Проблем с Фокус 1.6 2001
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 27 юли 2015, 13:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с Фокус 1.6 2001
Здравейте колеги.
Имам странен проблем от около месец насам. Става въпрос за Форд Фокус 1.6 2001 година бензин/газ. Когато колата работи на газ има леки прекъсвания все едно се дави. Когато подавам газ, било то плавно или си натисна педала по рязко, се получава едно забиване на предницата и пукане. На бензин го няма това прекъсване/пукане. Бях при майстор, който ми каза, че проблемът е от запалителната система (свещи, кабели, бобина). Октомври смених сегментите и след това бях да ми настроят наново газовата и сменихме свещите. Предполагам остават само кабели/бобина. Разрових се във форума и видях, че има подобни теми и всички казват, че е от бобината.
Та мисълта ми е дали това може да се получава от нещо друго или със смяна на бобина проблемът ще се реши?
Още един въпрос - замислям дали да не сложа кора на двигателя с цел малко по-бързо загряване през зимата. Дали ще има някаква промяна?
Благодаря и весели празници
Имам странен проблем от около месец насам. Става въпрос за Форд Фокус 1.6 2001 година бензин/газ. Когато колата работи на газ има леки прекъсвания все едно се дави. Когато подавам газ, било то плавно или си натисна педала по рязко, се получава едно забиване на предницата и пукане. На бензин го няма това прекъсване/пукане. Бях при майстор, който ми каза, че проблемът е от запалителната система (свещи, кабели, бобина). Октомври смених сегментите и след това бях да ми настроят наново газовата и сменихме свещите. Предполагам остават само кабели/бобина. Разрових се във форума и видях, че има подобни теми и всички казват, че е от бобината.
Та мисълта ми е дали това може да се получава от нещо друго или със смяна на бобина проблемът ще се реши?
Още един въпрос - замислям дали да не сложа кора на двигателя с цел малко по-бързо загряване през зимата. Дали ще има някаква промяна?
Благодаря и весели празници

-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
Небързай с бобината ,преди хубава газова настройка ,аз така си смених 2 здрави бобини колкото и да се оплакват от бобини тукcnupo написа:Здравейте колеги.
Имам странен проблем от около месец насам. Става въпрос за Форд Фокус 1.6 2001 година бензин/газ......
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
При мен беше същото със спукана бобина.
Имам една, която става за проба в случая, иначе и тя е прекъсва, но по-леко. Ако си някъде около Красна поляна, може да пробваме.
Имам една, която става за проба в случая, иначе и тя е прекъсва, но по-леко. Ако си някъде около Красна поляна, може да пробваме.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
На Фокусите това си им е редовен проблем, заедно с биалетките..
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Проблем с Фокус 1.6 2001
Хах същото и при мен. При теб как се държи педала на газта? Mоят понякога все едно затяга и трудно се натиска. Също като си сложа крака под него свободно се дига нагоре. Не трябва май да е така!cnupo написа:Здравейте колеги.
Имам странен проблем от около месец насам. Става въпрос за Форд Фокус 1.6 2001 година бензин/газ. Когато колата работи на газ има леки прекъсвания все едно се дави. Когато подавам газ, било то плавно или си натисна педала по рязко, се получава едно забиване на предницата и пукане. На бензин го няма това прекъсване/пукане. Бях при майстор, който ми каза, че проблемът е от запалителната система (свещи, кабели, бобина). Октомври смених сегментите и след това бях да ми настроят наново газовата и сменихме свещите. Предполагам остават само кабели/бобина. Разрових се във форума и видях, че има подобни теми и всички казват, че е от бобината.
Та мисълта ми е дали това може да се получава от нещо друго или със смяна на бобина проблемът ще се реши?
Още един въпрос - замислям дали да не сложа кора на двигателя с цел малко по-бързо загряване през зимата. Дали ще има някаква промяна?
Благодаря и весели празници
Пс километража отказва ли ти понякога
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
Аз сложих бобина от Ескорт.ФордБългария написа:На Фокусите това си им е редовен проблем, заедно с биалетките..
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
Off Topic
Е тя като е една и съща, какво му пречи на Фокуса да си я гори?HACKO написа:Аз сложих бобина от Ескорт.ФордБългария написа:На Фокусите това си им е редовен проблем, заедно с биалетките..

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
Не е една и съща, по масивна е, оттам евентуално е вложен по-дебел проводник, което я прави по-издръжлива.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 27 юли 2015, 13:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: RE: Проблем с Фокус 1.6 2001
Здравей,Ради-1 написа:Хах същото и при мен. При теб как се държи педала на газта? Mоят понякога все едно затяга и трудно се натиска. Също като си сложа крака под него свободно се дига нагоре. Не трябва май да е така!cnupo написа:Здравейте колеги.
Имам странен проблем от около месец насам. Става въпрос за Форд Фокус 1.6 2001 година бензин/газ. Когато колата работи на газ има леки прекъсвания все едно се дави. Когато подавам газ, било то плавно или си натисна педала по рязко, се получава едно забиване на предницата и пукане. На бензин го няма това прекъсване/пукане. Бях при майстор, който ми каза, че проблемът е от запалителната система (свещи, кабели, бобина). Октомври смених сегментите и след това бях да ми настроят наново газовата и сменихме свещите. Предполагам остават само кабели/бобина. Разрових се във форума и видях, че има подобни теми и всички казват, че е от бобината.
Та мисълта ми е дали това може да се получава от нещо друго или със смяна на бобина проблемът ще се реши?
Още един въпрос - замислям дали да не сложа кора на двигателя с цел малко по-бързо загряване през зимата. Дали ще има някаква промяна?
Благодаря и весели празници
Пс километража отказва ли ти понякога
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
Педалът до сега не се е втвърдявал, но днес ми отказа километражът .... Размърдах малко бушоните под кормилото и се оправи. Не знам дали е от това или просто съвпадение, но стана

А за бобината от Ескорт, ако наистина е малко по-читава от на Фокуса, заслужава да се пробва.
ПС: Има ли значение от кой Ескорт трябва да е бобината?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: RE: Проблем с Фокус 1.6 2001
Няма, Ескорт, Мондео, Фиеста от 90те използват една и съща бобина за всички 4цил. Бензинови мотори. Обаче ще трябва да си купиш и съответни кабели, такива като твоите, но със щипки към бобината.cnupo написа:.......
ПС: Има ли значение от кой Ескорт трябва да е бобината?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 27 юли 2015, 13:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
Понеделник смених кабелите и бобината и колата литна. Няма никаква разлика между бензин и газ. Няма го вече това придърпване на по-ниските обороти.


-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
Би ли споделил какви си взел и на каква ценаcnupo написа:Понеделник смених кабелите и бобината и колата литна. Няма никаква разлика между бензин и газ. Няма го вече това придърпване на по-ниските обороти.
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 27 юли 2015, 13:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
Здрасти,
Съжалявам за късния отговор.
Бобината е Beru, а кабелите Tesla. Всичко ми излезе 120 лв с намалението.
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.6 2001
Благодаря
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта