Съединител отделя ниско

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
LStefanov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 12 юни 2011, 20:51
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Съединител отделя ниско

Мнение от LStefanov » 13 яну 2013, 16:49

Колеги, колата е Форд Ескорт 1.4i 93г. Съединителят отделя твърде ниско до самия под.
Въпросът ми е дали може да се регулира по някакъв начин или е за смяна?

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от ceco georev » 13 яну 2013, 17:47

Ако е с жило би трябвало като положиш на вилката примерно една гайка или 1-2 шайби да отделя по високо.

LStefanov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 12 юни 2011, 20:51
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от LStefanov » 13 яну 2013, 18:00

Да, с жило е. Това ли е единственият начин с подлагане на шайба или гайка на вилката?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от OgiDogi » 13 яну 2013, 21:41

LStefanov написа:Да, с жило е. Това ли е единственият начин с подлагане на шайба или гайка на вилката?
Можеш да залегнеш при педалите и да провериш, дали няма тресчотка и ако има - дали не може да се натегне на 1-2 зъба. Напипваш полумесеца със зъби, по канала на който върви жилото, запъваш педала нагоре и опитваш с тресчотката да опънеш жилото (трябва да щракне, като натегне с един зъб). Още по-лесно е с помощник откъм двигателния отсек - да натисне с някакъв лост, за да отпусне малко жилото.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Emich
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 04 юни 2013, 20:09
Модел на автомобила: Ford Escort Turnier Ghia 92`1.8 16v 105hp
Местоположение: Несебър
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от Emich » 31 дек 2013, 15:10

Аз вече на втори форд го имам тоя проблем. На първия ми ескорт мк4 отделяше на 2 пръста от ламарината(!) и никакви гайки и шайби не помогнаха. В един сервиз ми искаха 400 лв. да ми сменят съединитела и вилката. Така го продадох 2008-ма. Сега карам ескорт мк5 и пак отделя ниско, не е 2 пръста като на стария, ама не е на средата, пак е доста ниско. Предния собсвеник се кълнеше, че съединитела е сменен преди 20 хил. Какви варианти имам според вас? То и диференциала вие, ама това е за друга тема.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от HACKO » 31 дек 2013, 20:33

Калпав притискател.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от peigera » 01 яну 2014, 09:13

HACKO написа:Калпав притискател.
И аз съм на това мнение. Зависи колко ниско е все пак. Ниско отделяне е за нов съеденител износените отделят горе. Ако е с тресчотка дори и да е преместиш със зъб тя пак ще се върне в първоначалното си положение след натискането на педала 2-3 пъти. С подлагане пак ще го компенсира до положение в което е била. По добрия вариант е да си я караш тъка.

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от bateto_toshko » 03 яну 2014, 06:40

При мене на фиестата след като смених пълен комплект пак така отделяше почти до пода.Беше неудобно първите 2-3 дни после свикнах даже го намирах за доста удобно когато трябва да се изстрелям след ляв завой. :) Покарах няколко хил.км и сякаш сам се намести и почна да си отделя между пода и средата.Беше с лагер помпа ако това има някакво значение....повече отзиви не мога да дам тъй като колата е на скраб вече :(
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Emich
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 04 юни 2013, 20:09
Модел на автомобила: Ford Escort Turnier Ghia 92`1.8 16v 105hp
Местоположение: Несебър
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от Emich » 03 яну 2014, 12:03

peigera написа:
HACKO написа:Калпав притискател.
И аз съм на това мнение. Зависи колко ниско е все пак. Ниско отделяне е за нов съеденител износените отделят горе. Ако е с тресчотка дори и да е преместиш със зъб тя пак ще се върне в първоначалното си положение след натискането на педала 2-3 пъти. С подлагане пак ще го компенсира до положение в което е била. По добрия вариант е да си я караш тъка.
Еми така ще е. То аз и свикнах вече. Само като се кача в друга кола е молко "терсене" отначало:) Пък ако реша да я карам колата до грохване някой ден може и да ревизирам кутията и съединитела...

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Съединител отделя ниско

Мнение от Dimitar Mihov » 03 яну 2014, 18:05

По принцип идеята на лагер-помпата е сама да регулира отделянето на съединителя, не като по-старите с жило да се коригира. Ако самата лагер-помпа е отишла може да ти прави номера, но според мен докато не свърши съвсем не си играй да я сменяш. Другия вариант наистина е калпав притискателен диск, ама и при него е същата работа - караш докато вече съвсем не може. И двете неща не са скъпи по около 80-100 лв. всяко, хубави, не китайски или турски.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта