Помощ за съединител на Ескорт 93-та Зетек двигател
-
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Помощ за съединител на Ескорт 93-та Зетек двигател
Здравейте!Форда ми напоследък има един много странен проблем!Натискаш педала на газта отпускаш съединителя но колата едвам потегля (дори при отпуснат съединтел докрай) и оборотите на двигателя спадат съвсем малко.Сякаш двигатела няма връзка с колелата на колата или ако има тя е нищожна защото тръгването от светофар си е мъчение
При по високи скорости от сорта на 140-150 км/час не се усеща толкова този проблем но при каране с 50-60 предприемането на маневра изпреварване е невъзможно!Ходих на сервиз и ми казаха че този проблем е само от съединителя !Колата я карам на Газ ако има значение ... двигателят е 1.8L 16V EFi DOHC (zetec) колата е комби с година на производство края на 1993.
И сега идва въпросът Наистина ли съединителя може да е виновен за този проблем на колата ?И ако да какъв Качествен съединител да взема?От сервиза казаха че имало 2 вида за различните ескорти а аз незнам моя от кой Тип е което също Усложнява нещата

И сега идва въпросът Наистина ли съединителя може да е виновен за този проблем на колата ?И ако да какъв Качествен съединител да взема?От сервиза казаха че имало 2 вида за различните ескорти а аз незнам моя от кой Тип е което също Усложнява нещата

-
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Gate написа:100% Съединител,а за марка и модел незнам!Марки много мнения всякакви!
Ами проблема е че едни казват Valeo и тамън на тях се бях хвърлил и ми казаха че били корейски и по подходящи за корейски автомобили ..и с още марки също такива истории и затова ме интересува някои ако лично или поне е имал честа да пробва или и аз незнам но отнякъде разбере кои са добре нека сподели мнението си!Защото всеки продавач си знае неговия продукт че е най добър и това си е!

- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами какво да ти кажа първият беше luk май а сегашния май е валео,ма като ги гледам всичките не са особенно надежни,зависи къде се кара колата,сегашният е на 20 000км. и лагера вие на умрело,ма няма да го сменям докато не сдаде багажа ептен!Виж цените на моторкрафт щом искаш да слагаш нещо хубаво предполагам,че ще е 2 пъти по скъп от друг варянт,но все пак ти си знаеш! 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
При CVH мотора са два модела, предполагам че и при Зетека са така. Двата се различават по диаметъра и не са взаимозаменяеми, въпреки че диаметъра на маховика е еднакъв. Проблема е че изглежда няма закономерност при монтирането им в автомобилите. Така че ще трябва първо да разглобиш а после да поръчваш защото и в магазините знаят за това но не могат да кажат кой автомобил с какъв съединител е. Пробвай с Микрокат, обаче не пропускай да направиш уговорка за замяна когато поръчваш.
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 27 ное 2006, 00:20
- Модел на автомобила: escort 1.6i 16V 90hp 93г
- Status: Извън линия
Re: Помощ за съединител на Ескорт 93-та Зетек двигател
брато имам същия проблем само че аз съм с 1.6i 16V 90hpdemony написа:Здравейте!Форда ми напоследък има един много странен проблем!Натискаш педала на газта отпускаш съединителя но колата едвам потегля (дори при отпуснат съединтел докрай) и оборотите на двигателя спадат съвсем малко.Сякаш двигатела няма връзка с колелата на колата или ако има тя е нищожна защото тръгването от светофар си е мъчениеПри по високи скорости от сорта на 140-150 км/час не се усеща толкова този проблем но при каране с 50-60 предприемането на маневра изпреварване е невъзможно!Ходих на сервиз и ми казаха че този проблем е само от съединителя !Колата я карам на Газ ако има значение ... двигателят е 1.8L 16V EFi DOHC (zetec) колата е комби с година на производство края на 1993.
И сега идва въпросът Наистина ли съединителя може да е виновен за този проблем на колата ?И ако да какъв Качествен съединител да взема?От сервиза казаха че имало 2 вида за различните ескорти а аз незнам моя от кой Тип е което също Усложнява нещата
според мен феродовия диск е износен и не може да зацепи с притискателния аз съм пуснал тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7125" onclick="window.open(this.href);return false;
засега съм намерил феродов диск за 50лв а целия комплект съединител е 130 от магазин "Йовал" на ул.Козлодуй предполагам на вс е известен тоя адрес

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 23 юли 2005, 22:55
- Модел на автомобила: Форд Орион 1,6 I EFI CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
При мен проблема беше същия, но модела е Орион 1,6 CLX EFI, 8 клапанов 105 к. с. (ако това има значение). Решението му, ми струва точно 320 лв+бутилка водка "Търговище". Цените са франко Пазарджик, но пък са от преди една седмица. Значи, нов съединител-пълен комплект -LUK-такъв беше стърия- 218 лв; 3 литра масло -~10 лв за литър, семеринг-8 лв. Останалото е за труд
- dqboL
- потребител
- Мнения: 79
- Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
- Местоположение: Varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз имах много проблеми със съединителя, вече имам около 60хил. км на колата и вече (вчера) започнах да сменям 4-тия. Уточнявам се: 1-ви (Internacional - боклук) цена ориентировачно около 250лв комплекта, 2 - сложих (Sasch) в кутия перфектен започна да върти гуми и на 2-ра, НО след 8000-9000 след монтажа педала ми започна да става много ТВЪРД, което ни наведе на мисълта за претискател (че е посинял - заминал) странно, но разглобихме за пореден път и се оказа че нито на претискатела, нито на феродовия диск им има нещо, за тест сглобихме колата и я пробвахме, но педала продължаваше да е много твърд и стигнахме до решението - сваляме комплекта (sasch) и слагаме нов. Странно но без да искаме видяхме, че марката на претискатела е (Sasha, а не Sasch) съединителя беше закупен от "ЕЛИТ КАР" официален вносител на Sasch, до преди няколко дни бях с MecArm - педала ми беше изключително мек, всичко беше нормално, докато преди 2 дни не изчатка странно и не остана на (3-та) при преминаване от 2-ра на 3-та
Странно, все още не съм я разглобил, но си мисля че е някои нит на претискатела или някоя пружина на феродовия. Препоръчителна цена за MecArm - 130лв без лагер.
п.с. това бяха моите премеждия със съединителите, като реша какъв да сложа, ще пиша пак
Пропуснах да кажа, че за Делфи чувам добри отзиви, така наречените "бакшиши" карали с такива и били доволни, а техните коли се чупят наи-много. Модела на моята барака е: ескорт 98-ма 1.6 16в.

п.с. това бяха моите премеждия със съединителите, като реша какъв да сложа, ще пиша пак

Пропуснах да кажа, че за Делфи чувам добри отзиви, така наречените "бакшиши" карали с такива и били доволни, а техните коли се чупят наи-много. Модела на моята барака е: ескорт 98-ма 1.6 16в.
Кара смело и безотговорно!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта