компресия 1,8Д 18-30-29-28 защо е така?
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
компресия 1,8Д 18-30-29-28 защо е така?
колеги днеска бях в лукас и като премерихме компресията на фордо се оказа че има големи разлики
1 цил -18
2 цил -30
3 цил -28
4 цил -28
а аз се чудя що колата на баира ми е се едно съм на газ 120 лек баир и скороста отива на 80 а това все пак е дизел повече от 130 неще да откине
стария ми дизел перкаше с 160 без да ги осеща
Та въпроса ми е възможно ли е заради слабия цилиндър да не върви колата вярно че така става три цилиндрова но не трябва ли това да оказва влияние само сутрин на студен мотор все пак после като загрее би трябвало да работи добре
Забравих да спомена че е правен реглаж на клапаните преди 2 седмици
Сипахме и масло през отвора на дюзата и компресията пак не се промени май ще да е клапан
1 цил -18
2 цил -30
3 цил -28
4 цил -28
а аз се чудя що колата на баира ми е се едно съм на газ 120 лек баир и скороста отива на 80 а това все пак е дизел повече от 130 неще да откине


Та въпроса ми е възможно ли е заради слабия цилиндър да не върви колата вярно че така става три цилиндрова но не трябва ли това да оказва влияние само сутрин на студен мотор все пак после като загрее би трябвало да работи добре

Забравих да спомена че е правен реглаж на клапаните преди 2 седмици
Сипахме и масло през отвора на дюзата и компресията пак не се промени май ще да е клапан

Купи си Форд и бъди щаслив
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да бе после ако не се оправи тея в лукас ми искат 200лв за ремонт на помпата ако повтарям ако е нужен разбирасе и гледай как и забивам една бошова щот я има на склад в сервиза и да тръгне най накрая тас печка че ми е мъка така като се гавря с нея обичкам си я вече нищо че от скоро сме заедно 

Купи си Форд и бъди щаслив
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
при така описаната ситуация - можеби наистина е клапан - бих те посъветвал като отваряш главата да смениш всички клапани /има хора които сменят само изгорелия!?!?, което според мен е направо неразумно, защото обикновено като замине един, скоро след това започват да заминават и другите, а последващото отваряне са допълнителни и ненужни разходи/.
Хубавото в случая е /мой познат майстор казва, че в тази ситуация трябва да се радваш/, че само един от цилиндрите е с отклонение, защото ако вс бяха зле - значи осн. ремонт! Просто твоята кола е Италия и там са я юркали малко повече!
А колкото до помпата - не се забърквай в глупости - бош са много по-зле!
Хубавото в случая е /мой познат майстор казва, че в тази ситуация трябва да се радваш/, че само един от цилиндрите е с отклонение, защото ако вс бяха зле - значи осн. ремонт! Просто твоята кола е Италия и там са я юркали малко повече!
А колкото до помпата - не се забърквай в глупости - бош са много по-зле!
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.8д
Здравей, имам един въпрос. Ти ли ще си сменяш клапаните или на сервиз ще ходиш?
Аз сменях преди време на ескорта 90' защото скъсах, ремъка и се понакривиха клапаните. Комплекта струва по-спомени към 180 лева.
Аз сменях преди време на ескорта 90' защото скъсах, ремъка и се понакривиха клапаните. Комплекта струва по-спомени към 180 лева.
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сори че се забавих с отговора си но сега ходя на училище за професионална компетентост на превозвачите и съм доста зает
Та да си доидем на думата
Лукас сервиз в София за който още се резервирам да дам мнение но колегите са доволни като гледам тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5212" onclick="window.open(this.href);return false; Ако ти е трудно да го намериш като си там някъде ми клипни и ще ти звънна да ти го обесня по точно телефонът ми е 0896608480 Иван
Няма аз да си сменям клапаните ще го правят в един сервиз имам им доверие
Колата не пуши много а съвсем в реда на нещата но за сметка на това не върви и ми харчи 9/100 а за чист дизел това е безумие след проста равносметка изчислих че за 2 месеца съм изгубил от това поне 200лв
Незнам дали ще сменя всички клапани но по скоро не защото финансовата страна на въпроса ме тревожи
Утре я вкарвам в бокса за смяна на следните чаркове ;
1. Ремонт 1 цилиндър и шлайфане леглата на другите клапани смяна гумички
2. Смяна биалетки и тампони ст. щанга
3. Смяна шарнири
4. Накрайници
5. Маншон дясно каре
6. Профилактика стартер
7. Ангренаж ролки +ремък хидравлика
8. Смяна масло
9. Е вие още ли искате не ви ли писна да четете вече
П.П.
ще пиша цени на чарковете цена за работа и дали има ефект от ремонта

Та да си доидем на думата

Лукас сервиз в София за който още се резервирам да дам мнение но колегите са доволни като гледам тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5212" onclick="window.open(this.href);return false; Ако ти е трудно да го намериш като си там някъде ми клипни и ще ти звънна да ти го обесня по точно телефонът ми е 0896608480 Иван
Няма аз да си сменям клапаните ще го правят в един сервиз имам им доверие

Колата не пуши много а съвсем в реда на нещата но за сметка на това не върви и ми харчи 9/100 а за чист дизел това е безумие след проста равносметка изчислих че за 2 месеца съм изгубил от това поне 200лв
Незнам дали ще сменя всички клапани но по скоро не защото финансовата страна на въпроса ме тревожи

Утре я вкарвам в бокса за смяна на следните чаркове ;
1. Ремонт 1 цилиндър и шлайфане леглата на другите клапани смяна гумички
2. Смяна биалетки и тампони ст. щанга
3. Смяна шарнири
4. Накрайници
5. Маншон дясно каре
6. Профилактика стартер
7. Ангренаж ролки +ремък хидравлика
8. Смяна масло
9. Е вие още ли искате не ви ли писна да четете вече

П.П.
ще пиша цени на чарковете цена за работа и дали има ефект от ремонта

Купи си Форд и бъди щаслив
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
На моя форд като му измерих компресията нещата бяха така 10-6-10-10. След като сипахме масло(е верно малко се пооляхме) стрелката заби докрай(непомня колко беше скалата на мануметъра). Викам си сегмент. Свалям главата и без да я поглеждам картера и издевам биелата с буталото. Гледам сегменти ок. Меря с индикатора износване 2 стотни. И тук шах. Обаче като налях главата с бензин на този цилиндър единия клапан направо направи вадичка. Айде на майстор да ги пасне и после всички цилиндри компресията 11 атм.
Така, че колега и при теб най-вероятно е клапан и може да не е изгорял а само да се пасне леглото.
Така, че колега и при теб най-вероятно е клапан и може да не е изгорял а само да се пасне леглото.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
е тва ако можеш да го напишеш в Кой, какво, откъде и за колко...kurshuma написа:Разковаха ме мноо пари похарчих![]()
ремъци и ролки 181лв
водачи 2 бр 40лв
гумички на клапаните 16лв
Бренери 75лв
гарнитура за главата 22
ремонт глава 120лв
масло+филтър 63лв
семеринги 30лв
ролка 50
маншон и накраиник 35
па и адреса и телефона ако дадеш
времето е като парите-никога не стига
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ремонта има поразителен ефект колата сега върви супер тоест нормално за 60кс а не като преди да се чудиш как да испревариш
БРЕНЕРИ - това са едни железни неща намиращи се точно под дюзата на дизеловите двигатели там става запалването на нафтата моите бяха напукани и с раширени отвори
Смениха ми помпата с бошова и сега колата си варви екстра преди на перва ускорявах до 4000об/мин за да поеме нормално втора а сега на 2800 като хакна 2 сичко е ок за разхода още незнам

БРЕНЕРИ - това са едни железни неща намиращи се точно под дюзата на дизеловите двигатели там става запалването на нафтата моите бяха напукани и с раширени отвори
Смениха ми помпата с бошова и сега колата си варви екстра преди на перва ускорявах до 4000об/мин за да поеме нормално втора а сега на 2800 като хакна 2 сичко е ок за разхода още незнам

Купи си Форд и бъди щаслив
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Pepy1 е тва ако можеш да го напишеш в Кой, какво, откъде и за колко...
па и адреса и телефона ако дадеш
Пепи за съжаление немога да кажа от къде са частите защото от сервиза са ги копували аз не съм присъствал иначе сервиза е в люлин ако някои иска ще му обесня каде е тел ми е 089660480
па и адреса и телефона ако дадеш
Пепи за съжаление немога да кажа от къде са частите защото от сервиза са ги копували аз не съм присъствал иначе сервиза е в люлин ако някои иска ще му обесня каде е тел ми е 089660480
Купи си Форд и бъди щаслив
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта