Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Не е клапан, демпфер е (някъде го водят и филтър за бензинови пари) вътре няма нищо, просто един обем, ама спокойно може и без него. А това е вакума на MAPа, вакума трябва да е двупосочен, не може да се сложи клапан. Карбураторна е колата, но тъй като няма делко комутатора е със МАР за да може да променя предварението при промяна на натоварването. Като е бил запушен, е работел на фиксирано предварение и затова е имало проблем.madboy написа:Това трябва да е клапан, който се слага на маркучи, през които минава вакуум. Сега маркуча запуши ли го? Или го остави да смуче свободно?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
OHV/HCS > Emission Control - Vacuum Lines > Vacuum Lines

http://eucatparts.com/?action=cat_ford_ ... d_model=71
Аз бих запушил колектора да не смуче въздух. За другия край нямам идея.
А ето какво има вътре:


http://eucatparts.com/?action=cat_ford_ ... d_model=71
Аз бих запушил колектора да не смуче въздух. За другия край нямам идея.
А ето какво има вътре:




Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Не разбирам много колега, не съм наясно нито какво е колектор, нито как се запушва. Иначе маркуча е по същия начин - единия край долу до карбуратора, другия на таблото под чистачките. В средата оставих това, което прилича на дюза и махнах този клапан/филтър. Направи ми впечатление (известно време карах с прозрачен маркуч), че преди филтъра който махнах, от страната на двг, маркуча беше по-зацапан, а от другата страна беше чист, което ме навежда на мисълта, че е било филтър. Сега само се притеснявам като го няма да не се запуши това червеното под чистачките, че то сигурно трудно се чисти...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Нищо нямаш за запушване, остави го така както си е. Колегата не е схванал, че няма разкачен вакум, просто е премахнат филтъра а вакумната линия си е на мястото. За запушване на МАРа не се притеснявай, минали са 20г. преди да се запуши. А ако искаш сложи си твоя ако като духнеш през него пропуска. Съобразявай се с посоката, надписа "KARB" трябва да е от страната на карбуратора.
Може да сложиш и най-обикновен филтър за Бензин, от тези по 2лв.
Може да сложиш и най-обикновен филтър за Бензин, от тези по 2лв.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Това чудо го имах абсолютно същото на стария Ескорт. Така и не ми стана ясно дали работи нормално (и при мен имаше зор на баирите, но не чак толкова... е - сега с комбито е съвсем друга песен) и дали трябва да пропуска въздуха в двете посоки или само в едната. Не е вече при мен частта, че да я разучавам допълнително. Само помня, че стабилно мирише на бензин.
Бих попитал обаче - на комбито имам 3-4 подобни такива, обаче са много по-малки (примерно дълги 1,5 см и сечение 2,2 см). Дали изпълняват подобна функция и да взема да ги сваля да ги промия?
Бих попитал обаче - на комбито имам 3-4 подобни такива, обаче са много по-малки (примерно дълги 1,5 см и сечение 2,2 см). Дали изпълняват подобна функция и да взема да ги сваля да ги промия?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Това са клапани, повечето еднопосочни. На някои има надписи: Dist /да сочи към дистрибутора/, Carb /към карбуратора/, а на други няма. На тези без обозначения, основния принцип на монтаж е да пропускат към карбуратора.
При Вебер са по-малко, но при карбураторите Ford VV е пълно с такива такива /включително и термоклапани базирани на горните/ ... пълен батак
При Вебер са по-малко, но при карбураторите Ford VV е пълно с такива такива /включително и термоклапани базирани на горните/ ... пълен батак

Е ли правото право?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Колега, излъгал съм те
, все пак имам филтър на Фиестата към МАПа. Днеска наливах течност за чистачките и погледнах, тя Фиестата се кара от жената и капака се вдига 2-3пъти в годината. Гарантирам обаче, че не е клапан, проводимостта е двупосочна и ако както казваш твоя си го почистил и има проводимост, може да се го сложиш. Поне намери проблема.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност
Днес сложих филтъра пак. Пак ми се струва че нещо не се държи като хората, пак смъкна 5 км/ч по баира, ама май вече започвам да си въобразявам. Духах и от двете страни - не е запушен. Без него вървеше добре, ще я покарам още малко и ако трябва пак ще го махна. Чудя се и дали има значение колко е дълъг маркуча, защото го сложих с 3-4 см по-дълъг, а сега като сложих и филтъра - още 2-3 см отгоре. Може би затова малко се замисля като подам газ, ама не искам да го режа, че ако се окаже къс трябва пак да купувам маркуч и аман! А и 4,5 мм маркуч не се намира лесно във Варна, да знаете. Навсякъде има 3, 6, 8 и 10 мм и само тези. Ще пиша пак.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта