съединителя започва да напомня за себе си

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
hristo76
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 юли 2014, 14:38
Модел на автомобила: FIRD Focus 1.8 TDI
Status: Извън линия

съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от hristo76 » 08 юли 2014, 14:49

Здравейте , притежавам Фокус 1.8 TDI , напоследък ми прави впечатление , при изкачване на голям наклон при скорост 60-80 вдигане на оборотите при рязко подаване на газ , това се случва на 4-та или 5-та предавка , в същото време първоначалното ускоряване в перфектно.Означава ли , че съединителя , започва да напомня за себе си, докога мога да чакам и да го отварям , за да не стане по сериозно.Благодаря ви.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от MapTo_D » 08 юли 2014, 19:27

Е колко по сериозно да стане? Моя съединител е така от около 15 000 км. Но свикнах и вече, когато съм на 4-та или 5-та избягвам да намачквам педала до ламарината. И нямам никакви грижи. Ти с 80км/ч на 5та предавка си под 2000 об/м, може би около 1700-1750, избягвай да я мачкаш тогава, или си превключи на по-ниска предавка и така и според мен имаш шанс да изкараш още доста километри.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от ЯЛТА » 08 юли 2014, 21:23

Зет ми кара така в продължение на 30 000 км., но всичко това води до преразход гориво, и накрая го смени за 270 лв., без лагер-помпата, само феродов и притискател,- LUK.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Fiesta 1.3 Endura-E
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 07 дек 2013, 20:07
Модел на автомобила: 1999 Fiesta MK IV 1.3 Endura-E
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от Fiesta 1.3 Endura-E » 12 юли 2014, 22:28

При мен вече около 10 000 км приплъзва (ама много, около 3 секунди минават, докато зацепи напълно), като сменям от трета на четвърта. На другите скорости почти не приплъзва, съвсееем леко.

Също така, като включвам на задна, понякога не влиза добре и се чува някакво потракване при леко газ, все едно зарчета в чаша.. Отпускам съединителя, пак го натискам и тогава влиза и няма проблем.

Какви последствия могат да произлязат от износен съединител? Нещо фатално или просто ще приплъзва все повече и повече и така..?

Фиестата ми е на 160 000 километра и това ѝ е оригиналния съединител.
[size=85]1999 Ford Fiesta MK4 1.3 Endura-E, три врати хечбек, серво, климатик, ръчка[/size]

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от koinov_bg » 12 юли 2014, 22:37

Време за нов тва ще стане.
Най много да свалиш нитояете на феродовия диск да надраскат огледалния от там някоя и друга глава на нита да влезне не кадето трябва и и имнооого други работи.
Да не фовориме за завишения разход на гориво не-възможността за сигорно изпреварване и че може да те изостави всеки един момент.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от paci » 13 юли 2014, 01:49

Викам на братчеда "отивам си на село"
А той "отивай ама си намери кон да те вади от селото"

Щот е байр на където и да тръгнеш да излизаш :)
Прикачени файлове
IMG_20140516_212258.jpg
IMG_20140516_212338.jpg

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от koinov_bg » 13 юли 2014, 08:28

Това за баирите го бях забравил като се качите повече хора пак ще приплъзва и колкото повече го товариш толкова повече биксува.
От личен опит и три счупени коли след като почне да боксува до 1000 км и повече е миже да се кара
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от MapTo_D » 13 юли 2014, 21:29

По тая логика до 1000 км аз отдавна трябваше да съм хвърлил фокуса на Металекса? Според мен е важно как се кара, ако мачкаш автомобила от много ниски обороти е нормално да прееб***ш и съединител и маховик. Аз знам, че ако си карам колата така ще пробуксува, за това не го правя, нямам никакъв проблем с включване на предавки, ускорението или изпреварването също не са проблем, скоро я пробвах на хубав път /без други участници в движението и сам в колата/ и си захапа 200 и по тази причина мисля да я търкалям още време, докато не почне да буксува на скоростите под 4та смятам да не се занимавам с ремонти...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от ЯЛТА » 13 юли 2014, 22:19

[quote="MapTo_D" и си захапа 200 и по тази причина мисля да я търкалям още време, докато не почне да буксува на скоростите под 4та смятам да не се занимавам с ремонти...[/quote]
ЯЛТА написа:Зет ми кара така в продължение на 30 000 км., но всичко това води до преразход гориво, и накрая го смени за 270 лв., без лагер-помпата, само феродов и притискател,- LUK.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от MapTo_D » 13 юли 2014, 22:53

По принцип чета всички мнения, аз не наблюдавам това явление 'преразход на гориво'. Извън града твърдо е под 5, в града не си правя труда да засичам. :wink:

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от koinov_bg » 13 юли 2014, 23:04

MapTo_D написа:По принцип чета всички мнения, аз не наблюдавам това явление 'преразход на гориво'. Извън града твърдо е под 5, в града не си правя труда да засичам. :wink:
Имам некви спомени,че това е с демферен маховик,ако е така,то навременната смяна на съеденител може да спести смяна на маховика.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от MapTo_D » 13 юли 2014, 23:57

Доста се разводни темата, някой ще трябва да почисти. Иначе моя демпферен маховик не го мислете, като му дойде времето ще си замине. Коли са все пак, ние мрем като хлебарки, чупим кости и други такива, че железата в нашите трапове ли няма да счупим. :D _friends_

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от HACKO » 14 юли 2014, 07:48

MapTo_D написа:Доста се разводни темата, .....
Все още не, човека пита колко може да изкара така и какво може да се случи, така че засега още сте по темата. Обаче, ако продължите да се заяждате помежду си, ще я заключа!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от lubomirov89 » 14 юли 2014, 11:02

И моя боксуваше на 10 000 км, но само ако го напъна, било с ремарке или цедка. Но в един момент стана много корав педала до такава степен, че ме заболяваше прасеца и реших, че е време да го сменя и си го смених. Направих си стойка за двигателя и за един следобед беше готов. Та според мен не е необходимо да се чака да замине тотално, даже като го свалих 2-3 нита вече бяха започнали да се търкат. Смених и лагер и притискател и феродо, за да ми е мирна главата.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от lubomirov89 » 14 юли 2014, 15:13

http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... 2.33616949 ако разгледате и останалите снимки ще видите как е стигнал до нитовете, но хубавото е, че беше от страната на претискателя. Главно смяната беше поради твърдоста на педала, опасението от прецакване на маховика и опасение от прецакване на тресчотката за саморегулиране на амбреажа, защото на всяко 3-4 натискане тя изтърваше и трябваше повторно натискане. На останалите снимки се вижда, че и диафрагмата е поизносена там, където ляга лагера.

Потребителски аватар
Fiesta 1.3 Endura-E
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 07 дек 2013, 20:07
Модел на автомобила: 1999 Fiesta MK IV 1.3 Endura-E
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от Fiesta 1.3 Endura-E » 14 юли 2014, 22:17

Абе с моя още се кара що годе норзално, ама свири като свирка...
[size=85]1999 Ford Fiesta MK4 1.3 Endura-E, три врати хечбек, серво, климатик, ръчка[/size]

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: съединителя започва да напомня за себе си

Мнение от lubomirov89 » 15 юли 2014, 00:30

Небой се и моя си свиркаше ... :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта