Не пали след смяна на демпф.маховик, съединител и лагер помп

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bravorumi
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 21 май 2012, 22:39
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 tddi 2002
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Не пали след смяна на демпф.маховик, съединител и лагер помп

Мнение от bravorumi » 01 юни 2013, 22:15

Мондео МК3 2.0 tddi, след смяна на гореописаните части-не пали и не пали. Проверени всички датчици, прозвънени връзки от датчици към компютър, всичко ОК и не пали. Предполагам някаква тънкост при смяната на маховика, не спазена от монтьора, но само гадая. Моля ако има препатили, да помагат.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали след смяна на демпф.маховик, съединител и лагер помп

Мнение от S_C » 01 юни 2013, 23:23

Освен някой датчик за положението на вала да има там...друго няма какво.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали след смяна на демпф.маховик, съединител и лагер помп

Мнение от Miri4 » 03 юни 2013, 18:27

Виж дали е закачен датчика на коляновия вал. и изобщо огледай за разкачени датчици.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта