1.8tddi турбо

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
psc_ivan_carski
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 27 сеп 2013, 16:48
Модел на автомобила: Ford focus
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от psc_ivan_carski » 19 юни 2014, 13:31

Здравейте,и аз имам подобни проблеми,купих я преди 8 месеца,от тогава пуши черно доста без значение: ниски-високи обороти,топъл-студен двигател,различни вериги бензиностанции,препоръчаха ми добавка за поч. на дюзи на вурт спазих инструкциите от производиъеля но нямаше ефект,погледнах кулера и отдолу ми се струва,че е пукнат защото е омаслен,засякох я извънградско 6.5л. при скорост 100км/ч,мисля,че е много.мотора 1.8тдди 90к.с. комби. Нямам късмет с майсторите предната кола мина четирима специалисти и накрая пак не вървеше на газ и бензин и гореше 15 газ извънградско,затова си купих дизел,но съм решил сам да се заема ако е по силите ми.благодаря на тези които ще помагат предварително.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от OgiDogi » 19 юни 2014, 19:03

psc_ivan_carski написа:Здравейте,и аз имам подобни проблеми,купих я преди 8 месеца,от тогава пуши черно доста без значение: ниски-високи обороти,топъл-студен двигател,различни вериги бензиностанции,препоръчаха ми добавка за поч. на дюзи на вурт спазих инструкциите от производиъеля но нямаше ефект,погледнах кулера и отдолу ми се струва,че е пукнат защото е омаслен,засякох я извънградско 6.5л. при скорост 100км/ч,мисля,че е много.мотора 1.8тдди 90к.с. комби. Нямам късмет с майсторите предната кола мина четирима специалисти и накрая пак не вървеше на газ и бензин и гореше 15 газ извънградско,затова си купих дизел,но съм решил сам да се заема ако е по силите ми.благодаря на тези които ще помагат предварително.
Пуши черно = голямо предварение при впръскване на горивото, а управлението му е от компютъра и изпълнителната част се намира в помпата.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

psc_ivan_carski
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 27 сеп 2013, 16:48
Модел на автомобила: Ford focus
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от psc_ivan_carski » 21 юни 2014, 11:34

[/quote]
Пуши черно = голямо предварение при впръскване на горивото, а управлението му е от компютъра и изпълнителната част се намира в помпата.[/quote]
А пукнат кулер на турбото би ли могъл да е причината,или една запушена дюза,когато я обслужвах,горивния филтър беше чисто черен и запушен...?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от OgiDogi » 22 юни 2014, 15:15

psc_ivan_carski написа: Пуши черно = голямо предварение при впръскване на горивото, а управлението му е от компютъра и изпълнителната част се намира в помпата.
А пукнат кулер на турбото би ли могъл да е причината,или една запушена дюза,когато я обслужвах,горивния филтър беше чисто черен и запушен...?
Пукнат интеркулер и изобщо загуба на налягане във всмукателния колектор може да доведе до предозиране на гориво и от там - черен пушек. Задръстен горивен филтър ще ограничава горивото при високи обороти и колата няма да върви добре, а запушена дюза ще предизвиква неравномерна работа.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

psc_ivan_carski
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 27 сеп 2013, 16:48
Модел на автомобила: Ford focus
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от psc_ivan_carski » 08 юли 2014, 13:55

Такаа..предположенията излезнаха верни,пукнат кулер,смених го,но има един клапан смукателните тръби за отработените газове да ги връща за повторно изгаряне той е постоянно отворен според компютърната диагностика,сега е с откачена букса и не пуши почти,обаче имам и друг по-лош проблем,че тръбите и кулера се пълнят с масло,което означава че турбото си отива.препоръчаха ми да взема рециклирано от перник,въпросът ми е някой ползвал ли е услугите им?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от OgiDogi » 08 юли 2014, 23:37

psc_ivan_carski написа:Такаа..предположенията излезнаха верни,пукнат кулер,смених го,но има един клапан смукателните тръби за отработените газове да ги връща за повторно изгаряне той е постоянно отворен според компютърната диагностика,сега е с откачена букса и не пуши почти,обаче имам и друг по-лош проблем,че тръбите и кулера се пълнят с масло,което означава че турбото си отива.препоръчаха ми да взема рециклирано от перник,въпросът ми е някой ползвал ли е услугите им?
Масло във всмукателния колектор не винаги е заминаващо си турбо. Сменях спечени сегменти (излизаха само на парчета от буталата) на една Laguna 1.9 dCI с разход на масло над 2 л./10 000 км и съмнения за изпускаща турбина, заради маслото в колектора и интеркулера. Е, разходът на масло просто се изпари след ремонта. Когато сегментите не уплътняват, изгорелите газове влизат в картера и освен загряването и изпаряването на маслото, надуват и изкарват маслените пари през вентилацията на картера с такава скорост, че маслоуловителят не успява да си свърши работата. При срещата на парите с по-студеният въздух отвън, парите кондензират и омазват всичко, все едно има теч от уплътненията на турбината.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

psc_ivan_carski
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 27 сеп 2013, 16:48
Модел на автомобила: Ford focus
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от psc_ivan_carski » 09 юли 2014, 10:00

Но кулера също се пълни с масло,а и другото което ме кара да си вадя този извод е,че напоследък няма мощност,не е като преди.по-принцип след 2000 оборота опъваше добре като за този малък мотор,а сега го няма този ряз,затова си мисля,че турбинката си омира.благодаря за помощта иначе...да допълня,че е внос от Италия,а там не се грижат много много за двигателите...

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от OgiDogi » 09 юли 2014, 23:27

psc_ivan_carski написа:Но кулера също се пълни с масло,а и другото което ме кара да си вадя този извод е,че напоследък няма мощност,не е като преди.по-принцип след 2000 оборота опъваше добре като за този малък мотор,а сега го няма този ряз,затова си мисля,че турбинката си омира.благодаря за помощта иначе...да допълня,че е внос от Италия,а там не се грижат много много за двигателите...
Сега е време за море, разходи се по магистралата със 130-140 да го видиш за няколко дни и после пак пиши, дали не се е "отпушила" колата и да дърпа както преди.
Докато е цапала отзад, изпускателната система вероятно се е задръстила от сажди и изгорелите газове срещат по-голямо съпротивление. Като я подгрееш до няколкостотин градуса за няколкостотин километра, няма начин да не се изчисти. А пък, ако му е дошло времето на турбото, парите за почивка ще отидат за ремонт.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

psc_ivan_carski
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 27 сеп 2013, 16:48
Модел на автомобила: Ford focus
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от psc_ivan_carski » 10 юли 2014, 09:42

Благодаря за черния хумор,другия месец ще ходя на море,иначе според теб да я покарам така и да наблюдавам масълцето да не го хапва,пък след по-дълъг извънградски пробег ще си покаже,а иначе чувал ли си за тези от Перник които рециклират турбинките?Благодаря за постоянството в отговорите!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от HACKO » 10 юли 2014, 11:05

Изобщо не е хумор, а грубата действителност. Смятам че прекалено много се вживяваш, и си на път да се вкараш в ужасни проблеми и най-вече разходи. Турбината дори и да пуска по малко масло през втулките, няма да се промени работата и, за да се случи трябва лагерите да са толкова разбити че ротора да задере в корпуса. Турбината не ти е проблем, по-вероятно е проблем с управлението на помпата и турбокорекцията. Вместо да ходиш до Перник иди до Ямбол при Георги, да я прегледа и настрои. Относно маслото в кулера, карай си и да не ти пука а ако трябва нещо да се прави по него Георги ще ти каже. Караме стари коли по на 400-500хил Км, няма как всичко да им е в нормите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

psc_ivan_carski
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 27 сеп 2013, 16:48
Модел на автомобила: Ford focus
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от psc_ivan_carski » 14 юли 2014, 17:16

Нищо подобно,оказа се един из.мъкнат маркуч,предполагам някакъв вакуум,сложих го на мястото му и всичко си е както преди..

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: 1.8tddi турбо

Мнение от HACKO » 14 юли 2014, 21:56

Предполагам, че маркуча е между турбото и помпата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта