Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
justman
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 27 май 2012, 19:29
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90ps.
Status: Извън линия

Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Мнение от justman » 13 юни 2012, 20:17

Привет отново на всички! Ето и един бърз въпрос към всички които могат да помогнат...забелязах,че след известно шофиране отгоре върху мотора има съвсем леко омасляване като на мен ми прилича на заминала гарнитура,ако има там изобщо такава...не разбирам много от ford и diesel моторите им. 1.8 Endura DI 90ps.Та мисълта ми е колко време още може да се кара така или да е карам за смяна? Благодаря ви!

men1977
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Мнение от men1977 » 13 юни 2012, 20:29

Много може да изкара колега,е стига само да не олива мотора разбира се :D .Ако е минимално омасляване,но пък те дразни смени гарнитурата на капака на клапаните и готово за известно време ще е сух,а прегледа ли маркучите и капачката за маслото,защото и от тях може да идва омасляването

justman
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 27 май 2012, 19:29
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90ps.
Status: Извън линия

Re: Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Мнение от justman » 13 юни 2012, 20:34

men1977 написа:Много може да изкара колега,е стига само да не олива мотора разбира се :D .Ако е минимално омасляване,но пък те дразни смени гарнитурата на капака на клапаните и готово за известно време ще е сух,а прегледа ли маркучите и капачката за маслото,защото и от тях може да идва омасляването
Благодаря за бързия иотговор! Не маркучи не само по капака на мотора минимално омасляване за сега а някой знае ли дали е скъпа процедурата? В смисъл гарнитурата и смяната й?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Мнение от HACKO » 14 юни 2012, 16:27

Абе, тези капаци (предните), защо ги вдигате, нямате ли си друга по-хубава работа, та се занимавате с глупости?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

petergeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
Status: Извън линия

Re: Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Мнение от petergeorgiev » 21 дек 2013, 23:24

Здравейте ,искам да споделя своя опит относно смяна на гарнитура на капака на клапаните.През януари 2013 купих моя фокус 1.8 бензин.Имаше сериозен теч точно от тази гарнитура и заедно с обслужването ми я смениха с нова.Бях с минерално масло 4000 км и след като видях ,че маслото не мърда го смених със пълна синтетика 5W40 Castrol N клас-последния като стандарт за бензиновите мотори.Преди да го сменя съвсем леко протаяваше масло от предната част ,където са изпускателните колектори и от дясната страна където гарнитурата има две дъги.Ядосах се и този път реших да си сменя сам гарнитурата.Поръчах оригинална гарнитура на Elring каквато слагат в Мото пфое два пъти по -евтино от една сериозна фирма в Пловдив от която купувам всичко за фокуса.Когато свалих старата гарнитура останах разочарован от сервиза който я е слагал.Не бяха си направили труда да изчистят силикон от по-предишна смяна.Съвета ми към всички е ,ако имат възможност да си ги сменят сами и да не разчитат на недоказани сервизи коита претупват работата и ще ги набутат впоследствие с преразход на масло.Днес сложих гарнитурата със силикон Виктор рейнц-черен.Ще споделя за крайния резултат другата седмица.Оставил съм колата поне 15 часа заради студеното време без да я паля в гаража ,за да дръпне хубаво силикона.Оставил съм отворена и капачката на маслоналивната гърловина, за да дърпа по- бързо.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта