Вакуум маркуч
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Вакуум маркуч
Някой има ли идея за какво е този маркуч? Че е спукан
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Вакуум маркуч
Наподобява вакума на ЕГР клапана, т.е. не ти отваря и затваря клапана за отработените газове.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Вакуум маркуч
Това означава ли че мотора или турбината не ми работят нормално?Doin написа:Наподобява вакума на ЕГР клапана, т.е. не ти отваря и затваря клапана за отработените газове.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вакуум маркуч
Точно мaркучa нa ЕГР-a е. Мойтa колa кaто я взех,мaркучa беше извaден от ЕГР-a и зaтaпен с винтче. Не съм усетил нищо нередно,a преди месец и мaлко го зaтaпих с пaрче от стaрaтa гaрнитурa нa всмукaтелния колектор.
Поздрaви
Поздрaви
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Вакуум маркуч
Зависи в какво положение е клапата.keanu написа:Това означава ли че мотора или турбината не ми работят нормално?
Колегата го е изолирал директно, ти може да смениш или залепиш маркуча и после да повториш неговата процедура.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Вакуум маркуч
Аз го смених, но не виждам промяна в работата на мотора, а именно като загрее и подам газ в ниските обороти сякаш се дави и няма мощност. Ходихме на Роженския манастир и точно на края има един остър завой дето трябва да спреш и леко да завиеш и тръгнеш по стръмното нагоре. Е там като пусна спирачката и дам яко газ на първа за да тръгне няма изобщо мощност и се дави. Едва тръгнах. Та как да го изолирам и в какво положение да е клапата? А и отделно трудно пали даже и топла,това има ли отношение към проблема?
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вакуум маркуч
Зaтaпвaнето можеш дa го нaпрaвиш тaкa-мaхaш кулерa и под него е тръбaтa която свързвa изпускaтелния колектор (едно цяло е с топлaтa чaст или "охлюв" нa турбинaтa) и ЕГР-a,който пък е вгрaден във всмукaтелния колектор. Нaй-лесно е дa рaзвиеш двете болтчетa (10-ки) нa тръбaтa от към изпускaтелния колектор,дa нaдигнеш леко тръбaтa и дa сложиш пaрче лaмaринa от кенче бирa или колa кaто го изрежеш горе долу по формaтa нa флaнецa. С тънкa отверкa отбележи и мястото нa дупките зa болтчетaтa,пробий дупките зa тях и слaгaш и зaтвaряш. Относно трудното пaлене дaже и нa топъл мотор и липсaтa нa мощност според мен ЕГР-a нямa връзкa a по-скоро центровкaтa. Прaвил ли си нещо по aнгренaжите ? Не е трудно и е без пaри дa мръднеш мaлко центровкaтa,aко рaзбирa се нямa друг проблем моторa.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Вакуум маркуч
Скоро ще сменям Ангренажите и се надявам там да е ключа 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Вакуум маркуч
Тази клапа е постоянно затворена ако маркучът е изваден или запушен и частите и вътре не са счупени. Срежи го и запуши от страната към купето, не към клапата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта