Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 ное 2014, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDi 2000г
- Status: Извън линия
Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Здравейте колеги, извинявам се ако вече има такава тема,но не успях да намеря.
Значи имам Форд ФИкус 1.8 ТДДИ 2000г искам да разглобя ЕГР клапана и да го почистя,защото ми прави мизерий...
Някой може ли да ми обясни или покаже как се разглобява?На мен ми се вижда, че е капсолован ???
Също така като го разглобя кой е най-ефективния начин за почистване?
Гледах клипчета как се почиства с някакъв спрей без да се сваля, но не ме устройва този вариант искам да го почистя като хората
Значи имам Форд ФИкус 1.8 ТДДИ 2000г искам да разглобя ЕГР клапана и да го почистя,защото ми прави мизерий...
Някой може ли да ми обясни или покаже как се разглобява?На мен ми се вижда, че е капсолован ???
Също така като го разглобя кой е най-ефективния начин за почистване?
Гледах клипчета как се почиства с някакъв спрей без да се сваля, но не ме устройва този вариант искам да го почистя като хората

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Не го чистиш, затапваш го! Сваляш го изрязваш една ламаринка (може и капачка от буркан) със формата на гарнитурата му, но без централния отвор слагаш я на мястото на клапана и след това самия клапан. Премахваш управляващия вакум, като затапваш маркуча и си готов. Няма ЕГР- няма проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 апр 2010, 10:08
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Извинявам се така за включването без да мога да помогна по конкретния въпрос... но имам фокус със същия двигател и искам да попитам, в какво се изразяват проблемите създавани от този ЕГР. При мен го почистиха профилактично едни майстори, разлика не намерих... не че преди това имаше някакви проблеми... Единственото което ми прави впечатление, е че след 2700 - 2800 оборота при пълна газ започва да си пуши колата... но не знам дали не е от други причини това... 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 ное 2014, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDi 2000г
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Добре, затапването му как ще се отрази на колата, от гледна точка на мощност, работа ?
Компютъра няма ли да има нещо против това затапване
нещо софтуерно трябва ли да се прави ?
Как се сваля ?
Компютъра няма ли да има нещо против това затапване

Как се сваля ?
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Няма да се отрази по почти никакъв начин. Мощността няма да има промяна, работата евентуално една идея по-шумна и една идея по-бавно загряване. Но нищо фрапантно. Софтуера не се бара - там може един ремап и да стане бегачка. Иначе се сваля не много лесно, при теб има малко повече място, но си е играчка. Ключ 10, има 2 болта, които са отдолу, напипай ги с ръка първо. Преди това напръскай с нещо основите им и изчакай малко за да е по лесно. Аз последния път вадих и въждушния филтър за да си осигуря повече място, сваля се това-онова общо взето. Прави го при студен мотор. Въртиш ключа в посока към предницата на автомобила, а не към купето, да не вземе да ги затягаш, че аз скоро исках ей така за гевезелък да я ''оттапя'' моята, да видя как ще е, че до сега не съм я карал без допълнителната ламарина, но заоблих единия болт и вече няма отвиване. Дано имаш гараж или поне времето да даде още някой топъл ден, че не си е работа почти 1 час да мръзнеш и да се занимаваш с ЕГР-а. Успех.s101s написа:Добре, затапването му как ще се отрази на колата, от гледна точка на мощност, работа ?
Компютъра няма ли да има нещо против това затапваненещо софтуерно трябва ли да се прави ?
Как се сваля ?
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 ное 2014, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDi 2000г
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Много благодаря за информацията, беше ми доста полезна.
Утре ще го мъча.
Утре ще го мъча.

- Fiesta_ribarka
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 19 яну 2011, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDDI
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Онзи ден затапих и аз моя, само че го затворих още долу при турбото, вакума не съм вадил, интересното е че сега след 1700-1800 оборота, много се чува турбото как свири, аз си мисля че не е уплътнила скобата и свисти покрай нея.
Мнения? Колата е фокус 1.8тдди
Мнения? Колата е фокус 1.8тдди
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Здравейте, днес си затапих ЕГР-а с планка и вс е 6 , но гледам горе има и писано да се затапи и вакуума който го управлява. Защо се прави това и къде точно да го затапя ? Разлика не усещам особенна, като че ли вдига обороти по бързо и утихна с една идея но може и да е по старо му. 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Не е нужно да се затапва вакума,при положение че няма как да влязат изгорели газове в колектора.
На повечето ЕГР системи има датчик който следи движението на клапата.Ако и спреш вакума
спира да се движи и записва грешка.
На повечето ЕГР системи има датчик който следи движението на клапата.Ако и спреш вакума
спира да се движи и записва грешка.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Е радвам се че фикусът не е толкова умен да се усети че съм му махнал егр-а
Днес ще го карам повечко и ще разбера имали някаква разлика и ще пиша тук.

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Fiesta_ribarka
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 19 яну 2011, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDDI
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Внимавайте какво затапвате и как го правите, че аз така го затапих че онзи ден смених турбоFiesta_ribarka написа:Онзи ден затапих и аз моя, само че го затворих още долу при турбото, вакума не съм вадил, интересното е че сега след 1700-1800 оборота, много се чува турбото как свири, аз си мисля че не е уплътнила скобата и свисти покрай нея.
Мнения? Колата е фокус 1.8тдди

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Ами защо капачкi от буркан и подобни дивотии колега , продават се планки от качествена неръждаема стомана с гарнитура даже, 9 лева похарчих за комплекта и ми се ще да видя как ще влезе при турбото. След като си изрязал капачката в правилната форма е можело да идеш да ти изрежат една планка или просто да потърсиш такъв комплект и край.


Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Fiesta_ribarka
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 19 яну 2011, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDDI
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 ТДДИ - ЕГР Разглобяване и почистване
Имало е да става, после си направих подобна на тази дето си показал ама беше късно вече.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта