за какво служи това нещо

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sinsi
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 01 май 2013, 14:02
Модел на автомобила: Ford Focus 99г. 1.6i 100к.с.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

за какво служи това нещо

Мнение от sinsi » 16 апр 2014, 10:44

Здравейте можете ли да ми кажете за какво служи това нещо което се намира на радиатора на него има навита пружина и влизат два кабела .ЗА какво служи това и какво му е предназначението му. Благодаря предварително. Колата е Форд Фокус 1.6 инж.
Последна промяна от paci на 17 апр 2014, 19:59, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Малко помощ

Мнение от Milcho » 16 апр 2014, 12:01

При така даденото описание, бих казал реостата.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

sinsi
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 01 май 2013, 14:02
Модел на автомобила: Ford Focus 99г. 1.6i 100к.с.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Малко помощ

Мнение от sinsi » 16 апр 2014, 12:19

Да и на мен така ми се струва. А какво му е предназначението.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Малко помощ

Мнение от Любо » 16 апр 2014, 12:23

Да понижи напрежението към перката на радиатора. По този начин се прави т.нар. първа скорост на въртене на тая перка.
При втората скорост този реостат не работи и перката се захранва директно.
Обикновено го има при модели с климатик.

sinsi
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 01 май 2013, 14:02
Модел на автомобила: Ford Focus 99г. 1.6i 100к.с.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Малко помощ

Мнение от sinsi » 16 апр 2014, 12:45

двете перки ли се включват или само едната защото при мен се включват и двете когато достигне температурата

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Малко помощ

Мнение от Любо » 16 апр 2014, 13:49

Мисля, че при две перки трябва да пусне едната само, когато минава през реостата.
А когато минава директно трябва да пусне и двете перки.

sinsi
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 01 май 2013, 14:02
Модел на автомобила: Ford Focus 99г. 1.6i 100к.с.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Малко помощ

Мнение от sinsi » 16 апр 2014, 14:21

не знам при мен ги пуска и двете перки

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Малко помощ

Мнение от Любо » 17 апр 2014, 08:11

Пусни климатика и виж колко перки въртят. Мисля, че трябва да върти само едната.

sinsi
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 01 май 2013, 14:02
Модел на автомобила: Ford Focus 99г. 1.6i 100к.с.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Малко помощ

Мнение от sinsi » 17 апр 2014, 10:00

въртят се и двете когато пусна климатика

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта