Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 04 яну 2014, 18:21
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.25i Zеtec S 16V
- Status: Извън линия
Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Здравейте! Проблемът ми е от 4 дни. Надявам се да получа адекватни препоръки от Вас.
При работа на свободен ход на автомобил форд фиеста 1.25i 2000г. производство 16V Ztec S. Оборотите се колебаят. Падат до 500 и се коригират сами до 900-1000 и после отново падат. Проблема се констатира рязко след почистване на клемата на акумулатора. Още на следващия ден започнаха тези колебания, дори при движение на свободен ход, двигателя угасна. Преди почистването, този проблем твърде рядко се забелязваше, може би на месеца веднъж, за по 2-5 сек. Причината да реша да почистя клемата бе натрупалия се окис и зачестилото нулиране на брояча на изминатото разстояние, при запалване. Имам предвид, че когато завъртя ключа, стрелката на оборотомера, на километража, на нивото на горивото и температурата се изместват в дясно до макс., след което се нулира брояча на изминатото разстояние, а стрелките се връщат в нормални нива и двигателя влиза в обороти. Колебанието на оборотите при работа на място не е винаги. Понякога, но както казах, напоследък твърде често. Това е единия проблем. Нулиране на брояча на изминатото разстояние.
От 3 дни, започна странно пърпорене на ауспуха и придърпване когато подам газ по време на движение. Появиха се странни вибрации върху двигателя, усещащи се и в купето. Около ауспуха мирише на бензин, доста силно. От тогава, колата не я карах до днес. Закарах я на ел.техник. Компютърната диагностика не отчете грешки. При проверка на свещите. едната от тях бе омаслена. По думи на техника, свещите са горе-доло, но препоръча да бъдат сменени. Не съм ги сменял изобщо. Колата я имам от 5 години, но е карана сравнително малко, почти 40хил. км. за 5 г. При проверката в сервиза не се установиха причини и в кабелите. В гнездото на една от свещите имаше малко масло. Резбата й бе омаслена. Около една от гумичките на капака на клапаните, също имаше масло. Препоръката бе да се смени гарнитурата на капака.
Не са констатирани повреди по тоците на колата. Техника ми препоръча да сменя бобината с втора употреба за да проверим тогава дали ще работи стабилно двигателя. Пърпоренето от ауспуха, според майстора се дължи на работа на 3 цилиндъра и повреда в някой клапан. Според него, ауспухът засмуквал навътре. Отново не всеки път. При форсиране, се чува едно заглъхване, преди да се повишат оборотите.
Общо взето основните причини е странната работа на двигателя, глъхнене, /неравномерно излизане на газовете/ пърпорене от ауспуха, остра миризма на бензин, масло около едната свещ. Какво препоръчвате, ако сте имали подобен проблем. Благодаря!
При работа на свободен ход на автомобил форд фиеста 1.25i 2000г. производство 16V Ztec S. Оборотите се колебаят. Падат до 500 и се коригират сами до 900-1000 и после отново падат. Проблема се констатира рязко след почистване на клемата на акумулатора. Още на следващия ден започнаха тези колебания, дори при движение на свободен ход, двигателя угасна. Преди почистването, този проблем твърде рядко се забелязваше, може би на месеца веднъж, за по 2-5 сек. Причината да реша да почистя клемата бе натрупалия се окис и зачестилото нулиране на брояча на изминатото разстояние, при запалване. Имам предвид, че когато завъртя ключа, стрелката на оборотомера, на километража, на нивото на горивото и температурата се изместват в дясно до макс., след което се нулира брояча на изминатото разстояние, а стрелките се връщат в нормални нива и двигателя влиза в обороти. Колебанието на оборотите при работа на място не е винаги. Понякога, но както казах, напоследък твърде често. Това е единия проблем. Нулиране на брояча на изминатото разстояние.
От 3 дни, започна странно пърпорене на ауспуха и придърпване когато подам газ по време на движение. Появиха се странни вибрации върху двигателя, усещащи се и в купето. Около ауспуха мирише на бензин, доста силно. От тогава, колата не я карах до днес. Закарах я на ел.техник. Компютърната диагностика не отчете грешки. При проверка на свещите. едната от тях бе омаслена. По думи на техника, свещите са горе-доло, но препоръча да бъдат сменени. Не съм ги сменял изобщо. Колата я имам от 5 години, но е карана сравнително малко, почти 40хил. км. за 5 г. При проверката в сервиза не се установиха причини и в кабелите. В гнездото на една от свещите имаше малко масло. Резбата й бе омаслена. Около една от гумичките на капака на клапаните, също имаше масло. Препоръката бе да се смени гарнитурата на капака.
Не са констатирани повреди по тоците на колата. Техника ми препоръча да сменя бобината с втора употреба за да проверим тогава дали ще работи стабилно двигателя. Пърпоренето от ауспуха, според майстора се дължи на работа на 3 цилиндъра и повреда в някой клапан. Според него, ауспухът засмуквал навътре. Отново не всеки път. При форсиране, се чува едно заглъхване, преди да се повишат оборотите.
Общо взето основните причини е странната работа на двигателя, глъхнене, /неравномерно излизане на газовете/ пърпорене от ауспуха, остра миризма на бензин, масло около едната свещ. Какво препоръчвате, ако сте имали подобен проблем. Благодаря!
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Провери си газоразпределението-зацепването на ангренажния ремък.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
След като са изминали 5 години от смяната на предния ангренаж е , време да го смениш(без значение от километрите).Оригиналния го дават 5 г/90 хил.км , което дойде по-напред. А предполагам , че не си с оригинален комплект(струва майка си и баща си).
Сменяш и свещите (32 лв в Мото Пфое) , и тогава пак ще говорим ако не се оправи.
Съмнявам се в Поморие да има някой , който да е зацепвал по правилния начин Zetec -S. Прави се със специален инструмент.Сваля се капака на клапаните за тая цел и е удобен момент да смениш и гарнитурата.Не , че на мен не ми го смениха първия път като пробиха картера , ама после се оказа че съм карал 40 хил.км със един разминат зъб. При втори разминат вече не знам кво става и не искам да знам
Цялото това удоволствие ще ти струва над 300 лв и сам трябва да прецениш дали ще го направиш и ще продължиш да ползваш тази кола. За по -евтино можеш да почнеш със свещите......(вече нямам кабели и свещи да ти дам за проба , подарих ги)
Сменяш и свещите (32 лв в Мото Пфое) , и тогава пак ще говорим ако не се оправи.
Съмнявам се в Поморие да има някой , който да е зацепвал по правилния начин Zetec -S. Прави се със специален инструмент.Сваля се капака на клапаните за тая цел и е удобен момент да смениш и гарнитурата.Не , че на мен не ми го смениха първия път като пробиха картера , ама после се оказа че съм карал 40 хил.км със един разминат зъб. При втори разминат вече не знам кво става и не искам да знам

Цялото това удоволствие ще ти струва над 300 лв и сам трябва да прецениш дали ще го направиш и ще продължиш да ползваш тази кола. За по -евтино можеш да почнеш със свещите......(вече нямам кабели и свещи да ти дам за проба , подарих ги)
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Най-вероятно ще трябва да се направи и една профилактика и почистване на дросела,дебитомера, проверка на маркуча за картерна вентилация за сцепване и евентуална загуба на вакум от там придружено с лоши ниски обороти.Свещи на 100 % са за смяна.За клапаните дали са в ред със замерване на компресията ще си покаже,ако има разлика в цилиндрите.Успех.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Сега ми дойде на ум , че когато си чистил клемата на акумулатора може да си разбутал без да искаш кабелите на свещите.Ако е имало кабел с лек проблем , сега след разбутването да е станал голям.Кабелите се проверяват като се увият с гофрети(каквито се ползват при поставяне на кабели за ел.инсталации).Ако след увиването в гофрета проблема изчезне значи кабелите са проблема.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 04 яну 2014, 18:21
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.25i Zеtec S 16V
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Много Ви благодаря за навременните и подробни отговори. Ще пиша отново, след като имам резултат от предстоящия очевидно скъп ремонт.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 04 яну 2014, 18:21
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.25i Zеtec S 16V
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Разделих се с 2 стотака в Мото Пфое Бс. Смяна на свещи, кабели и шлауф тройка, монтаж и демонтаж на бубина, която не приех поради високата й цена въпреки отстъпката (за това има и демонтаж) + труд (защо ли не си ги направих сам тия работи, пф)... и малко ДДС и ето ти ги 2 стотака за кратко време
Трябва да отбележа, че служителят предварително ме информира по телефона за цената (части + труд). Коректни са в това отношение.
Разлика има малка при работа на място, тоест оборотите не се колебаят толкова често, но отново по време на движение сякаш няма ряз, придърпва, прекъсва когато подам рязко газ.. Казват че е от бубината. Покараха колата с чистак новата бубина и обясняват, че нямало тоя проблем при подаване на повече газ, но скъпа да му се не види. Отказах я. Утре мисля да ходя до Енчеви за втора ръка такава. Та да покарам с нея и видим как ще се държи автомобила. Трябва да се смени и гарнитура на капака на клапаните, но тя оригинална вървяла комплект с капак-мапак всичко, което е много скъпо. И ще диря и такова чудо из магазинчетата по Мария Луиза
Ще питам и за нея при Енчеви. Но идеи приемам всякакви! Благодаря!
П.С. за смяна бил само единия кабел, но нямали в наличност 1 оригинален за което си платих за комплект 4-ка, от който не можело да се използва само единия, тъй като не били оригинални. А при оригиналните кабели от комплекта можело да се ползват по единично, 1 или 2 и т.н., колкото е необходимо, хм. Минало заминало вече, споделям, защото обещах да пиша по темата след посещението ми в сервиза! Иначе хората си бяха любезни, обясняват каквото питам!

Разлика има малка при работа на място, тоест оборотите не се колебаят толкова често, но отново по време на движение сякаш няма ряз, придърпва, прекъсва когато подам рязко газ.. Казват че е от бубината. Покараха колата с чистак новата бубина и обясняват, че нямало тоя проблем при подаване на повече газ, но скъпа да му се не види. Отказах я. Утре мисля да ходя до Енчеви за втора ръка такава. Та да покарам с нея и видим как ще се държи автомобила. Трябва да се смени и гарнитура на капака на клапаните, но тя оригинална вървяла комплект с капак-мапак всичко, което е много скъпо. И ще диря и такова чудо из магазинчетата по Мария Луиза

П.С. за смяна бил само единия кабел, но нямали в наличност 1 оригинален за което си платих за комплект 4-ка, от който не можело да се използва само единия, тъй като не били оригинални. А при оригиналните кабели от комплекта можело да се ползват по единично, 1 или 2 и т.н., колкото е необходимо, хм. Минало заминало вече, споделям, защото обещах да пиша по темата след посещението ми в сервиза! Иначе хората си бяха любезни, обясняват каквото питам!
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Ти покара ли я с новата бобина?
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 04 яну 2014, 18:21
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.25i Zеtec S 16V
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Не. Но има разлика сякаш. Работата на място е по равномерна. оборотите не се колебаят. Но на връщане от сервиза на няколко пъти ми придръпна, когато подадох повечко газ. Нямаше ряз, дето има една дума. Но пак казвам, това не го прави всеки път. Преди малко се прибрах. Покарах я около 7 км в града. Понатиснах я умишлено. Никакъв проблем. Ускорява си нормално. Чудна работа. Мисля си да не би проблема с работата на три цилиндъра/понякога/, да идва от минималното количество масло, което явно олива в гнездото на една от свещите и това да нарушава нейната работа. Да взема да сменя гарнитурата и тогава да видим. Хм. Чудя и се мая, гледам и не вярвам на ушите сиdreadx написа:Ти покара ли я с новата бобина?


-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Това с стрелките по таблото който отиват на макс и километража се занулява когато завъртиш на стартер го прави от слаб акумулатор,смени го и няма да имаш този проблем.Това с глъхненето и прекъсването огледай смукателния колектор и по точно инжекторите имат едни гумички който се нацепват/късат/и почва да смуче въздух от там.Принципно при форсиране когато застанеш от преде и даваш газ от дросела се чува ясно ако е от там проблема как свести въздуха
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 04 яну 2014, 18:21
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.25i Zеtec S 16V
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Със стрелките ясно, благодаря. И аз се бях насочил към нов акум. Относно свистенето на въздух, се чува само когато изфорсирам както обясняваш но за 1-2 сек. едно изсъскване. И в сервиза го правеха, но не обърнаха внимание на него. Нормално било. То така си прави от както я имам, но тогава не е прекъсвала. Свистенето не се чува постоянно, само когато се форсира. Одеве я отворих, на студено, работи около 3 мин. оборотите бяхга паднали до 1000-1050. примерно, там някъде, малко над 1000. Иначе когато запаля са на 1200. Та след като влезе в по нормална работа двигателя, изфорсирах,, няколко пъти, Няма прекъсване. Работи нормално. Няма колебане в обороти. Пак и пак, но без резултат. Отворих капака и около гумичките, които са на капака около първата свещ/или тя май се води последна, н.з./, от към страната на бобината, имаше леко омалсение. Понатегнах съвсем малко двете гумички, но дали не са за смяна.KovachevGR написа:Това с стрелките по таблото който отиват на макс и километража се занулява когато завъртиш на стартер го прави от слаб акумулатор,смени го и няма да имаш този проблем.Това с глъхненето и прекъсването огледай смукателния колектор и по точно инжекторите имат едни гумички който се нацепват/късат/и почва да смуче въздух от там.Принципно при форсиране когато застанеш от преде и даваш газ от дросела се чува ясно ако е от там проблема как свести въздуха
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Не е задължително да е от акумулатор.Може да е ударен кабел или кофти(мръсна) клема.Клемите се чистят от всички страни и се пръскат с ел.технически спрей , за да се разбере дали е от тях.Ако има зелен мазгоч се мие с вода внимателно.Огледай и кабела към генератора поне е на лесно място
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 04 яну 2014, 18:21
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.25i Zеtec S 16V
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
С кабелите всичко видимо е ок. Не съм закупил все още бобина, тъй като вече втори ден няма проблеми при шофиране. Не е нужно да мина десетки километри за да ми направи проблем. Преди на място глъхнеше и пърпореше на три цилиндъра, но сега няма такова нещо. НО! Има нещо което отбягва. Когато си поставя дланта пред единия инжектор, който е първи от към капака на ремъка се усеща издухване на лека струя въздух. На другите не е така. И съвсем леко свистене. Може и да е от въртенето на ремъка. Не мога да преценя. Относно изгорелите газове, вече не мирише на бензин, когато застана зад колата, но продължава да прави конденз. Постоянно хвърля вода. Без значение от температурата навън. Имам предвид че и лятото, също е работела по този начин, без включен климатик. Постоянно си прави конденз и сипе водни капки. Направих видео запис, но не знам дали ще може да се качи в такъв формат тук. Спомням си преди време, да речем пролетта на миналата година (2013), ми казаха, че при потегляне, след легнал полицай /не съм тръгвал с форсиране/ излизало шепа вода от ауспуха! На какво може да се дължи това. Антифриз ли ще да е или нещо друго образува това природно явление
Водата няма мирис на нищо.

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 04 яну 2014, 18:21
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.25i Zеtec S 16V
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Здравейте! Почти месец мина от последния ми пост и ето новия-стар проблем. Вчера (събота) почистих най-идеално клемите (и двете). Махнах калчищата и листата насъбрали се в отделението между двигателя и купето, вероятно, след последните дъждове и там открих едно кабелче, което бе с оголени жички. Минаваше някъде през кората към двигателя. Проверих и акумулаторната течност. За доливане е. Ще купя през седмицата вода. Антифриз, течност за хидроусилвателя и течност за спирачната система, са под минимума! Не е от вчера и онзи ден. Относно течността за спирачната система, може лои да бъде от износени накладки. За смяна са и лампата на ръчната спирачка започна да свети на таблото, дори когато не е издърпана.
Въпроса ми е относно тях, е каква течност да долея в съответните съдове (по цвят, по вискозитет или друго)? За антифриза знам, че трябва да е поне по цвят, но за останалите? Пристягам клемите, прибирам струмента, паля и отново същия проблем. Стрелките на оборотомера, скоростомера, гориво, температура фръкват в дясно на макс., след това се връщат до нула и си влизат в нормите. Двигателя работи някак си на 700- 800об. а не на 850 малко. над, както до преди е работил, след като загрее имам предвид. Усеща се, че нещо не е както трябва. Покарах я вчера малко, днес малко и започна отново да ми гасне по време на движение, когато изключа от скорост. На място отново се колебаят и гасне след 5-8 сек. мъки да ги покачи. Форсирам с педала на газта и сякаш се чува едно заглъхване и неравномерно увеличение на оборотите в началото. Какво става? Диагностика е правена и не са открити проблеми. Сменени са свещи и кабели от мотопфое с нови. Посъветваха ме да сменя и бобина, но проблема след свещите и кабелите от преди месец, тогава изчезна. До вчера, след като чистих стабилно клемите. Какво става? Кабелите на полюсите са добре. Огледах останалите кабели, около двигателя, видимо са ок. При замерване влиза добър ток в акумулатора. При подаване на газ и на място, тоците са добри при акумулаторчето, което е на 5 годинки между другото
Всъщност може и на повече, тъй като когато закупих колата, изкараха оригиналния предполагам, тъй като нямаше никакъв вид и сложихме този. Държи вече 5 години. Моля, ако имате идеи освен от бобината, от какво друго би могло да бъдат гореописаните проблеми в оборотите. Датчик или нещо друго. Препоръчайте някой техник в Бургас или околностите, при който сте ходили за подобен проблем. Благодаря!
Въпроса ми е относно тях, е каква течност да долея в съответните съдове (по цвят, по вискозитет или друго)? За антифриза знам, че трябва да е поне по цвят, но за останалите? Пристягам клемите, прибирам струмента, паля и отново същия проблем. Стрелките на оборотомера, скоростомера, гориво, температура фръкват в дясно на макс., след това се връщат до нула и си влизат в нормите. Двигателя работи някак си на 700- 800об. а не на 850 малко. над, както до преди е работил, след като загрее имам предвид. Усеща се, че нещо не е както трябва. Покарах я вчера малко, днес малко и започна отново да ми гасне по време на движение, когато изключа от скорост. На място отново се колебаят и гасне след 5-8 сек. мъки да ги покачи. Форсирам с педала на газта и сякаш се чува едно заглъхване и неравномерно увеличение на оборотите в началото. Какво става? Диагностика е правена и не са открити проблеми. Сменени са свещи и кабели от мотопфое с нови. Посъветваха ме да сменя и бобина, но проблема след свещите и кабелите от преди месец, тогава изчезна. До вчера, след като чистих стабилно клемите. Какво става? Кабелите на полюсите са добре. Огледах останалите кабели, около двигателя, видимо са ок. При замерване влиза добър ток в акумулатора. При подаване на газ и на място, тоците са добри при акумулаторчето, което е на 5 годинки между другото

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2012, 06:41
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Имам Мондео 97" и при него стана подобен проблем. Излязла клемата на акумулатора и съм карал така 12-13км. След като я оправих почна да тресе мотора,да падат оборотите след пускане на педала на газта до 400-500 и после се вдигат сами.Изчезна ряза на колата,почна да работи като на 3 цилиндъра.Всичко е сменено,свещи,кабели,ремъци,ролки и т.н. С кабели и ел. инсталацията проблем никакъв,но от тогава си потреперва мотора и няма ряз. Диагностики и какво ли не,нищо не показват,а смея да твърдя че работя в един от най добрите сервизи.Гледаха я и в МП.Ако имаше нещо,все някой щеше поне да има предположение какво е,но няма. Вече не ми е сериозен проблем,но това което описваш,прилича на моя случай. Идеята ми е че някъде се губят токовете или някой елемент се е повредил,когато не е имало контакт на клемата с акумулатора
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Когато отпадне товара (акумулатора), генератора може да вдигне много високо напрежение от порядъка на 20-30V, което може да изгори всякаква електроника. Кое точно е изгоряло, един господ знае. Няма диагностична апаратура, която да може да чете читави данни на Форд преди 2000г.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Я отвий свещите, за да видиш как са работили. И може ли например да има една позапушена дюза, или пък нарушен вакуум някъде, към които компютърът да се е бил адаптирал и след сваляне клемата на акумулатора да е станало проблем?
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2012, 06:41
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Това че компютъра се адаптира си е така. Проблема става по малко видим и по трудно откриваем...
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Свещи, клапани, гориво, глъхнене.
Да, потърси и за други проблеми. Едва ли нещо е изгоряло, въпреки че е много рисковано да работи двигтелят с откачен акумулатор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта