Помощ за съединител на Ескорт 93-та Зетек двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Помощ за съединител на Ескорт 93-та Зетек двигател

Мнение от demony » 15 дек 2006, 19:13

Здравейте!Форда ми напоследък има един много странен проблем!Натискаш педала на газта отпускаш съединителя но колата едвам потегля (дори при отпуснат съединтел докрай) и оборотите на двигателя спадат съвсем малко.Сякаш двигатела няма връзка с колелата на колата или ако има тя е нищожна защото тръгването от светофар си е мъчение :? При по високи скорости от сорта на 140-150 км/час не се усеща толкова този проблем но при каране с 50-60 предприемането на маневра изпреварване е невъзможно!Ходих на сервиз и ми казаха че този проблем е само от съединителя !Колата я карам на Газ ако има значение ... двигателят е 1.8L 16V EFi DOHC (zetec) колата е комби с година на производство края на 1993.
И сега идва въпросът Наистина ли съединителя може да е виновен за този проблем на колата ?И ако да какъв Качествен съединител да взема?От сервиза казаха че имало 2 вида за различните ескорти а аз незнам моя от кой Тип е което също Усложнява нещата :?

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 15 дек 2006, 19:30

100% Съединител,а за марка и модел незнам!Марки много мнения всякакви! :wink:

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 15 дек 2006, 20:25

Gate написа:100% Съединител,а за марка и модел незнам!Марки много мнения всякакви! :wink:

Ами проблема е че едни казват Valeo и тамън на тях се бях хвърлил и ми казаха че били корейски и по подходящи за корейски автомобили ..и с още марки също такива истории и затова ме интересува някои ако лично или поне е имал честа да пробва или и аз незнам но отнякъде разбере кои са добре нека сподели мнението си!Защото всеки продавач си знае неговия продукт че е най добър и това си е!
:?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 15 дек 2006, 20:26

Аз съм с на Delphi... не е кой знае какво, но за цена-качество е ектра :)
Изображение

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 15 дек 2006, 20:33

cossy написа:Аз съм с на Delphi... не е кой знае какво, но за цена-качество е ектра :)
а за какви пари си го взел ако не е тайна?и примерно можеш ли да ми препоръчаш някакви още по добри от delphi защото искам като оправям нещо по колата да не мисля в скоро време за него :) Това си ми е като принцип :roll:

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 15 дек 2006, 21:21

Ами какво да ти кажа първият беше luk май а сегашния май е валео,ма като ги гледам всичките не са особенно надежни,зависи къде се кара колата,сегашният е на 20 000км. и лагера вие на умрело,ма няма да го сменям докато не сдаде багажа ептен!Виж цените на моторкрафт щом искаш да слагаш нещо хубаво предполагам,че ще е 2 пъти по скъп от друг варянт,но все пак ти си знаеш! :wink:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 дек 2006, 23:44

При CVH мотора са два модела, предполагам че и при Зетека са така. Двата се различават по диаметъра и не са взаимозаменяеми, въпреки че диаметъра на маховика е еднакъв. Проблема е че изглежда няма закономерност при монтирането им в автомобилите. Така че ще трябва първо да разглобиш а после да поръчваш защото и в магазините знаят за това но не могат да кажат кой автомобил с какъв съединител е. Пробвай с Микрокат, обаче не пропускай да направиш уговорка за замяна когато поръчваш.

ilia
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 27 ное 2006, 00:20
Модел на автомобила: escort 1.6i 16V 90hp 93г
Status: Извън линия

Re: Помощ за съединител на Ескорт 93-та Зетек двигател

Мнение от ilia » 16 дек 2006, 10:54

demony написа:Здравейте!Форда ми напоследък има един много странен проблем!Натискаш педала на газта отпускаш съединителя но колата едвам потегля (дори при отпуснат съединтел докрай) и оборотите на двигателя спадат съвсем малко.Сякаш двигатела няма връзка с колелата на колата или ако има тя е нищожна защото тръгването от светофар си е мъчение :? При по високи скорости от сорта на 140-150 км/час не се усеща толкова този проблем но при каране с 50-60 предприемането на маневра изпреварване е невъзможно!Ходих на сервиз и ми казаха че този проблем е само от съединителя !Колата я карам на Газ ако има значение ... двигателят е 1.8L 16V EFi DOHC (zetec) колата е комби с година на производство края на 1993.
И сега идва въпросът Наистина ли съединителя може да е виновен за този проблем на колата ?И ако да какъв Качествен съединител да взема?От сервиза казаха че имало 2 вида за различните ескорти а аз незнам моя от кой Тип е което също Усложнява нещата :?
брато имам същия проблем само че аз съм с 1.6i 16V 90hp
според мен феродовия диск е износен и не може да зацепи с притискателния аз съм пуснал тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7125" onclick="window.open(this.href);return false;
засега съм намерил феродов диск за 50лв а целия комплект съединител е 130 от магазин "Йовал" на ул.Козлодуй предполагам на вс е известен тоя адрес :) там има и магазин "Бовал", частите са много евтини смея да кажа най евтините за качеството нищо не казвам аз лично съм много доволен

emil5koff
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 23 юли 2005, 22:55
Модел на автомобила: Форд Орион 1,6 I EFI CLX
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от emil5koff » 16 дек 2006, 19:27

При мен проблема беше същия, но модела е Орион 1,6 CLX EFI, 8 клапанов 105 к. с. (ако това има значение). Решението му, ми струва точно 320 лв+бутилка водка "Търговище". Цените са франко Пазарджик, но пък са от преди една седмица. Значи, нов съединител-пълен комплект -LUK-такъв беше стърия- 218 лв; 3 литра масло -~10 лв за литър, семеринг-8 лв. Останалото е за труд

Потребителски аватар
dqboL
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
Местоположение: Varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dqboL » 02 яну 2007, 17:06

Аз имах много проблеми със съединителя, вече имам около 60хил. км на колата и вече (вчера) започнах да сменям 4-тия. Уточнявам се: 1-ви (Internacional - боклук) цена ориентировачно около 250лв комплекта, 2 - сложих (Sasch) в кутия перфектен започна да върти гуми и на 2-ра, НО след 8000-9000 след монтажа педала ми започна да става много ТВЪРД, което ни наведе на мисълта за претискател (че е посинял - заминал) странно, но разглобихме за пореден път и се оказа че нито на претискатела, нито на феродовия диск им има нещо, за тест сглобихме колата и я пробвахме, но педала продължаваше да е много твърд и стигнахме до решението - сваляме комплекта (sasch) и слагаме нов. Странно но без да искаме видяхме, че марката на претискатела е (Sasha, а не Sasch) съединителя беше закупен от "ЕЛИТ КАР" официален вносител на Sasch, до преди няколко дни бях с MecArm - педала ми беше изключително мек, всичко беше нормално, докато преди 2 дни не изчатка странно и не остана на (3-та) при преминаване от 2-ра на 3-та :) Странно, все още не съм я разглобил, но си мисля че е някои нит на претискатела или някоя пружина на феродовия. Препоръчителна цена за MecArm - 130лв без лагер.
п.с. това бяха моите премеждия със съединителите, като реша какъв да сложа, ще пиша пак :D

Пропуснах да кажа, че за Делфи чувам добри отзиви, така наречените "бакшиши" карали с такива и били доволни, а техните коли се чупят наи-много. Модела на моята барака е: ескорт 98-ма 1.6 16в.
Кара смело и безотговорно!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта