Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ballance
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 23 фев 2014, 17:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 100HP 2004 year
Status: Извън линия

Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?

Мнение от ballance » 18 дек 2015, 07:39

Здравейте!Искам да ви попитам нормално ли е да карам фокуса сутрин рано 20 км и стрелката за температурата да не е мръднала изобщо?При по продължително шофиране си стига средата и си е ок.Парното също загрява нормално...

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?

Мнение от Miri4 » 18 дек 2015, 10:27

Чак 20 км. е много.Нормално 5-6 км. трябва да загрее. То се зависи и от околната температура.Провери си дали отоплението на антифриза работи.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?

Мнение от ЯЛТА » 18 дек 2015, 14:57

След като минеш един километър, пипни дебелия маркуч който излиза от мотора и влиза в радиатора отгоре, ако е топъл, значи термостата е блокирал в отворено положение, следователно е за смяна.

P.S.- Става въпрос като я запалиш студена.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ballance
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 23 фев 2014, 17:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 100HP 2004 year
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?

Мнение от ballance » 18 дек 2015, 20:27

Утре сутрин ще пробвам и ще пиша,благодаря за отговорите :) От доста време си карам така,надявам се не съм прецакал двигателя,не съм много наясно за последствия

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?

Мнение от ЯЛТА » 18 дек 2015, 20:55

Не си прецакал нищо, просто когато мотора работи с намалена температура, разхода на гориво е повишен, и има минимално увеличение на триенето по мотора, но не е фрапантно.
И на моята Пума термостата е блокирал отворен, и чак сега когато застудя се замислих да го проверя,- оказах се прав че е неизправен, пък може и да го няма вътре, знае ли човек, кво са правили в Италия.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ballance
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 23 фев 2014, 17:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tdci 100HP 2004 year
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 tdci 100 hp-проблем с термостат?

Мнение от ballance » 22 дек 2015, 00:28

Запалих колата и карах един километър,след което проверих тръбата,която излиза от двигателя и се насочва към радиатора,беше си студена,след 5-6 км отново проверих- беше леко затоплена,иначе засякох колата пти околна темп 12 градуса на 5-6 км си загря,явно си внушавам и съм се подвел от думите на моя приятел с 115 тдци

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта