Масло за двигателя
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
GOLFGT написа:Моя куриер гореше от Русе до София и обратно 2.5 л. масло. Пътник е и се продава на части.







Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
То и моя е пътник, но го мъча до колкото изкара. Иначе с тоя Тотал трака сега при топло време като трактор докато позагрее и пак не работи нормално, но честно казано ми е през х*я вече
Най-много зимата да събирам клапаните от пътя 


-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 03 мар 2010, 00:28
- Модел на автомобила: Служебна Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Колко масло събира Фиеста 1.25 Zetec?
Насочил съм се към 10W-40 - не бъркам, нали?
И един въпрос за ниво на маслото: гледам, че нивото е паднало под минимума, но лампата на маслото не е светнала - нормално ли е да е така? Питам, защото личната ми кола е Ауди и за тях съм чувал, че били изчислени да вървят с минимално количество масло и трябва съвсем да падне нивото за да светнела лампата. Дали и при Форд е така, или просто има скапан датчик, което ако е така е много кофти?
П.С.: Фиестата е МК4 фейслифт, 2001ва година и е на 100хил км /по табло/.
Насочил съм се към 10W-40 - не бъркам, нали?
И един въпрос за ниво на маслото: гледам, че нивото е паднало под минимума, но лампата на маслото не е светнала - нормално ли е да е така? Питам, защото личната ми кола е Ауди и за тях съм чувал, че били изчислени да вървят с минимално количество масло и трябва съвсем да падне нивото за да светнела лампата. Дали и при Форд е така, или просто има скапан датчик, което ако е така е много кофти?
П.С.: Фиестата е МК4 фейслифт, 2001ва година и е на 100хил км /по табло/.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Лампата за маслото ти показва налягането на маслото в двигателя, не количеството.
Когато нивото падне още ще светне и лампата, защото помпата няма да може да създава нужното налягане с наличното количество масло.
Макар и според мен, подобни експерименти да са рисковани...
Когато нивото падне още ще светне и лампата, защото помпата няма да може да създава нужното налягане с наличното количество масло.
Макар и според мен, подобни експерименти да са рисковани...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
....................И като е светнала лампата на маслото, клапаните отдавна вече си тракат на сухооооо. Маслото трябва да е между двете деления на масломерната пръчка, под нивото е хазарт.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 16 мар 2010, 10:37
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Здравейте, някой дали си е купувал масло Ford Formula 5W30 от maslata.bg? Цената от 58,80 лв за 5 литра ми се вижда доста добра, но се чудя дали е качествено и до колко колко е оригинално? Благодаря предварително!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Преди седмица си купих от там /магазина в дружба/ Ford Formula 5w40. Доволен съм. И го препоръчвам ако фокуса ти е на повече от 10 години пред 5w30.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 16 мар 2010, 10:37
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Фокуса ми е 1.6 бензин 100 к.с. на 6 години, но е на 173 000 км. Затова и аз обмислях дали да не мина на такова, но все още се чудя....
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 апр 2009, 19:26
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Здравеите колеги,може ли да ми кажете какво масло да сложа на торнео канект 1.8tdci 2004г.на 250000хил.не харчи масло незнам какво е сипвано до сега.Благодаря!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
5W30 Ford Formula (Castrol) - около 60лв. за 5 литрова туба.krasi73 написа:Здравеите колеги,може ли да ми кажете какво масло да сложа на торнео канект 1.8tdci 2004г.на 250000хил.не харчи масло незнам какво е сипвано до сега.Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
5W 30 или 5W 40, марка по избор.krasi73 написа:Здравеите колеги,може ли да ми кажете какво масло да сложа на торнео канект 1.8tdci 2004г.на 250000хил.не харчи масло незнам какво е сипвано до сега.Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 21 фев 2013, 10:02
- Модел на автомобила: ford fogus 1998
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Здравейте колеги! Става въпрос за смяна на масло на Форд Фокус 1,6 Zatek 100коня, 98г. Изчетох доста от форума но ще се радвам и някой да сподели мнение за марка на маслото и най-вече от къде да го закупя.Също ме притеснява, че колата гори масло /1 ва смяна с 10 W-40 С масло на форд.Благодаря предварително на всички отзовали се!
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Аз за трети път заложих на Formula F и съм доволен.По принцип за Zetec e 5W30 или 10W40,но щом имаш загуба на масло вида масло няма да промени ситуацията.Преди смяната на маслото подмени уплътнителните пръстени на клапаните,ако това вече не е правено.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 15 сеп 2012, 10:56
- Модел на автомобила: ford focus/99g.
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Привет,вече година и повече карам с Приста ултра 5W40 никакви проблеми. Предишните ми две коли съм карал с това масло много доволно .Преди седмица минавах на преглед, където мериха газовете човека се учуди ,гледа компа рестартира слага -маха сондата в аспуха няколко пъти и ме попита колко ми гори .Увъртах мислех че има проблем а тои каза всичко работи както трябва и е като от магазина ,и накрая попита за маслото с какво карам
и се учуди.

- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
При редовна смяна на 5W30 ... няма прашинка в главата, камо ли чернилки и нагари разни!!!


Е ли правото право?
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 юли 2008, 21:29
- Модел на автомобила: ESCORT 1.6 CVH EFI
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
То, както се вижда, дори и масло няма. Като измиеш главата и капака все е така.
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Nishto ne e mito i 4isteno, a masloto si e na danoto na glavata, kade da e? Prosto ne se vizda na snimkata.
Sorry za latinicata
Sorry za latinicata

Е ли правото право?
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
при мене изглеждаше по същия начин докато карах с 10w40.Всички съвременни масла чистят мотора без минералните.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 24 юли 2008, 21:29
- Модел на автомобила: ESCORT 1.6 CVH EFI
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Аз лично не вярвам, защото съм отворил не един двигател.
1. Между болта на главата, който е срещу ухото на двигателя и основата на лагера на разпределителния вал на 4ти цилиндър няма масло, а там винаги остава малко.
2. На капака на главата няма масло. Тя не е поставена водоравно и следва все някъде да се събете и да се види.
3. Ако кажете, че ей сега е сменено маслото с чисто ново, запалили сте и сте изчакали да изстине двигателя и затова маслото не е черно - пак не вярвам става черно веднага - остава от старото и се смесват (или може би сваляте картер за източване на маслото).
4. При положение. че жилото на газта пречи да се свали капака, защо е закачено? Същото бих попитал и за щеката за проверка на маслото.
5. Гарнитурата нещо е чисто нова.
6. Последно - леглата на свещите са нещо много чисти, колкото и добре да са уплътнени, прахоляка винаги влиза.
1. Между болта на главата, който е срещу ухото на двигателя и основата на лагера на разпределителния вал на 4ти цилиндър няма масло, а там винаги остава малко.
2. На капака на главата няма масло. Тя не е поставена водоравно и следва все някъде да се събете и да се види.
3. Ако кажете, че ей сега е сменено маслото с чисто ново, запалили сте и сте изчакали да изстине двигателя и затова маслото не е черно - пак не вярвам става черно веднага - остава от старото и се смесват (или може би сваляте картер за източване на маслото).
4. При положение. че жилото на газта пречи да се свали капака, защо е закачено? Същото бих попитал и за щеката за проверка на маслото.
5. Гарнитурата нещо е чисто нова.
6. Последно - леглата на свещите са нещо много чисти, колкото и добре да са уплътнени, прахоляка винаги влиза.
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Незнам колко двигатели си ремонтирал, но за да стигнат до теб вероятно е имало причина и ти вярвам, че едва ли са били в такова състояние. Снимам това, което е - двигател на 170 000км., при 2000км. от последна смяна на масло, изстинал достатъчно, за да му отворя капака и да му сменя гумената гарнитура! Никакъв парцал или обезмаслител не е играл никъде!
Ако ме наричаш лъжец, кажи ми го директно
Ако ме наричаш лъжец, кажи ми го директно

Е ли правото право?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта