Форд Ескорт 1.8 Д НЕ пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ZoomeR
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2006, 21:01
Модел на автомобила: 93-та Ford Escort 1.8D CL
Местоположение: София/Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ZoomeR » 08 ное 2006, 18:54

Ами искам да избегна основния ремотн. Защото най малкото нямам финансовата възможност. Иначе да имам такава помпичка над филтъра и да, пробвал съм да подкача ръчно преди да пробвам да запаля и не помага.
Ride hard, ride free, but waтch out for that tree.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 09 ное 2006, 10:49

дори и да е слаба компресията,ако горивната помпа е изправна,има точна центровка,всичко с нафтата е ок,и стартера върти както трябва,при температури 0 или няколко градуса под нулата би трябвало да пали! Ако има маистор които да ти провери всички тези неща,и да ги приведе във вид,то колата ще запали! Провери си и разпръсквачите!Помпа лукас работи при различно налягане от това на Бош!

ZoomeR
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2006, 21:01
Модел на автомобила: 93-та Ford Escort 1.8D CL
Местоположение: София/Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ZoomeR » 09 ное 2006, 14:03

Ами по въпроса за нафтата сипвам само от шел, омв и петрол иначе до колкото знам заедно с помпата ми бяха сменени и разпрасквачите
Ride hard, ride free, but waтch out for that tree.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 09 ное 2006, 14:55

ами аз имам един форд с компресия около 20. преди да му направим клапаните и да навърти около 70 х.км. беше 21-16-19-24. винаги е палил добре, не на първият оборот, но за няколко завъртания при температура -10. на по студено върти трудно, но пали лесно с бутане - акумулаторът ми е лош.

за да запалиш, трябва да имаш изправни хубави свещи и добра центровка и да няма мехурчеата въздух в помпата.
аз използвам словенските свещи "искра" и не намирам разлика с марковите. италианските, дори и скъпи не стават за нищо!основните ремонти често не решават проблемите, а донасят нови. когато всичко ти е в ред, и остане само проблемът с разхода на масло и шума, тогава се прави основен ремонт. а не да дадеш 1000 лева заради едно напукано маркуче ;)

ако центровката ти е добра, би трябвало топлият двигател да запали без газ за един оборот и без да се форсира след това и да изпушва. така е и при ниска компресия..... а за въздуха се следи най-добре, когато на изхода за излишното гориво сложиш няколкометров прозрачен ПВЦ маркуч, на който в железарията казват "силиконов". прекарваш си този маркуч пред предното стъкло, или даже в купето, палиш и откриваш кога и колко въздух минава през горивната ти помпа. след това проверяваш връзките по тръбичките, докато въздухът изчезне.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 09 ное 2006, 15:20

Mondeo18TDI96 написа: прикачил съм тт данни на атм дизели на форд от една стара книжка
малко извън темата:
я виж ти - оказва се, че за тези дизели е препоръчано масло с качествата на М10Д! е, за зимата не е подходящо, но за 9 месеца в годината е точно такова - вискозитета е 30, класът е CD (надвишава исканият CC)... всичко е точно, само през зимата не става, гъсто ще е при -5 или -10, ако няма гараж за возилото.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта