проблем
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2014, 10:05
- Модел на автомобила: ford maverick XLT
- Status: Извън линия
проблем
Здравейте,имам проблем,който идната седмица се надявам да реша,и реших да чуя някакви предложения и насоки. ФОРД МАВЕРИК 2002г ,2,0 16в.ГИ ,наскоро почистена дросел клапа,стъпков мотор(преди почистването му имаше колебания в оборотите ),нов въздушен филтър
СИТУАЦИЯ : - Преход по магистрала Варна /Шумен -включвам темпоматът ,потдържа съответната скорост - ОК! Преди да сляза от магистралата го изключвам -колата се самофорсира и държи едни 4000об,след около 30 - 40секунди ги свали.Тъй като бях на майната си посред нощите,и нямах особено голям избор(вдигнах капака жилата на педала и на темпомата -ОК ,всичко си изглеждаше нормално колкото можах да видя с един начелник).Престоя ми на гостито, разкачих акомулатора -белким зануля евентуална грешка на компютъра.Закачам го -пали всичко нормално,след подаване на газ до над 3000об.се самофорсира отново по същият неприятен начин.При форсиране до под 2500об-реагира по своенвременно и си връща на празен ход.Магстралата отново на автопилот-тук темпомата варираше в скороста със около 10км/ч НАД забитата скорост(при спускане по надолнище).На входа на варна спрях в отбивка изгасих колата,разкачих темпомата от букста- ГРЕДА (отново имаме самофорсиране) до вкъщи карах нещо като автоматик,защото нямаше нужда да ползвам газта,и станах доста бърз в сменянето на предавките
СИТУАЦИЯ : - Преход по магистрала Варна /Шумен -включвам темпоматът ,потдържа съответната скорост - ОК! Преди да сляза от магистралата го изключвам -колата се самофорсира и държи едни 4000об,след около 30 - 40секунди ги свали.Тъй като бях на майната си посред нощите,и нямах особено голям избор(вдигнах капака жилата на педала и на темпомата -ОК ,всичко си изглеждаше нормално колкото можах да видя с един начелник).Престоя ми на гостито, разкачих акомулатора -белким зануля евентуална грешка на компютъра.Закачам го -пали всичко нормално,след подаване на газ до над 3000об.се самофорсира отново по същият неприятен начин.При форсиране до под 2500об-реагира по своенвременно и си връща на празен ход.Магстралата отново на автопилот-тук темпомата варираше в скороста със около 10км/ч НАД забитата скорост(при спускане по надолнище).На входа на варна спрях в отбивка изгасих колата,разкачих темпомата от букста- ГРЕДА (отново имаме самофорсиране) до вкъщи карах нещо като автоматик,защото нямаше нужда да ползвам газта,и станах доста бърз в сменянето на предавките

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2014, 10:05
- Модел на автомобила: ford maverick XLT
- Status: Извън линия
Re: проблем
ПРОБЛЕМЪТ РАЗРЕШЕН
Админът може да трие темата!!!

- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: проблем
Напиши какво е решението,утре някой ще има същия проблем.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 31 яну 2014, 10:05
- Модел на автомобила: ford maverick XLT
- Status: Извън линия
Re: проблем
Проблемът : ЧИСТО МЕХАНИЧЕН но почти невидим в един посред нощ.
Леко закъсано жило на темпоматът- при опъване на жилото няма проблеми,но неуспешно връщане на същото- ПРОБЛЕМ! Закъсаните елементи от металната проволка явно законтрят във бронята и не му позволяват да се върне!
Решението откачане на самото жило от конторла на подаваната газ!
Пълнно отстраняване на проблема -или намиране и монтираане на ново жило на копилота(предполагам по-евтино,но и по-трудно ще се намери някой да даде само жилото),или нов копилот(със сигурност намираемо- ноо по-скъпо решение )
Лек и успешен ден на всички
Леко закъсано жило на темпоматът- при опъване на жилото няма проблеми,но неуспешно връщане на същото- ПРОБЛЕМ! Закъсаните елементи от металната проволка явно законтрят във бронята и не му позволяват да се върне!
Решението откачане на самото жило от конторла на подаваната газ!
Пълнно отстраняване на проблема -или намиране и монтираане на ново жило на копилота(предполагам по-евтино,но и по-трудно ще се намери някой да даде само жилото),или нов копилот(със сигурност намираемо- ноо по-скъпо решение )
Лек и успешен ден на всички

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта