Проблем след смяна на маслото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Проблем след смяна на маслото

Мнение от fordfen » 12 юли 2013, 00:25

Привет, колеги, нека да споделя болката си. Всичко по колата беше ОК, докато не смених маслото. Отбелязвам, че това е шестата смяна на масло на тази кола в един и същ сервиз с едно и също масло Форд Формула+10W40. След последната смяна забелязах, че когато колата не е работила повече от час, при палене лампата на маслото изгасва след около 3-4 секунди, а сутрин след около 5-6секунди. Това ме притесни и първото нещо, което си помислих е че филтъра е скапан(т.е проблем с клапана във филтъра). Отидох в сервиза и смениха филтъра с друг. Пак същата работа. Купих от магазина друг, сложихме го и с него пак същата работа. До сега не е било така. Можете ли да помогнете с идеи къде да търся праблема и от какво поже да е така.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от Nikola Iordanov » 12 юли 2013, 09:00

Смени датчика ако не се оправи мисли за смяната на маслена помпа .

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от madboy » 12 юли 2013, 09:12

Да, първо виж да не е избило масло от датчика.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от ЯЛТА » 12 юли 2013, 12:37

Nikola Iordanov написа:Смени датчика ако не се оправи мисли за смяната на маслена помпа .
Подкрепям колегата.
Може да се направи и контролно замерване на налягането на маслото.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от fordfen » 12 юли 2013, 23:00

ЯЛТА написа:
Nikola Iordanov написа:Смени датчика ако не се оправи мисли за смяната на маслена помпа .
Подкрепям колегата.
Може да се направи и контролно замерване на налягането на маслото.
Аз също си мислех за замерване на налягането но не зная в София къде могат да го направят. В Мото Пфое не ми се ходи...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от ЯЛТА » 12 юли 2013, 23:27

fordfen написа: Аз също си мислех за замерване на налягането но не зная в София къде могат да го направят. В Мото Пфое не ми се ходи...
Пиши на Фордманияка, и му сподели проблема си:
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от fordfen » 15 юли 2013, 22:27

Такааа. След посещения при специалисти предположенията са, че има различни варианти за проблема. Първо казват, че е възможно да са повредени О- пръстените около масловодите при маслената помпа, друг вариан- проблем в помпата, възможни били и хлабини някъде на друго място... По първите два проблема са работили по други Фокуси. Налягането на маслото не го мерих, защото предположиха, че налягане се създава щом все пак гасне лампата- логично. За всичко обаче трябва да се свали картера и да започне голямото разглобяване незнайно до къде.... За сваляне и качване на маслена помпа искат 150лв, която струва- 500лв нова....Направо свят ми се зави. И понеже ще пътувам след 3 дни не се наемат да започнат, защото не се знае дали ще успеят до тогава... Най накрая по препоръка на друг специалист, сложих добавка за маслото, която бил използвал със страхотен ефект. Ще видя какъв ще е ефекта, но май ще пътувам с колата. Добавката е белгииска- BARDAHL-B2. Въпреки това ровенето по мотора не вярвам да ми се размине.... но вероятно по-късно. Ще пиша за резултата.
p.s Нямам отговор от Фордманиака.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от HACKO » 15 юли 2013, 23:11

Изгасвала 3сек по-късно, голяма работа, важното е да не свети в движение. Честно на това нещо дори няма да му обърна внимание, камо ли да правя скъпи ремонти със съмнителен изход.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от fordfen » 15 юли 2013, 23:36

HACKO написа:Изгасвала 3сек по-късно, голяма работа, важното е да не свети в движение. Честно на това нещо дори няма да му обърна внимание, камо ли да правя скъпи ремонти със съмнителен изход.
Това, че не би му обърнал внимание няма да коментирам. На колегите, които забележат и обърнат внимание на такова нещо ще кажа, че колега от форума със същите проблеми в началото и подведен да не обръща внимание е стигнал до проблем налагащ сваляне и разглобяване на двигателя..........

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1626
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от fordmaniac » 15 юли 2013, 23:45

Здравей.
Нямах време тези дни, за това не отговорих. В момента при мен е пълно с коли, които утре, ако не други ден тръгват за морето! А от два месеца иначе прекъсват, текат или кво ли не, но сега е спешно.
За твоя проблем трябва да се измери налягането на маслото. Ако е наред, може да се пътува. При пропуски от О пръстените на смукателя на маслената помпа, може да се получи и такъв ефект, че след престой да се отича маслото в картера и първите секунди да няма какво да засмуче. Ако няма друг проблем, при дълък път няма как да се отрази на мотора и мазането му.
Това мога да кажа по проблема.
Поздрави

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от fordfen » 16 юли 2013, 09:11

fordmaniac написа:Здравей.
Нямах време тези дни, за това не отговорих. В момента при мен е пълно с коли, които утре, ако не други ден тръгват за морето! А от два месеца иначе прекъсват, текат или кво ли не, но сега е спешно.
За твоя проблем трябва да се измери налягането на маслото. Ако е наред, може да се пътува. При пропуски от О пръстените на смукателя на маслената помпа, може да се получи и такъв ефект, че след престой да се отича маслото в картера и първите секунди да няма какво да засмуче. Ако няма друг проблем, при дълък път няма как да се отрази на мотора и мазането му.
Това мога да кажа по проблема.
Поздрави
Благодаря!

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на маслото

Мнение от fordfen » 13 ное 2014, 22:04

Преглеждайки мненията си от форума стигнах и до тази тема. Да, проблема е решен отдавна, но за да съм коректен нека да кажа как приключи всичко. След хиляди притеснения реших да сменя маслото и филтъра отново. Може би от добавката лампата започна да гасне една идея по бързо след палене. Колата беше минала през 6 смени на масло при мен само с масло Форд 10W40 и незнайно какви филтри. До смяната лампата все още гаснеше бавно. Този път сложих масло Форд 5W30 и филтър MANN. Повярвайте постепенно всички неволи изчезнаха. Вече няколко смени от тогава със този вискозитет масло и този филтър проблеми нямам никакви.
На колата вече слагам само каквото казва производителя, качествени консумативи, за да няма ядове....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта