Проблем с акомулатора?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dimobs
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 06 фев 2014, 23:12
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Проблем с акомулатора?

Мнение от dimobs » 21 юли 2014, 14:18

Здравейте, имам въпрос за един проблем, който забелязвам напоследък в моя Фокус Седан 1999 2.0 131 к.с. Бензин с Газова уредба.
Когато доста време не е карана колата (часове) и се запали, след няколко седунди започва да трепти много здраво, лампичката на акомулатора започва да премигва. Това трае 10-20 секунди, след което ако я оставя изгася. Повечето пъти сам я изгасям и паля наново. Тогава го няма проблемът, но като тръгна пък и трябва малко време - около минута - две, за да започне да функционира нормално. През тея минута-две педала на газта не ме слуша въобще. Потеглям примерно, а колата реагира все едно не съм подал газ-въобще. Като натисна малко повече, стои си да кажем на 1000 оборота и изведнъж се вдига рязко на 3-4-5000. След това се нормализира и няма проблеми. Но ми се е случвало като не е загряла така и аз съм тръгнал на кръстовище някъде, където съм подал леко газ, колата въобще да не го отчете и да изгасне при пускане на съединителя, съответно волана се блокира и не е приятно въобще. Някой има ли идея?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с акомулатора?

Мнение от madboy » 21 юли 2014, 16:17

На газ ли я палиш? Проблемът не е в акумулатора.
Клапан за ниски обороти, или MAF, или и двете. :idea:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

dimobs
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 06 фев 2014, 23:12
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с акомулатора?

Мнение от dimobs » 22 юли 2014, 15:06

На бензин пали и после сама превключва на газ.?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с акомулатора?

Мнение от madboy » 22 юли 2014, 16:57

Това го мислих като друг евентуален проблем. Според мен тия джаджи по-горе не са в ред- почистване, из форума го има описано как се чисти, после кажи имали подобрение.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

dimobs
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 06 фев 2014, 23:12
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с акомулатора?

Мнение от dimobs » 23 юли 2014, 07:52

Би ли ми дал линк, че не знам за какво точно говориш? Благодаря

kingralf
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 08 апр 2011, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем с акомулатора?

Мнение от kingralf » 23 юли 2014, 14:01

АКУМУЛАТОР.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с акомулатора?

Мнение от madboy » 23 юли 2014, 14:25

dimobs написа:Би ли ми дал линк, че не знам за какво точно говориш? Благодаря
MAF-а ти е на тръбата след въздушния филтър, една черна плочка, в която влиза букса. Като го извадиш чистиш само с киснене и пръскане жичките, които ще видиш. Не ги пипаш с нищо! Чисти са, когато почнат да белеят.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... %D0%B5+maf

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... B5#p498113
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта