турбо мондео МК1

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
pow
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 30 ное 2007, 09:28
Модел на автомобила: mondeo
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

турбо мондео МК1

Мнение от pow » 07 авг 2013, 23:48

Здравейте, изглежда трябва да сменям турбото.
Може ли да се постави по-мощно турбо или подобно за да съживя малко дръгела?
Колко струва един ремап и ще има ли полза? някаква комбинация?
Как да поставя манометър за да гледам колко надува и кога?
Мога ли конвенционалното турбо да го накарам да надува повече?
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбо мондео МК1

Мнение от S_C » 08 авг 2013, 00:24

Ако не са съвсем загинали на компресия и са добре настроени, тези мотори вървят повече от прилично.Трябва им само да попаднат в ръцете на човек, дето им разбира.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: турбо мондео МК1

Мнение от Didibao » 08 авг 2013, 10:47

На този мотор няма какво да му ремапнеш.
Изображение

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: турбо мондео МК1

Мнение от BIGFORDFAN » 08 авг 2013, 13:35

Как разбра че е заминало колега? И аз имах подобен проблем, но се оказа че не е самата турбина. Но в София никой не можа да разбере какво й е на моята кола (много са сложни тия Фордове бре *banned* ), та я закарах до Ямбол и сега е ''чук''. Ако искаш може да се видим в София да покараш моята и да си прецениш дали ти върши работа или очакваш нещо повече. Иначе освен ''механичен'' тунинг, няма други опции за тия мотори.

П.С погледна ли тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=53234 ?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: турбо мондео МК1

Мнение от specialista » 08 авг 2013, 21:34

pow написа:Здравейте, изглежда трябва да сменям турбото.
Може ли да се постави по-мощно турбо или подобно за да съживя малко дръгела?
Колко струва един ремап и ще има ли полза? някаква комбинация?
Как да поставя манометър за да гледам колко надува и кога?
Мога ли конвенционалното турбо да го накарам да надува повече?
Благодаря предварително!
Сега ще съм по-конкретен.Най-често се случва следното: Колата губи динамика(както му казвате на жаргон не включва турбото).
То не е така но кой да чете между редовете когато трябва???Турбо коректора на тези модели се намира възможно най-ниско на помпата.
Ние сме БГ и караме всякакви нафти(буклуци без извинение) и идва време когато буталото на турбо коректора заяжда и спира да се движи,Тогава спира и разрешаването на по-голяма циклова порция гориво.Резултата е "турбото не се включва"!!! Това е жаргон и се дистанцирам от този израз,опитвм се да го преведа на достъпен език!
Само предполагам че това се е случило и със въпросната.
А иначе за тунинга,прави се така: свалям помпата,качвам я на стенда,след което я пренастройвам и я връщам на колата.Тези които са го поискали,сега се кефят.Тези които не вярват и без пари да им го предлагаш,пак няма да го поискат :D така че!!!!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

pow
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 30 ное 2007, 09:28
Модел на автомобила: mondeo
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: турбо мондео МК1

Мнение от pow » 05 ное 2013, 05:35

specialista написа:
pow написа:Здравейте, изглежда трябва да сменям турбото.
Може ли да се постави по-мощно турбо или подобно за да съживя малко дръгела?
Колко струва един ремап и ще има ли полза? някаква комбинация?
Как да поставя манометър за да гледам колко надува и кога?
Мога ли конвенционалното турбо да го накарам да надува повече?
Благодаря предварително!
Сега ще съм по-конкретен.Най-често се случва следното: Колата губи динамика(както му казвате на жаргон не включва турбото).
То не е така но кой да чете между редовете когато трябва???Турбо коректора на тези модели се намира възможно най-ниско на помпата.
Ние сме БГ и караме всякакви нафти(буклуци без извинение) и идва време когато буталото на турбо коректора заяжда и спира да се движи,Тогава спира и разрешаването на по-голяма циклова порция гориво.Резултата е "турбото не се включва"!!! Това е жаргон и се дистанцирам от този израз,опитвм се да го преведа на достъпен език!
Само предполагам че това се е случило и със въпросната.
А иначе за тунинга,прави се така: свалям помпата,качвам я на стенда,след което я пренастройвам и я връщам на колата.Тези които са го поискали,сега се кефят.Тези които не вярват и без пари да им го предлагаш,пак няма да го поискат :D така че!!!!
Поздрави!
оххххххх това го бях забравил - и така да уточня - проблема се оказа скъсан маркуч, просто трябва да се свали кулера за да се види, колата си върви повече от добре и наистина с всякакви боклуци, но не и нафта.
добре, че не бих път до Ямбол, да ми свалят помпата и да я качат на стенда, че да се окаже всъщност, че са ми сменили маркуча, а съм платил колкото за още едно мондео, както излезе сметката с течащото ГНП и "Специалиста"
майтори, "майсторииии"
не искам колата да е самолет, ако исках може би щях да си купя самолет, просто искам да върви и да ме придвижва. бавно-бързо разликата е най-много 40 минути, така, че не бързам и не искам самолет със свалена помпа на стенда, па макар и да е без пари

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: турбо мондео МК1

Мнение от HACKO » 05 ное 2013, 09:55

pow написа:не искам колата да е самолет, ако исках може би щях да си купя самолет, просто искам да върви и да ме придвижва. бавно-бързо разликата е най-много 40 минути, така, че не бързам и не искам самолет със свалена помпа на стенда, па макар и да е без пари
pow написа:Здравейте, изглежда трябва да сменям турбото.
Може ли да се постави по-мощно турбо или подобно за да съживя малко дръгела?
Колко струва един ремап и ще има ли полза? някаква комбинация?
Как да поставя манометър за да гледам колко надува и кога?
Мога ли конвенционалното турбо да го накарам да надува повече?
Благодаря предварително!
Нещо тези две мнения са взаимно изключващи се.
Какво захванал си кръстоносен поход или просто ти е било криво и не ти се е спяло та си направил труда да пишеш всичките тези неща? Не ти хареса факта, че от твоята кола не става космически кораб или, че те отрезвиха и не те накараха да направиш един куп скъпи неща със съмнителен резултат?
Инструменти всеки може да се купи, но не всеки може да работи със тях, трябва познания и опит. Напоследък се навъдиха много недоучени чираци или пък такива, дето не знаят какво е компресия и я носят с кофата, ама си купили инструменти и вече се пишат майстори, щото били чели това-онова из форумите. Тука във форума, Георги е споделил много от познанията си и е дал насоки на много хора как да си решат проблема. Все пак нормално е да запази някои от познанията само за себе си. Това е занаят, а занаят не се учи, той се краде. Нападките ти са необосновани, доволните от работата му са много повече от недоволните.

П.П. Мислех всичко това да ти го напиша на "лично", но в последствие реших, че е по-добре тука. И за да не бъда обвинен в пристрастност, не познавам нито Георги (Специалиста), нито Митко (Фордманиака), създал съм си положително мнение за тях само от това, което пишат във форума.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: турбо мондео МК1

Мнение от specialista » 06 ное 2013, 21:18

Наско, благодаря ти за думите,Чест и почитания !Вярно е че не се познаваме.Всъщност аз не съм и познавал никой преди, освен тези които в последствие станахме добри познати че и твърдя много големи приятели.Между многото хора с които комуникирам всеки ден има и ЧОВЕЦИ!
Не като този господин "POW" дето ми е обявил война без да ме познава.Негова си работа.Нека хаби потенциал в злобните си намерения!
Не можа да разбере че всичко което споделям тук е БЕЗПЛАТНО!Който е разбрал си е помогнал сам.Който не може сам търси помощ и затова се ходи по сервизи и дават пари.Я нека ми обясни от тази тема кое нещото което не му хареса.Че е толкова подробно го знае всяко хлапе.Аз каква вина имам че на него му се бил спукал някакъв си маркуч.Ми без да ме е срам ще ти кажа че си пълен невежа ""Майсторе Майсторе"!!!Що ме забъркваш във твоите филми така и не ми стана ясно.Не ти харесва как работя ли?Това можеш да го кажеш само тогава когато ти направя нещо! Не се познаваме и за това си позволявам да ти кажа следното:спазвай нормалните етични норми! Ако не ти харесва,нямаш място тук в този форум.И без това си само консуматор на информация,с нищо не е допринесъл за идеята Форд Форум!
Колеги извинявам ви се.Не сте длъжни да ставате свидетели на това.
За съжаление такъв е живота.Недоволни винаги ще има,пък ти, иди, обяснявай после че нямаш сестра !!! :D
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта