Проблем след смяна на маслото
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Проблем след смяна на маслото
Привет, колеги, нека да споделя болката си. Всичко по колата беше ОК, докато не смених маслото. Отбелязвам, че това е шестата смяна на масло на тази кола в един и същ сервиз с едно и също масло Форд Формула+10W40. След последната смяна забелязах, че когато колата не е работила повече от час, при палене лампата на маслото изгасва след около 3-4 секунди, а сутрин след около 5-6секунди. Това ме притесни и първото нещо, което си помислих е че филтъра е скапан(т.е проблем с клапана във филтъра). Отидох в сервиза и смениха филтъра с друг. Пак същата работа. Купих от магазина друг, сложихме го и с него пак същата работа. До сега не е било така. Можете ли да помогнете с идеи къде да търся праблема и от какво поже да е така.
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Смени датчика ако не се оправи мисли за смяната на маслена помпа .
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Да, първо виж да не е избило масло от датчика.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Подкрепям колегата.Nikola Iordanov написа:Смени датчика ако не се оправи мисли за смяната на маслена помпа .
Може да се направи и контролно замерване на налягането на маслото.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Аз също си мислех за замерване на налягането но не зная в София къде могат да го направят. В Мото Пфое не ми се ходи...ЯЛТА написа:Подкрепям колегата.Nikola Iordanov написа:Смени датчика ако не се оправи мисли за смяната на маслена помпа .
Може да се направи и контролно замерване на налягането на маслото.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Пиши на Фордманияка, и му сподели проблема си:fordfen написа: Аз също си мислех за замерване на налягането но не зная в София къде могат да го направят. В Мото Пфое не ми се ходи...
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Такааа. След посещения при специалисти предположенията са, че има различни варианти за проблема. Първо казват, че е възможно да са повредени О- пръстените около масловодите при маслената помпа, друг вариан- проблем в помпата, възможни били и хлабини някъде на друго място... По първите два проблема са работили по други Фокуси. Налягането на маслото не го мерих, защото предположиха, че налягане се създава щом все пак гасне лампата- логично. За всичко обаче трябва да се свали картера и да започне голямото разглобяване незнайно до къде.... За сваляне и качване на маслена помпа искат 150лв, която струва- 500лв нова....Направо свят ми се зави. И понеже ще пътувам след 3 дни не се наемат да започнат, защото не се знае дали ще успеят до тогава... Най накрая по препоръка на друг специалист, сложих добавка за маслото, която бил използвал със страхотен ефект. Ще видя какъв ще е ефекта, но май ще пътувам с колата. Добавката е белгииска- BARDAHL-B2. Въпреки това ровенето по мотора не вярвам да ми се размине.... но вероятно по-късно. Ще пиша за резултата.
p.s Нямам отговор от Фордманиака.
p.s Нямам отговор от Фордманиака.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Изгасвала 3сек по-късно, голяма работа, важното е да не свети в движение. Честно на това нещо дори няма да му обърна внимание, камо ли да правя скъпи ремонти със съмнителен изход.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Това, че не би му обърнал внимание няма да коментирам. На колегите, които забележат и обърнат внимание на такова нещо ще кажа, че колега от форума със същите проблеми в началото и подведен да не обръща внимание е стигнал до проблем налагащ сваляне и разглобяване на двигателя..........HACKO написа:Изгасвала 3сек по-късно, голяма работа, важното е да не свети в движение. Честно на това нещо дори няма да му обърна внимание, камо ли да правя скъпи ремонти със съмнителен изход.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Здравей.
Нямах време тези дни, за това не отговорих. В момента при мен е пълно с коли, които утре, ако не други ден тръгват за морето! А от два месеца иначе прекъсват, текат или кво ли не, но сега е спешно.
За твоя проблем трябва да се измери налягането на маслото. Ако е наред, може да се пътува. При пропуски от О пръстените на смукателя на маслената помпа, може да се получи и такъв ефект, че след престой да се отича маслото в картера и първите секунди да няма какво да засмуче. Ако няма друг проблем, при дълък път няма как да се отрази на мотора и мазането му.
Това мога да кажа по проблема.
Поздрави
Нямах време тези дни, за това не отговорих. В момента при мен е пълно с коли, които утре, ако не други ден тръгват за морето! А от два месеца иначе прекъсват, текат или кво ли не, но сега е спешно.
За твоя проблем трябва да се измери налягането на маслото. Ако е наред, може да се пътува. При пропуски от О пръстените на смукателя на маслената помпа, може да се получи и такъв ефект, че след престой да се отича маслото в картера и първите секунди да няма какво да засмуче. Ако няма друг проблем, при дълък път няма как да се отрази на мотора и мазането му.
Това мога да кажа по проблема.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Благодаря!fordmaniac написа:Здравей.
Нямах време тези дни, за това не отговорих. В момента при мен е пълно с коли, които утре, ако не други ден тръгват за морето! А от два месеца иначе прекъсват, текат или кво ли не, но сега е спешно.
За твоя проблем трябва да се измери налягането на маслото. Ако е наред, може да се пътува. При пропуски от О пръстените на смукателя на маслената помпа, може да се получи и такъв ефект, че след престой да се отича маслото в картера и първите секунди да няма какво да засмуче. Ако няма друг проблем, при дълък път няма как да се отрази на мотора и мазането му.
Това мога да кажа по проблема.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на маслото
Преглеждайки мненията си от форума стигнах и до тази тема. Да, проблема е решен отдавна, но за да съм коректен нека да кажа как приключи всичко. След хиляди притеснения реших да сменя маслото и филтъра отново. Може би от добавката лампата започна да гасне една идея по бързо след палене. Колата беше минала през 6 смени на масло при мен само с масло Форд 10W40 и незнайно какви филтри. До смяната лампата все още гаснеше бавно. Този път сложих масло Форд 5W30 и филтър MANN. Повярвайте постепенно всички неволи изчезнаха. Вече няколко смени от тогава със този вискозитет масло и този филтър проблеми нямам никакви.
На колата вече слагам само каквото казва производителя, качествени консумативи, за да няма ядове....
На колата вече слагам само каквото казва производителя, качествени консумативи, за да няма ядове....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта