MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
абе не е само от лошото гориво ,дизайна на тия инжектори е нечитав и въпреки че се мени в годините с цел подобрение (първите ТДЦИ през 2001г излизат с инжектори 101D-много много проблемни ,а последните произведени до 2007г са с инжектори 801D ,моето мондео е със 701)през 2008г Форд се отказват от Делфи и вече ползват много по надеждните Сименс горивни системи .. единствения плюс на Делфи инжекторите( които се слагат и на някои модели на Мерцедес и също имат проблеми) е че подлежат на ремонт и той не е особено скъп .
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 юли 2010, 15:09
- Модел на автомобила: mondeo sw 2.0 TDCI 2003
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива


- Renetas
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 04 дек 2013, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI Turnier
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Виждам че темата е стара, но все пак да помогна на другите със същия проблем.И аз патих с въпросните Инжектори,При изпреварване колата заби муцуната и влезна в авариен режим,закарах я на диагностика излезна ми грешка от типа "Cylinder 2 knock control limit attained" Свалих инжектора и го занесох в Дизел центъра.За половин ден го оправиха,клапанче за високо налягане на самия инжектор,цена 324 лв ,качих инжектора и на другия ден в мото фое за чистене на грешката и качване на кодове на инжекторите,изглежда кодовете се губят при влизане в авариен режим. П.с Това настройване струваше 54 лв.Ако някой има да пита нещо на ЛС. 

- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Въй, че съм несериозен... значи проблема се реши по следният начин.. има някакъв датчик за налягането в рейла. Смяна на датчика и колата е като нова. След като смених дюзите... които явни си бяха ОК! Та всички с този проблем нека си видят въпросният датчик
))


- Renetas
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 04 дек 2013, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI Turnier
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
И аз стигнах до там,колега можеш ли да ми дадеш информация за въпросния датчик,от мото фое ми го предлагат комлект с рейла ...,цена на датчика и от къде мога да го поръчам ?
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 12 яну 2013, 09:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDci - 2006
- Status: Извън линия
Re: MONDEO TDCI DURAtorq 2003г.///Забива
Здравейте на всички
Да ви разкажа и за моя проблем с молба да ме насочите правилно. Колата ми е Мондео ТДЦИ Дура торк 2.0 130кс 2006.г.
Всичко започна така- когато е студена пали от раз, обаче като вдигне 90 градуса и врътна стартера пали като на 2 или на 3 цилиндара в началото по- рядко но зачестяваше все повече докато един ден натиснах от 3 за 4 предавка към 2800 оборота тъкмо да превключа и заби и взе да мига лампата за подгревните.
Мисълта ми отиде директно в инжекторите защото доста пушеше напоследък пък и тук във форума доста съм изчел че те са най-податливи.
Вторият ми проблем е следния-смених и предните амортисьори понеже единият тракаше, но след смяната забелязах следното, от 0 до 80 км/ч е перфектна но след като стрелката удари 80 започва да тресе като удари 100 се изчиства напълно само между 80 и 100 го прави и спира. Направих нов баланс на гумите и я закарах на стенд и нищо пак си е така.
мод: Задай си 2рата част от въпроса в "Ходова част"

Да ви разкажа и за моя проблем с молба да ме насочите правилно. Колата ми е Мондео ТДЦИ Дура торк 2.0 130кс 2006.г.
Всичко започна така- когато е студена пали от раз, обаче като вдигне 90 градуса и врътна стартера пали като на 2 или на 3 цилиндара в началото по- рядко но зачестяваше все повече докато един ден натиснах от 3 за 4 предавка към 2800 оборота тъкмо да превключа и заби и взе да мига лампата за подгревните.
Мисълта ми отиде директно в инжекторите защото доста пушеше напоследък пък и тук във форума доста съм изчел че те са най-податливи.
Вторият ми проблем е следния-смених и предните амортисьори понеже единият тракаше, но след смяната забелязах следното, от 0 до 80 км/ч е перфектна но след като стрелката удари 80 започва да тресе като удари 100 се изчиства напълно само между 80 и 100 го прави и спира. Направих нов баланс на гумите и я закарах на стенд и нищо пак си е така.
мод: Задай си 2рата част от въпроса в "Ходова част"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта