съсед с 1,1С на газ катери същия баир със 100, а аз на бензин с 80...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Комшията 120кг ли е? За този малък мотор всеки грам е от значение.
Това на маркуча може спокойно да го елиминираш, нищо няма да стане, при мене го няма (може някой преди мене да го е махнал).
Свещите, първи цилиндър не ми харесва, не е лошо да премериш компресията. Останалите като цяло са работили, но има признаци за неточно топлинно число, трябва да са Кафяви а не Бели.
Това на маркуча може спокойно да го елиминираш, нищо няма да стане, при мене го няма (може някой преди мене да го е махнал).
Свещите, първи цилиндър не ми харесва, не е лошо да премериш компресията. Останалите като цяло са работили, но има признаци за неточно топлинно число, трябва да са Кафяви а не Бели.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
С лошо работещ цилиндър и бедна смес, и да слезнеш и ти от колата, скоростта пак няма да се увеличи.
http://www.ladaclub-bg.com/faq/53-spark-plugs
Не видях да си сменял кабелите на свещите? Аз бих отишъл на една диагностика, поне да се види, дали са кабели дали друго.
Компресия мерил ли си?

http://www.ladaclub-bg.com/faq/53-spark-plugs
Не видях да си сменял кабелите на свещите? Аз бих отишъл на една диагностика, поне да се види, дали са кабели дали друго.
Компресия мерил ли си?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Кабелите ги смених миналата година есента, някъде на 5000 км са (Тесла). Само на 3-ти цилиндър е със стария кабел, защото един пишман-майстор ми скъса новия. Компресията я мериха миналата година лятото или есента - не помня точно стойностите, май беше 2,0 но ще излъжа, казаха че е добре на всички цилиндри. Сменил съм всички филтри и масло (Тексако 15в 40). От смяната на маслото до момента (към 4000 км) нямам загуба. Карам с Екто 95 на Лукойл.
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
От вида на свещите аз също споделям казаното от колегите!madboy написа:С лошо работещ цилиндър и бедна смес
Е ли правото право?
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Ето старите свещи: http://www.album.bg/deni_metodiev/images/29954390/ . Ситуацията май е същата. Според вас какво трябва да се направи по колата и какво ще дойде като пари (ориентировъчно). И има ли смисъл въобще да я правя...
P.S. Не съм правил реглаж на клапани откакто съм я купил преди близо 2 години (30 000 км). Не знам и предния собственик дали и кога е правил. Единия със сигурност се обажда, но ми казаха че е нормално за тези фиести да тракат. Чел съм обаче и че точно поради тази причина на фиестите е хубаво да се прави реглаж на 15 000км. Има ли лъч надежда проблема да е там?

P.S. Не съм правил реглаж на клапани откакто съм я купил преди близо 2 години (30 000 км). Не знам и предния собственик дали и кога е правил. Единия със сигурност се обажда, но ми казаха че е нормално за тези фиести да тракат. Чел съм обаче и че точно поради тази причина на фиестите е хубаво да се прави реглаж на 15 000км. Има ли лъч надежда проблема да е там?
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Хубаво е да се направи цялостна ревизия на главата.
Е ли правото право?
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Здравейте колеги! С голяма радост ви съобщавам, че проблема беше отстранен! Само се надявам, да не е временно. Проблема в моя случай си има име и то е D32E-AA: http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30578583/ . Според някои е клапан, според други е филтър, според мен е нещо, което 2 години ме изкарваше от кожата на всеки лек наклон нагоре
. На маркуча имаше още нещо, което оставих там, където си беше: http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30578581/ , http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30578580/ . Един нов маркуч 4 мм и работата заспа. Не мога да си позная колата! Тя върви!!! Ускорява! Изпреварва! Е, разбира се, не става за състезания, но съм много доволен. И студена (доколкото може да е студена на 25 градуса навън) и топла не мени обороти, не глъхне, общо взето всички проблеми изчезнаха, работи си като нормална кола. Това на първата снимка го продухах с WD - 40 - падна голяма чернилка, дори някакви черни люспички. Явно е било запушено. Сега не смея да го сложа пак, за да не спъна пак колата. Лошото е, че не мога да го намеря по магазините, а мисля, че щом е било там не е лошо да го има. Колега НАСКО, благодаря че сподели, че при теб го няма, много ми помогна! Благодаря и на всички останали! >:D<: Още не мога да повярвам че се оказа там проблема и още не мога да й се нарадвам как върви! Ето и резултата: http://www.album.bg/deni_metodiev/images/30578582/ - маркуч - 4 лв, скоби - 1 лв и колата ускорява плавно и много уверено! Дори направих първото си изпреварване в баир (с доста добра видимост разбира се). Отново благодаря на всички, надявам се тази тема да спести главоболията на колеги с този проблем.

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Това трябва да е клапан, който се слага на маркучи, през които минава вакуум. Сега маркуча запуши ли го? Или го остави да смуче свободно?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта