Проблем след смяна на съединител.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Проблем след смяна на съединител.
Здравейте колеги.
Преди няколко дена сменях кутията и така реших да сменя и съединителя,попадна ми на добра цена комплект ЛУК който по номер излиза за 1.8 130 коня.Викам си няма да е проблем щом диаметъра е 220 значи ще стане и при мен ,но уви след стягане на претискателя демферите се изправиха
викам си тука нещо не е както трябва.Подложих по една шайба на претискателя и сега карам така но трябва да натискам до дъно ,че да отделили.
Та въпроса ми е какъв е маховика на 1.8 130 коня да не е вкопан за феродовия диск или от галимацията и бързането сложих феродовия диск на обратно?
Благодаря предварително.
Преди няколко дена сменях кутията и така реших да сменя и съединителя,попадна ми на добра цена комплект ЛУК който по номер излиза за 1.8 130 коня.Викам си няма да е проблем щом диаметъра е 220 значи ще стане и при мен ,но уви след стягане на претискателя демферите се изправиха

Та въпроса ми е какъв е маховика на 1.8 130 коня да не е вкопан за феродовия диск или от галимацията и бързането сложих феродовия диск на обратно?
Благодаря предварително.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на съединител.
Нормално е при ново феродо, палците на диафрагмената пружина да се изправят, не е трябвало да слагаш шайбите. Сега ти предстои ново сваляне на кутията.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на съединител.
Но така ми се струваше ,че изобщо нямаше да има съединител.По принцип ще изчакам още малко дали няма да отпусне и ще я отворя пак няма накъде
.

- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на съединител.
Колега да знаеш че изпъкналата част на феродовият диск се слага към притискателния диск не към маховика ако си сгрешил го разглабяи пак докато е време
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на съединител.
Здравейте,по принцип мисля че открих проблема.Преди когато ми се счупи оригиналната кутия сложих дизелова и тогава се наложи да се махне една част от жилото на съединителя,защото кутиите бяха с различни вилки.Не знам тогава защо не се сетих да ги разменя,и сега взех кутия от Фиеста РС1800 която е със същата вилка като оригинилната и съм сложил една втулка между бронята на жилота и кутията.Засега съединителя си работи коректно,но предстои отваряне за да махна шайбите които подложих
.

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на съединител.
Поне ги махай една по една, та да не си играеш пак с центриране на феродовия диск. Успех, дано стане бързо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта