Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
- yellowblack
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
- Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Когато купих колата имаше лек теч от гарнитурата и следователно с обслужването се смени и тя.То не беше точно гарнитура ,а лепено със силикон.След около месец маслото пак си изтече от там.Сега тъкмо я смених собственоръчно с бащата и отново тече !Куп нерви за няма нищо.Масло смених преди 30мин. Ford Formula 10W40.Дайте съвет какво да правя .. къде евентуално могат да ми залепят капака със силикон и да мирясам веднъж завинаги.
Desire for Cosworth ...
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Колега, ако си сменил гарнитурата с нова, какъв е проблема
Ако си сложил силикона на новта избърса ли главата хубаво с бензин да няма масло
Как натяга болтовете на капака, правилното е да се натягат от средата на вън, за да не се криви капака на вълни и да тече масло.
Поздрави:)


Как натяга болтовете на капака, правилното е да се натягат от средата на вън, за да не се криви капака на вълни и да тече масло.

Поздрави:)

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Купуваш си силикон, четеш и лепиш. Никаква философия ако не ти е много крив капака.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- yellowblack
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
- Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Капака е перфектен.Бях забърсaл маслото и от стария силикон няма и следа.Болтовете са натягани точно както трябва.То даже свалих едната шпилка да видя да не би да идва къса резбата нещо,направо бях ахнал....Гарнитурите и 2-те са чисто нови,даже "старата" ми е още в багажника.Нещо по-специално откъм силикона или всякакъв става ?
Desire for Cosworth ...
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Силиконът е специално за гарнитури. Струваше 15 лв преди година. Нанася се върху идеално обезмаслена повърхност. Стяга се леко ислед 24 часа се дозатяга
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Термо и маслоустойчив,мисля че беше червен на цвят!?!?!yellowblack написа:Нещо по-специално откъм силикона или всякакъв става ?

- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Ако има запушен маркуч на под-картерните газове никакъв силикон няма да те спаси.Отдушника от картера към възд. филтър не трябва да е запушен. Иначе прави налягане под буталата и избива от семерини и гарнитури на капаците. 

Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
- alexgto
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 апр 2015, 07:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 2002
- Местоположение: Essen DE
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Здравейте колеги по Форд
Утре ми предстои регистрация на Ford Focus 1.8i 115кс 2002г(на снимката от аватара ми). Колата закупих и ще карам тук в Германия. На реални 89000км.На последния технически преглед Юли.2014г са сменили масло, ангренажен ремък с ролките, задни накладки, ключа за светлините и тн. (забравих какво още но нищо съществено). Колата е във много добре поддържан вид както салона вътре, така и отвън и утре като отида да си я взема с номерата, предишните собственици (немци) ще ми дадат фактурите от сервизите където са плащали за да съм наясно на колко км какво е правено и да не повтарям.
Подкарах колата и ме впечатли във всяко отношение: Много бързо набира, много добри спирачки, много добра конфортна но и в същото време стегната возия, опитах се да я залюлям и също останах доволен(не поддава). Двигателя изобщо не се чува че работи нито вън до колата нито вътре, съединителя отделя страхотно и предаавките също са в отлично състояние.
Единствената забележка, която констатирах е че има съвсем леко да не кажа минимално омасляване горе от гарнитурата на капака на двигааателя (незнам как се нарича). Омасляването е съвсем минимално, държах колата да работи близо 40 минути на место докато си говорим, температурата си беше нормалната, перката за охлаждане се включваше и изключваше както трябва. Маслото на двигателя е на 9 месеца и около 1000км почти като ново и на вид и тн. на щеката и си беше колкото трябва на макимума.
Въпроса ми е трябва ли да сменям тази гарнитура на капака, трябва ли да проверя в сервиз защо е избило от там (макар и мн малко) или на първо време не трябва да правя нищо а да следя колата известно време- ниво на масло, да гледам омаслява ли още?

Утре ми предстои регистрация на Ford Focus 1.8i 115кс 2002г(на снимката от аватара ми). Колата закупих и ще карам тук в Германия. На реални 89000км.На последния технически преглед Юли.2014г са сменили масло, ангренажен ремък с ролките, задни накладки, ключа за светлините и тн. (забравих какво още но нищо съществено). Колата е във много добре поддържан вид както салона вътре, така и отвън и утре като отида да си я взема с номерата, предишните собственици (немци) ще ми дадат фактурите от сервизите където са плащали за да съм наясно на колко км какво е правено и да не повтарям.
Подкарах колата и ме впечатли във всяко отношение: Много бързо набира, много добри спирачки, много добра конфортна но и в същото време стегната возия, опитах се да я залюлям и също останах доволен(не поддава). Двигателя изобщо не се чува че работи нито вън до колата нито вътре, съединителя отделя страхотно и предаавките също са в отлично състояние.
Единствената забележка, която констатирах е че има съвсем леко да не кажа минимално омасляване горе от гарнитурата на капака на двигааателя (незнам как се нарича). Омасляването е съвсем минимално, държах колата да работи близо 40 минути на место докато си говорим, температурата си беше нормалната, перката за охлаждане се включваше и изключваше както трябва. Маслото на двигателя е на 9 месеца и около 1000км почти като ново и на вид и тн. на щеката и си беше колкото трябва на макимума.
Въпроса ми е трябва ли да сменям тази гарнитура на капака, трябва ли да проверя в сервиз защо е избило от там (макар и мн малко) или на първо време не трябва да правя нищо а да следя колата известно време- ниво на масло, да гледам омаслява ли още?
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Не е добре ако тече върху маркучи, датчици, кабели от инсталацията, с времето ги скапва. Иначе не е проблем. Стига също да не ти правят забележка ако оставя петна от масло където е била паркирана.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Ако имаш масло при свещите сменявай.
За другото Ореха го каза.
Според мен я смени
За другото Ореха го каза.
Според мен я смени
- alexgto
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 апр 2015, 07:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 2002
- Местоположение: Essen DE
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Много благодаря за бързите отговори, утре ще погледна точно как е и ще действам според инструкциите
но се надявам да
без да започвам с ремонти, нали затова гледах толкова много коли.


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура за капака на клапаните.Изкара ми душата !!!!!!!
Този ремонт ти е супер безобиден и ако не го направиш можеш да си повлечеш по-сериозни неприятности.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта