1,4 tdci Масло от турбината
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
1,4 tdci Масло от турбината
Здравейте,
при преглед на автомобила в сервиза забелязаха , че тече масло - според тях от турбината. отново според тях е заминала и трябва да се сменя.
Но все пак казаха , да си купя ето такъв маркуч
http://www.amavto.com/objects.php?mid=4 ... =&keyword=
защото моя сега е скъсан около скобата, която го държи и сле като го свалят, няма да могат да го ползват пак.
Та след като си взема маркуча щели да видят лопатките на турбината и отново да кажат какво е състоянието.
Въпросите ми са следните:
- Може ли да си намеря въпросния маркуч по-изгодно
- може ли появата на това масло да не е от турбината а от нещо друго - клапа,уплътнение,датчик
- казаха ми ,че има някакви полски турбини, които излизали колкото рециклирането, но според тях били по-надежни от рециклирани. Какво е вашето мнение?
Поздрави,
при преглед на автомобила в сервиза забелязаха , че тече масло - според тях от турбината. отново според тях е заминала и трябва да се сменя.
Но все пак казаха , да си купя ето такъв маркуч
http://www.amavto.com/objects.php?mid=4 ... =&keyword=
защото моя сега е скъсан около скобата, която го държи и сле като го свалят, няма да могат да го ползват пак.
Та след като си взема маркуча щели да видят лопатките на турбината и отново да кажат какво е състоянието.
Въпросите ми са следните:
- Може ли да си намеря въпросния маркуч по-изгодно
- може ли появата на това масло да не е от турбината а от нещо друго - клапа,уплътнение,датчик
- казаха ми ,че има някакви полски турбини, които излизали колкото рециклирането, но според тях били по-надежни от рециклирани. Какво е вашето мнение?
Поздрави,
- canevplamen
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 24 ное 2006, 10:52
- Модел на автомобила: ford escort,1.4mi-1993;Ford Fusion 1.4 tdci-2004
- Местоположение: Gorna Oryahovica
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Колко тече?И при мен е омазнен маркуча,но това е с течение на времето-4 години откакто съм я взел.Не би трябвало да е така,но явно от някъде пропуска.А ако турбината си работи нормално и има тяга,какъв да е проблема на лопатките?
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Не знам колега. И аз това питам. Май ще я карам и при друг майстор.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Как не знаеш, колко масло и на колко километра доливаш?p_yanev написа:Не знам колега. И аз това питам. Май ще я карам и при друг майстор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Май, май те правят на будала, всяка турбина си пуска по малко масло. На кола на 40 000км има масълце, но нито се долива нито нищо. Ако нямаш харч на масло и загуба на мощност просто не виждам проблем.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Ами не ми се е налагало да наливам. Сменям на 10 000 км, без да пада под средата. За загуба на мощност ми е трудно да преценя - по-скоро не.
Но е доста омазано. Може да е почнала от скоро да хвърля?!?
Но е доста омазано. Може да е почнала от скоро да хвърля?!?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Спокойно, ако видиш моята колко е омазана под интеркулера... и пак няма нужда от доливане от смяна до смяна. Това са маслените пари от картерната вентилация, охладени и кондензирали от влизащия към двигателя студен външен въздух и напомпени навън от турбината през всички възможни пролуки по пътя към цилиндрите. Ако самата турбина пусне масло, ще разбереш много бързо.p_yanev написа:Но е доста омазано. Може да е почнала от скоро да хвърля?!?
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Смених един протрит маркуч и си карам така. Колата дърпа , няма симптоми да харчи масло. Около лопатките на турбината е чисто. Майстори 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 17 яну 2015, 17:26
- Модел на автомобила: VW Passat
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Щом са ти обяснили и каква турбина да си купиш работата е ясна
Този маркуч ако е скъсан ще свири при даване на газ.

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 16 яну 2010, 18:59
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Re: 1,4 tdci Масло от турбината
Да не отварям нова тема.
Ето от тази тръбичка ( в оградената част и надолу), изтича явно някакво количество масло. Не е много, почти не се усеща като количество, но намаслява меката изрускателната мека връзка. Според майстора, трябва да се смени тръбичката (масловод) с нова. Дали някъде се намира или от Мото Пфое да я търся?
Някой имал ли е такъв проблем?

Ето от тази тръбичка ( в оградената част и надолу), изтича явно някакво количество масло. Не е много, почти не се усеща като количество, но намаслява меката изрускателната мека връзка. Според майстора, трябва да се смени тръбичката (масловод) с нова. Дали някъде се намира или от Мото Пфое да я търся?
Някой имал ли е такъв проблем?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта