Свети ми лампата за маслото!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 20 мар 2006, 11:21
- Модел на автомобила: Escort92 1.6i16V
- Status: Извън линия
Свети ми лампата за маслото!
Колата е Форд '92 1.6i 16V. Не бях я карал около 15 дни. Вчера я запалих без проблеми обаче като покарах 2-3 минути ми светна лампата на таблото за маслото. След време угасих колата, запалих я - лампата не светеше. След около 20 минути пак светна и светеше постоянно.
Проверих маслото - има. Има точно до средата на маркера. Маслото и филтъра ми са на около 4000 км.
Това което забелязах е че маслото за сервото на волана е под минимума. Не знам лампата дали свети и в този случай?
Дайте мнение какво може да е. Какво да проверя? Опасно ли е да карам колата си с светеша лампа за маслото?
Проверих маслото - има. Има точно до средата на маркера. Маслото и филтъра ми са на около 4000 км.
Това което забелязах е че маслото за сервото на волана е под минимума. Не знам лампата дали свети и в този случай?
Дайте мнение какво може да е. Какво да проверя? Опасно ли е да карам колата си с светеша лампа за маслото?
- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ре
АКО питаш мен датчика ти е заминал.Не че като не си я карал 15 дни това може да е единствената причина ама не виждам пък защо да са лагетите.Най-лесното е сменяш датчик и ако продължава да свети тогава я карай на сервиз. Ако вече не си я оправил гледам са минали 8 дни.
Поне ако си я оправил кажи какво и е имало на душата : 
Между другото Вайпър много фАшън подпис . Напомни ми за предишната ми кола ВАЗ 2101 - Жигули Power Horse


Между другото Вайпър много фАшън подпис . Напомни ми за предишната ми кола ВАЗ 2101 - Жигули Power Horse

оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
e
може и да се е поутаило 15-дни ама чак толкова рядко не ми се вярва освен да е скъсал платно на бензиновата помпа и да му влиза бензин.Може да пробва дали не мирише на бензин маслото и дали не качва ниво!!!! Иначе от само себе си не може да се разреди нали? 

оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
- shark
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Защо да не може. Не забравяйте конденза, който се получава зимата и то при каране на къси разстояния. Аз на твое място бих си сменил маслото веднага, било то и с най-евтиното наливно колкото за опита даже ще ти се промие двигателя. Цялата процедура ще ти излезе не повече от 10-15 лв. А дали датчика ти работи правилно лесно може да се провери ако имаш уред.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Може да имаш масло ама може да нямаш налягане:viper написа:Може да се е бъгнал датчика за маслото, ама може и да са ти изтропали лагерите... подобре я откарай в сервиз - на буксир
- ако е дачик няма страшно,
- всичко друго е ОПАСНО.
При мен на ВАЗ 2101 правеше абсолютно същото - след почистване на отдушника от затлачвания малко падна вътре от тия гадости /наистина падна малко/и започна проблема. Като отворих картера цетката на маслената помпа бе запушена от някакви утайки /покрили цялото дъно на картера/ който бяха много повече от падналите от отдушника.
За това УМНАТА

Небойте се роби Спартак е с вас!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 03 май 2006, 20:18
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
за да не отварям нова тема - имах също проблем с датчика, който по едно време светеше само при първоначален старт (при студен двигател), а като загрееше малко ДВГ съвсем не светеше. накрая престана да свети, дори и при студен двигател. смених го срещу няколко лева. сега ми прави впечатление, че при студен старт лампата за маслото продължава да свети около 3 сек. след като двигателят вече се е стартирал. когато двигателят е топъл лампата изгасва веднага със старта на двигателя. на какво може да се дължи това? смених маслото на скоро и направих промивка с онези добавки които се продават по бензиностанциите и се слагат непосредствено преди смяната. сложих минерален мотул 15/40. преди карах с минерален валволин 15/40 но нещу не му понася - тогава лампата светеше дори по-дълго отколкото сега при стартиран двигател. в двигателя (под капака на клапаните) има твърде много нагар, доста повече от обичайното - може ли това да е причната за светенето на лампата в началото при старт на двг.
моторът е 1,6 карбуратор, произв 11.95 г.
моторът е 1,6 карбуратор, произв 11.95 г.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 03 май 2006, 20:18
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
няма лъжа няма измама! форда е купен през януари 1996 г. от мото-пфое като нов. наистина е със стария карбураторен мотор, който се монтира серийно до 1993 г. двигателят не е сменяван, нито допълнително е присаждан карбуратор. ще взема да кача снимки, та да повярватеKocko написа:ОФТОПИК
еmils
Модел на автомобила:
Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
Прегледах дали случайно нямаш снимки на колата постнати тук, но явно нямаш. Направо ме хвърли в тъча 1996 с карбуратор. Произвеждали ли са се тогава или ти си сменял двг?

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами има, на тъст ми Форда е същия, купен по същото време от Мото Пфое.Kocko написа:ОФТОПИК
еmils
Модел на автомобила:
Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
Прегледах дали случайно нямаш снимки на колата постнати тук, но явно нямаш. Направо ме хвърли в тъча 1996 с карбуратор. Произвеждали ли са се тогава или ти си сменял двг?
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта