Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Здравейте. Вече няколко пъти колата ми прави много лош номер. Ако я оставя 4-5 дена без да я паля, на 6-тия ден запалва, работи 5 секунди и изгасва. След това стартера върти...върти но все едно няма гориво. Разкачвам маркучите от филтъра и допълвам всички с една спринцовка както и филтъра ако има да побере. Затварям системата и колата пали и работи.... Ако я паля всеки ден, или на 2 дена веднъж проблеми няма, но ако я остава повече време без да я паля става същото. Колата не трябва ли да има и втора подкачваща помпа в резервоара която да обезвъздушава системата? Ако има такава помпа и тя работи дори и да има някъденякакъв въздух би трябвало да не се получава така. Моля помогнете 

Виж как Ford минава покрай теб
- valentyno
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 23 мар 2014, 16:12
- Модел на автомобила: focus 1.8TDdi и служебна Fiesta mk8
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Колега така както го описваш, е може би клапан за обратно гориво. На един приятел Зафирата прави така и ми е споменавал за такъв клапан, но къде е идея си нямам. Просто искам да кажа, че проблема май не е особено сериозен.
Валентин Андреев - 0896726037
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
По принцип за сериозен - да. Но като те остави точно когато не трябва...Трябва на 2 дена задължително да я паля че иначе не знам на петия дали ще съм пеша...
Виж как Ford минава покрай теб
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Сега като помисля, едва ли е от този клапан защото колата няма да изгасне след 5 секунди. Ако въздуха е преди филтъра то трябва да се изгори горивото от филтъра и след като влезне въздуха там да изгасне. Като разкача маркучите и с една спринцовка капна по малко в тях и по филтъра и ги сложа обратно колата запалва и работи нормално. По логично е проблема да е от тръбата за гориво от филтъра към двигателя. По принцип щипките на тръбите които защипват към филтъра са хлабави и ги уплътнявам с масло устойчив силикон защото съм чувал че за да сменя тръбопроводите ще бъде доста скъпо.
Виж как Ford минава покрай теб
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Лечението е елементарно - отрязваш бързите връзки и слагаш прозрачен полипропиленов маркуч 8 mm на тяхно място. Набива се достатъчно плътно върху горивопровода и тръбичките и като бонус - виждаш дали и къде има въздух. От 3 години карам така и нямам проблеми.SantaMuerto написа:... и ги уплътнявам с масло устойчив силикон защото съм чувал че за да сменя тръбопроводите ще бъде доста скъпо.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
А пък това е причината за проблемите ти. Оги ти обясни за решението.SantaMuerto написа:.... По принцип щипките на тръбите които защипват към филтъра са хлабави ....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Е, моето решение е в процес и не е точно с прозрачни маркучи, но преди около месец махнах бързите връзки от помпата до филтъра и пуснах горивен маркуч - 10мм, едва-едва го 'нахлузих' на филтъра, за по сигурно сложих и една скоба. Но другия маркуч, тоя от резервоара смятам да му сменя само 'накрайника', че на моите в момента 0-пръстените ги няма и си взима въздух. Четох, че с нагряване на маркуча се изкарвало лесно, но още не съм предприел действия, а трябва, че зима иде.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Пичове, смених тръбопроводите. Проблема продължи. От сервиза ги разкачиха и сложиха прозрачни маркучи но без филтъра. Тогава проблеми нямаше. Сменихме филтъра с оригинал от Мото фое. Казаха че проблема е решен. Сега обаче от месец насам на ниски температури колата пали и изгасва. Въртя на ново и колата пали и си работи но се вижда че двигателя не работи равномерно минута две. Казаха ми че проблема явно е от дюзи или убогатителя на помпата но всичко трябва да се разкачи и да се сложи на стенд. Някой имал ли е такъв проблем и солено ли излиза тази операция. Защото ако трябва да хвърля още 1000 лева по добре да хвърлям колата на Надин. Писна ми вече от дизели...
Виж как Ford минава покрай теб
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 03 фев 2013, 17:27
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 115 HP
- Местоположение: гр.София ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Да не би проблема да е регулатора за студено палене ?
Виж как Ford минава покрай теб
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Трябва да се сложат прозрачни маркучи за да се види какво става.
Днес го играх филма с едно Мондео.Като се заобиколи филтъра няма ядове.
Като се свърже всичко както трябва и почва въздуха.
Утре му изхвърлям всички оригиналните маркучи и слагам мои.
За капак си върти един и същи въздух защото излишното се връща във филтъра
и си засмуква същия въздух отново.Решението е излишното да се отведе само към резервоара,
а щуцера на филтъра да се изолира.Така направено помпата успява да се обезвъздуши и филма
приключва.
Успех!
Днес го играх филма с едно Мондео.Като се заобиколи филтъра няма ядове.
Като се свърже всичко както трябва и почва въздуха.
Утре му изхвърлям всички оригиналните маркучи и слагам мои.
За капак си върти един и същи въздух защото излишното се връща във филтъра
и си засмуква същия въздух отново.Решението е излишното да се отведе само към резервоара,
а щуцера на филтъра да се изолира.Така направено помпата успява да се обезвъздуши и филма
приключва.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
че така е, както го описва колегата Specialista, така е. Но въпроса ми е: защо не може да се обезвъздуши напълно както може би е предвидено от производителя? Абе моето обеснение че има малко нещо като излищо усложняване на работата.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
- Местоположение: belene
- Status: Извън линия
FORD FOKUS - MK1 2002 TDCI 100 коня - СПРЯ ДА ПАЛИ
Карам FORD FOKUS - MK1 2002 TDCI 100 коня 2 години без проблем в палене и вървене. Един ден просто не иска да запали! Задърпахме я до сервиз и започнаха мъките! Няколко дена ровиха , мериха и т.н. Компютъра даваше грешка – ВИСОКО НАЛАГАНЕ на ГОРИВОТО на ОБРАТНАТА НАФТА ! Казаха ми да купя датчик на разпределителя на горивото , че уш от него бил проблема! Купих , смениха го и пак няма палене! Накарах ги да сменят филтъра на горивото понеже в сервиза не искаха да го сменят, че бил нов и скоро обслужвана колата ! Свалиха филтъра и от там изтече голяма мизерия! Сложиха новия и колата леко по леко запали! Така палеше и вървеше без проблем около 20 дни. Преди няколко дни ходих до село , спрях за малко до магазина излизам паля ама няма палене! След 2 часа запали и газ до града до сервиза. Там я палихме карахме няма проблем! На другия ден отидох в друг сервиз да замерят с програма на DELFI ! – Няма грешка никъде! Както палеха и пробваха – колата почна да се замисля с паленето и спря отново да пали! Една седмица вече е там и ми казаха да я прибера , че не знаели от къде е проблема!!! - Някой ако се сеща къде може да е скритият проблем - нека да пише!
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Вероятно горивото е проблема или поне е в основата
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
- Местоположение: belene
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
До сега още 1000 лева за ремонт на дюзи в дизел център София . Друга помпа от работеща кола 600 лева . Пак сменен датчика за налягане на реила и пак от работеща кола ! Сваляне на резервоар . почистване на цялата система . пак нов филтър , проверен компютър ! Пали трудно , не работи равномерно. Хората в сервиза вдигнаха ръце вече и не знаят какво още да правят! Свалиха пак дюзите - двете получили лек нагар от работата на двигателя а другите две изобщо не са получили черен нагар и все едно са нови и не са работили! Сега пак ги пратихме с гаранцията обратно за София до Дизел центъра , отново за тест да не би нещо са сгрешили при ремонта! Пратихме и датчика на реила за тест! Съжалявам , че нея дадох за вторични а набутах толкова пари до сега а кола още нямам вече 2 месеца! До сега 2000 лева без да слагам за работата която ще искат в сервиза !!! Майсторите в сервиза казаха , че това и е последния FORD дизел , и изобщо на DELPHI горивна система с такъв проблем с който се захващат!
Не знам вече какво да правя!!!
Не знам вече какво да правя!!!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
За да се реши някакъв проблем, първо трябва да се диагностицира точно! Теб са те подкарали на проба-грешка. Свържи се със https://www.clubford.org/forum/memberli ... le&u=10879
поговорете и се разберете, да на теб ти е далече. Навремето имах специфичен проблем с ескорта, в София обикалях 9 месеца и ми взеха сума пари за проба-грешка. Свързах се с човек от В.Търново и отидох до там. Проблемът ми се реши за 1 ден и за малко пари! Ако не ти се получат нещата, това е моето предложение!
поговорете и се разберете, да на теб ти е далече. Навремето имах специфичен проблем с ескорта, в София обикалях 9 месеца и ми взеха сума пари за проба-грешка. Свързах се с човек от В.Търново и отидох до там. Проблемът ми се реши за 1 ден и за малко пари! Ако не ти се получат нещата, това е моето предложение!
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
- Местоположение: belene
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Обадиха се от Дизел център София и казаха , че са проверили дюзите след рекламация от сервиза! Оказа се че на двете дюзи били заседнали клапанчета в отворено положение! А ми взеха 1000 лева за ремонт!!! Щели да отстранят проблема безплатно и да ми ги пратят!
Ще видим после какво ще стане и ще пиша!
Ще видим после какво ще стане и ще пиша!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Чудесно е да има напредък
времето е като парите-никога не стига
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Ех колко евтина поддръжка имат дизелите. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
То и бензинките ако са проба-грешка, както при мен навремето-пак не е ефтино. Затова напълно споделям мнението на Митака: ако няма добър диагностик- нищо не правиш. Сигурен съм че и ти си съгласен с това! 

времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 08 яну 2019, 08:40
- Местоположение: belene
- Status: Извън линия
Re: Колата не пали... фокус 1.8 ТДЦИ 115 магарета
Здравейте! Форда пак няма палене! Проверени са дюзите , реила с датчика в дизел център София и всичко
е на ред! 2 помпи втора употреба пробвахме от работеща кола , 5 клапана за налягането сменихме 4, 5
датчика на реила сменихме , нов купих и няма оправия! Дава грешка високо налягане на горивото и с двете
помпи! Мерихме налягането и с аналогов , механичен , барометър и с него дава налягане над 1000
атмосфери на стартер а трябвало да прави 250 , 300 бара. В събота вечерта се излъга запали и я оставихме
да работи над 30 , 40 минути! От начало пушеше много но постепенно спря да пуши и заработи като часовник.
Палихме , гасихме и беше всичко на ред. Вчера майстора я палил возил се и нямало проблем. Тази сутрин отивам
да видя какво става и пак същата работа - няма палене. 2 акумулатора сменихме от въртене но не и не!
Пак я оставих там а сега трябва да реша - нали да я бракувам вече! Не знаем какво да правим , къде да
търсим проблема а и какво да сменяме!!! Ако някой знае нещо нека пише и да ни насочи в някаква посока.
Същия проблем както в самото начало и същата грешка!
е на ред! 2 помпи втора употреба пробвахме от работеща кола , 5 клапана за налягането сменихме 4, 5
датчика на реила сменихме , нов купих и няма оправия! Дава грешка високо налягане на горивото и с двете
помпи! Мерихме налягането и с аналогов , механичен , барометър и с него дава налягане над 1000
атмосфери на стартер а трябвало да прави 250 , 300 бара. В събота вечерта се излъга запали и я оставихме
да работи над 30 , 40 минути! От начало пушеше много но постепенно спря да пуши и заработи като часовник.
Палихме , гасихме и беше всичко на ред. Вчера майстора я палил возил се и нямало проблем. Тази сутрин отивам
да видя какво става и пак същата работа - няма палене. 2 акумулатора сменихме от въртене но не и не!
Пак я оставих там а сега трябва да реша - нали да я бракувам вече! Не знаем какво да правим , къде да
търсим проблема а и какво да сменяме!!! Ако някой знае нещо нека пише и да ни насочи в някаква посока.
Същия проблем както в самото начало и същата грешка!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта