Mondeo IV 2.0 TDCI - палене с въртене и притрисане

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Amadevs
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 04 дек 2014, 19:47
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Mondeo IV 2.0 TDCI - палене с въртене и притрисане

Мнение от Amadevs » 05 яну 2016, 19:21

Пробегът е неясен , купувана е от Италия, втора употреба. Ясно ми е, че тия 130 000 км, които са на борда са далеч от истината най-вероятно.
Помпата вече е рециклирана, тъй като капеше съвсем леко, но just in case.... След рециклажа на стенда всичко е ток.
След това пробвах и с помпа от друга кола, която е перфектна и нямаше абсолютно никаква промяна.

П.С. Грешката е моя. Почетох малко в чужди форуми. Премахнах анимацията при подаване на контакт, която е "прикривала" символа за подгрев. Днес направих експеримент заради думите на стар майстор - 8-9 сек. след като лампичката угасна, плафона в салона грейва по-силно. Което по негови думи е знак, че релекто едва чак тогава е изключило. Глупости или не , колата запали чудесно !

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo IV 2.0 TDCI - палене с въртене и притрисане

Мнение от ЯЛТА » 05 яну 2016, 20:25

Amadevs написа:Което по негови думи е знак, че релето едва чак тогава е изключило.
Точно така е, абсолютно правилно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Amadevs
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 04 дек 2014, 19:47
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Mondeo IV 2.0 TDCI - палене с въртене и притрисане

Мнение от Amadevs » 04 мар 2016, 11:09

Здравейте!
Понеже много хора се включиха и се опитаха да помогнат се чувствам длъжен да споделя, че най-накрая проблемът е разрешен след повече от година лутане. В крайна сметка се оказа помпата за високо налягане( да, същата, която рециклирах, пробвах с друга и т.н.) В крайна сметка един по-инат механик установи проблема, свързаха ме с човек от София, който се занимавал доколкото разбрах с части за Форд и човекът набързо ме попита какво точно прави колата. След като му обясних той също изказа мнение, че е помптата, заяждала или блокирала, нещо такова. Човекът се оказа много съвестен и ми я изпрати на добра цена и току-що свалена от кола, перфектно работеща. Сега колата пали от четвърт. Ганенето пък е било в следствие на немарливостта на хората, които я бяха сваляли за рециклиране - 2 гумички бяха разпокъсани и от там колата всмукваше въздух.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта