съединителя започва да напомня за себе си
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 08 юли 2014, 14:38
- Модел на автомобила: FIRD Focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
съединителя започва да напомня за себе си
Здравейте , притежавам Фокус 1.8 TDI , напоследък ми прави впечатление , при изкачване на голям наклон при скорост 60-80 вдигане на оборотите при рязко подаване на газ , това се случва на 4-та или 5-та предавка , в същото време първоначалното ускоряване в перфектно.Означава ли , че съединителя , започва да напомня за себе си, докога мога да чакам и да го отварям , за да не стане по сериозно.Благодаря ви.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Е колко по сериозно да стане? Моя съединител е така от около 15 000 км. Но свикнах и вече, когато съм на 4-та или 5-та избягвам да намачквам педала до ламарината. И нямам никакви грижи. Ти с 80км/ч на 5та предавка си под 2000 об/м, може би около 1700-1750, избягвай да я мачкаш тогава, или си превключи на по-ниска предавка и така и според мен имаш шанс да изкараш още доста километри.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Зет ми кара така в продължение на 30 000 км., но всичко това води до преразход гориво, и накрая го смени за 270 лв., без лагер-помпата, само феродов и притискател,- LUK.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Fiesta 1.3 Endura-E
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 07 дек 2013, 20:07
- Модел на автомобила: 1999 Fiesta MK IV 1.3 Endura-E
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
При мен вече около 10 000 км приплъзва (ама много, около 3 секунди минават, докато зацепи напълно), като сменям от трета на четвърта. На другите скорости почти не приплъзва, съвсееем леко.
Също така, като включвам на задна, понякога не влиза добре и се чува някакво потракване при леко газ, все едно зарчета в чаша.. Отпускам съединителя, пак го натискам и тогава влиза и няма проблем.
Какви последствия могат да произлязат от износен съединител? Нещо фатално или просто ще приплъзва все повече и повече и така..?
Фиестата ми е на 160 000 километра и това ѝ е оригиналния съединител.
Също така, като включвам на задна, понякога не влиза добре и се чува някакво потракване при леко газ, все едно зарчета в чаша.. Отпускам съединителя, пак го натискам и тогава влиза и няма проблем.
Какви последствия могат да произлязат от износен съединител? Нещо фатално или просто ще приплъзва все повече и повече и така..?
Фиестата ми е на 160 000 километра и това ѝ е оригиналния съединител.
[size=85]1999 Ford Fiesta MK4 1.3 Endura-E, три врати хечбек, серво, климатик, ръчка[/size]
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Време за нов тва ще стане.
Най много да свалиш нитояете на феродовия диск да надраскат огледалния от там някоя и друга глава на нита да влезне не кадето трябва и и имнооого други работи.
Да не фовориме за завишения разход на гориво не-възможността за сигорно изпреварване и че може да те изостави всеки един момент.
Най много да свалиш нитояете на феродовия диск да надраскат огледалния от там някоя и друга глава на нита да влезне не кадето трябва и и имнооого други работи.
Да не фовориме за завишения разход на гориво не-възможността за сигорно изпреварване и че може да те изостави всеки един момент.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Викам на братчеда "отивам си на село"
А той "отивай ама си намери кон да те вади от селото"
Щот е байр на където и да тръгнеш да излизаш
А той "отивай ама си намери кон да те вади от селото"
Щот е байр на където и да тръгнеш да излизаш

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Това за баирите го бях забравил като се качите повече хора пак ще приплъзва и колкото повече го товариш толкова повече биксува.
От личен опит и три счупени коли след като почне да боксува до 1000 км и повече е миже да се кара
От личен опит и три счупени коли след като почне да боксува до 1000 км и повече е миже да се кара
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
По тая логика до 1000 км аз отдавна трябваше да съм хвърлил фокуса на Металекса? Според мен е важно как се кара, ако мачкаш автомобила от много ниски обороти е нормално да прееб***ш и съединител и маховик. Аз знам, че ако си карам колата така ще пробуксува, за това не го правя, нямам никакъв проблем с включване на предавки, ускорението или изпреварването също не са проблем, скоро я пробвах на хубав път /без други участници в движението и сам в колата/ и си захапа 200 и по тази причина мисля да я търкалям още време, докато не почне да буксува на скоростите под 4та смятам да не се занимавам с ремонти...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
[quote="MapTo_D" и си захапа 200 и по тази причина мисля да я търкалям още време, докато не почне да буксува на скоростите под 4та смятам да не се занимавам с ремонти...[/quote]
ЯЛТА написа:Зет ми кара така в продължение на 30 000 км., но всичко това води до преразход гориво, и накрая го смени за 270 лв., без лагер-помпата, само феродов и притискател,- LUK.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
По принцип чета всички мнения, аз не наблюдавам това явление 'преразход на гориво'. Извън града твърдо е под 5, в града не си правя труда да засичам. 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Имам некви спомени,че това е с демферен маховик,ако е така,то навременната смяна на съеденител може да спести смяна на маховика.MapTo_D написа:По принцип чета всички мнения, аз не наблюдавам това явление 'преразход на гориво'. Извън града твърдо е под 5, в града не си правя труда да засичам.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Доста се разводни темата, някой ще трябва да почисти. Иначе моя демпферен маховик не го мислете, като му дойде времето ще си замине. Коли са все пак, ние мрем като хлебарки, чупим кости и други такива, че железата в нашите трапове ли няма да счупим.



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Все още не, човека пита колко може да изкара така и какво може да се случи, така че засега още сте по темата. Обаче, ако продължите да се заяждате помежду си, ще я заключа!MapTo_D написа:Доста се разводни темата, .....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
И моя боксуваше на 10 000 км, но само ако го напъна, било с ремарке или цедка. Но в един момент стана много корав педала до такава степен, че ме заболяваше прасеца и реших, че е време да го сменя и си го смених. Направих си стойка за двигателя и за един следобед беше готов. Та според мен не е необходимо да се чака да замине тотално, даже като го свалих 2-3 нита вече бяха започнали да се търкат. Смених и лагер и притискател и феродо, за да ми е мирна главата.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... 2.33616949 ако разгледате и останалите снимки ще видите как е стигнал до нитовете, но хубавото е, че беше от страната на претискателя. Главно смяната беше поради твърдоста на педала, опасението от прецакване на маховика и опасение от прецакване на тресчотката за саморегулиране на амбреажа, защото на всяко 3-4 натискане тя изтърваше и трябваше повторно натискане. На останалите снимки се вижда, че и диафрагмата е поизносена там, където ляга лагера.
- Fiesta 1.3 Endura-E
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 07 дек 2013, 20:07
- Модел на автомобила: 1999 Fiesta MK IV 1.3 Endura-E
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Абе с моя още се кара що годе норзално, ама свири като свирка...
[size=85]1999 Ford Fiesta MK4 1.3 Endura-E, три врати хечбек, серво, климатик, ръчка[/size]
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: съединителя започва да напомня за себе си
Небой се и моя си свиркаше ... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта