Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 30 яну 2015, 15:06
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Така здравейте имам един проблем с моя фокус при по рязко превключване на скоростите се изфорсирва леко примерно ако сменя скорост на 3000 оборота се изфорсирва до 3200 и след това почват да падат оборотите. Един път на втора с около 4500 оборота бях и спрях по-рязко и натискам съединителя и задържа 2500 оборота за 5 секунди някъде.Колата е Форд Фокус 1.8 зетек 1999 година.Ако можете да ми помогнете да реша проблема ще съм ви много благодарен.
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 01 юли 2011, 19:40
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Звучи банално, но все пак да попитам - при това "по рязко превключване на скоростите" убеден ли си, че напълно си върнал газта при натискането на съединителя?
Опитай да е още по-рязко и изобщо да не вдигаш десния крак - ще забележиш доста по-голямо покачване
Опитай да е още по-рязко и изобщо да не вдигаш десния крак - ще забележиш доста по-голямо покачване

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Казва се клапан за празен ход, много хора са го кръстили "стъпково моторче".
Там търси проблема, из форума има много теми как се почиства.
Там търси проблема, из форума има много теми как се почиства.

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 30 яну 2015, 15:06
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Определено не задържам педала на газта при превключването правя сравнение с други две коли които карах дадох я на двама приятели да покарат и им направи впечетление лекото изфорсирване , за да не се изфорсирва трябва да се пусне педала и когато оборотите почнат да падат на скорост тогава натискам съединителя само при това положение не се изфорсирва.За стъпковото моторче мислех че играе роля само до 1000 оборота може и да греша за това се допитвам .
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Връщаш газта и дросела се затваря.
От TPSa компа разбира това и пуска в действие байпасния клапан.
Казва му да се отвори до където сметне за необходимо, ама клапана е мръсен и го мързи и си прави каквото си иска
А може и дросела да е замърсен, да не затваря добре и на време и компа като пусне в действие байпасния клапан и става мазало.
На MAFa цайсата също може да са мръсни и да не вижда на време какво става.
По някое време се наместват нещата, но иска време и преговори
Имаш и VSS, който също играе роля в центъра на купона
Егати съчинението
От TPSa компа разбира това и пуска в действие байпасния клапан.
Казва му да се отвори до където сметне за необходимо, ама клапана е мръсен и го мързи и си прави каквото си иска

А може и дросела да е замърсен, да не затваря добре и на време и компа като пусне в действие байпасния клапан и става мазало.
На MAFa цайсата също може да са мръсни и да не вижда на време какво става.
По някое време се наместват нещата, но иска време и преговори
Имаш и VSS, който също играе роля в центъра на купона
Егати съчинението

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
paci написа:Връщаш газта и дросела се затваря.
От TPSa компа разбира това и пуска в действие байпасния клапан.
Казва му да се отвори до където сметне за необходимо, ама клапана е мръсен и го мързи и си прави каквото си иска
А може и дросела да е замърсен, да не затваря добре и на време и компа като пусне в действие байпасния клапан и става мазало.
На MAFa цайсата също може да са мръсни и да не вижда на време какво става.
По някое време се наместват нещата, но иска време и преговори
Имаш и VSS, който също играе роля в центъра на купона
Егати съчинението
Хaaaaaaaхaхaхaхaхa, те тaкa требе дa обяснявaт и у Фото Мое

Извинявaм се, aмa мнооого яко колегaтa го е дрaснaл

-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 09 окт 2013, 01:17
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
спрей за карбуратори и парцалче му е майката, ако няма резултат не пипай, ок си е и така в крайна сметка, само да не започне да ти държи постоянно оборотите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта