Проблем със съединител на Кънект 1.8TDCI 90к.с.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bard
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
Status: Извън линия

Проблем със съединител на Кънект 1.8TDCI 90к.с.

Мнение от bard » 02 фев 2016, 22:12

Здравейте, от известно време съединителя започна да боксува. Интересното е че го прави на 3, 4 и 5, но най-много на 3 и 4, и то между 2000 - 2500об. и то не постоянно. Има ли вариант да се спаси част от съединителя, ако се отвори на време, евентуално да е за смяна само феродовия диск или е по-добре целия.
Колата е 01/2010г. /първа регистрация/ на 99000км. /реални/, купувана е от МП.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем със съединител на Кънект 1.8TDCI 90к.с.

Мнение от ЯЛТА » 03 фев 2016, 21:52

В най добрия случай смяна, без лагер помпата. Но ако след 3 месеца тя пък протече, даваш още 100 + лева за труд по смяната и. Така че моят съвет е, сменявай комплект на LUK.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта