Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 30 апр 2013, 11:00

madboy написа:Това трябва да е клапан, който се слага на маркучи, през които минава вакуум. Сега маркуча запуши ли го? Или го остави да смуче свободно?
Не е клапан, демпфер е (някъде го водят и филтър за бензинови пари) вътре няма нищо, просто един обем, ама спокойно може и без него. А това е вакума на MAPа, вакума трябва да е двупосочен, не може да се сложи клапан. Карбураторна е колата, но тъй като няма делко комутатора е със МАР за да може да променя предварението при промяна на натоварването. Като е бил запушен, е работел на фиксирано предварение и затова е имало проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от madboy » 30 апр 2013, 13:44

OHV/HCS > Emission Control - Vacuum Lines > Vacuum Lines
Image
http://eucatparts.com/?action=cat_ford_ ... d_model=71
Аз бих запушил колектора да не смуче въздух. За другия край нямам идея.

А ето какво има вътре:
Image Image Image
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

deni_metodiev
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от deni_metodiev » 30 апр 2013, 15:35

Не разбирам много колега, не съм наясно нито какво е колектор, нито как се запушва. Иначе маркуча е по същия начин - единия край долу до карбуратора, другия на таблото под чистачките. В средата оставих това, което прилича на дюза и махнах този клапан/филтър. Направи ми впечатление (известно време карах с прозрачен маркуч), че преди филтъра който махнах, от страната на двг, маркуча беше по-зацапан, а от другата страна беше чист, което ме навежда на мисълта, че е било филтър. Сега само се притеснявам като го няма да не се запуши това червеното под чистачките, че то сигурно трудно се чисти...
Ако късмета ти обърне гръб... Изчакай го да се наведе...
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 30 апр 2013, 17:12

Нищо нямаш за запушване, остави го така както си е. Колегата не е схванал, че няма разкачен вакум, просто е премахнат филтъра а вакумната линия си е на мястото. За запушване на МАРа не се притеснявай, минали са 20г. преди да се запуши. А ако искаш сложи си твоя ако като духнеш през него пропуска. Съобразявай се с посоката, надписа "KARB" трябва да е от страната на карбуратора.
Може да сложиш и най-обикновен филтър за Бензин, от тези по 2лв.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от peterdi_bg » 30 апр 2013, 19:28

Това чудо го имах абсолютно същото на стария Ескорт. Така и не ми стана ясно дали работи нормално (и при мен имаше зор на баирите, но не чак толкова... е - сега с комбито е съвсем друга песен) и дали трябва да пропуска въздуха в двете посоки или само в едната. Не е вече при мен частта, че да я разучавам допълнително. Само помня, че стабилно мирише на бензин.

Бих попитал обаче - на комбито имам 3-4 подобни такива, обаче са много по-малки (примерно дълги 1,5 см и сечение 2,2 см). Дали изпълняват подобна функция и да взема да ги сваля да ги промия?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от amonev » 01 май 2013, 07:54

Това са клапани, повечето еднопосочни. На някои има надписи: Dist /да сочи към дистрибутора/, Carb /към карбуратора/, а на други няма. На тези без обозначения, основния принцип на монтаж е да пропускат към карбуратора.

При Вебер са по-малко, но при карбураторите Ford VV е пълно с такива такива /включително и термоклапани базирани на горните/ ... пълен батак :mrgreen:
Е ли правото право?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 06 май 2013, 22:20

Колега, излъгал съм те :oops: , все пак имам филтър на Фиестата към МАПа. Днеска наливах течност за чистачките и погледнах, тя Фиестата се кара от жената и капака се вдига 2-3пъти в годината. Гарантирам обаче, че не е клапан, проводимостта е двупосочна и ако както казваш твоя си го почистил и има проводимост, може да се го сложиш. Поне намери проблема.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

deni_metodiev
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от deni_metodiev » 12 май 2013, 00:07

Днес сложих филтъра пак. Пак ми се струва че нещо не се държи като хората, пак смъкна 5 км/ч по баира, ама май вече започвам да си въобразявам. Духах и от двете страни - не е запушен. Без него вървеше добре, ще я покарам още малко и ако трябва пак ще го махна. Чудя се и дали има значение колко е дълъг маркуча, защото го сложих с 3-4 см по-дълъг, а сега като сложих и филтъра - още 2-3 см отгоре. Може би затова малко се замисля като подам газ, ама не искам да го режа, че ако се окаже къс трябва пак да купувам маркуч и аман! А и 4,5 мм маркуч не се намира лесно във Варна, да знаете. Навсякъде има 3, 6, 8 и 10 мм и само тези. Ще пиша пак.
Ако късмета ти обърне гръб... Изчакай го да се наведе...
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта