Пали с няколко идеи по бавно
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Пали с няколко идеи по бавно
Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Уверявам Ви,че няма как да чуете някакъв шум отнасяш се за циркулацията на горивото!torcheto написа:Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.
Ако се чува нещо каквото и да е ,то това говори за някакъв проблем.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Студена започна да пали на втория път.Когато си направи оптималната температура двигателя ,го загасям и пак паля нч четвърт.След 5-10минути на 2-3секунда.Моля помагайте ,че много ме дразни.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Провери си подгряващите свещи и захранването им.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Не е от подгревните свещи.Имал съм проблеми с тях ,симптоите са други.Сменял съм ги,но няма промяна.Проблема за мен е в горивната система.
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Прежали едни 10 лв . За да купиш едно възвратно клапанче.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Ръчната помпа за подкачване на нафтата съм е ревизирал.Бутона при натискане е твърд.Когато въртя на стартер не пуши ,чак като запали пропуша за секунда и изчиства.Двигателя работи равномерно,не усещам да има въздух.Клапан egr участва ли в паленето.Ако не затваря добре ,какво отражение дава при пуск.Ще съм благодарен да чуя компетентни мнения.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re:Студена пали на втория път
torcheto написа: ↑06 дек 2016, 11:28Помпа лукас.Форд ескорт 1.8 тди 90к.с endura.При студен,топъл двигател пали след 2-3 секунди Акумулатор нов зареден.Стартер в добро състояние.При гасене двигателя за миг претрисва и от горивонагнтателната помпа се чува за секунда шум от циркулация на горивото.Съмнявам се в клапан стоп гориво дали уплатнява.Моля за мнения.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Има възвратен клапан пред гнп.Няма промяна.Пали бавно при студен и топъл двигател.Стартер обслужен и сменен бендекс и стартово реле.Дюзи не са проверявани.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Дизел пали трудно заради:
- въздух
- свещи
- центровка
Давай, проверявай нататък...
- въздух
- свещи
- центровка
Давай, проверявай нататък...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Аааа, и заради износени втулки на ротора на електромотора/стартера.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Втулките на ротора са проверени.При първо стартиране не пали и не излиза нищо от аспуха.На подкачваща помпа е сложен резервен комплект,помпиш на контакт и няма палене.Има възвратен клапан между филтъра и гнп.На второ стартиране пали добре.Съмнявам се в гнп,какво може да е.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Колега , измери компресията на двг.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Компресия не е мерена,но на 1 без газ върви по.нагорнище и не гори масло повече от 800гр/10000.Когато е загася и запаля веднага на четвърт,а след 2 минути след първата секунда
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Когато падне компресията точно такъв е ефекта. Като падне още малко изобщо няма да пали на ниски температури. Измери я , не е нещо сложно или скъпо. Провери си центровката на двигателя, от бутнат разпределителен вал имах компресия 22 , Специалиста презацепи разпр. вал , пренареди клапаните и оооо чудо. Иначе разбирачите ми казаха , немедлено да цепя мотора. Това беше преди 6 години , колата отдавна я продадох и я виждам редовно да се движи през зимата.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Мисля че е центровка
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Възможно да е центровка, Малко жокери: Ако е отишла на предварение двигателя пали по-трудно студен, топъл може и да не усетиш по-трудното палене, по-твърда работа, повече върви,малко повече пуши с малко черно повече синьо при първия старт за деня и т.н. При закъснение двигателя пали по-трудно студен. по мека работа,малко повече пуши синьо, малко му се губи пъргавината и т.н. Ако някой колега се сеща и за други признаци за неправилна центровка може да ме допълни. За меренето на компресията важна е стойноста като цифра но е по важна разликата, между отделните цилиндри.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Колеги.може ли да се повиши налягането на гнп. за да може при първоначален старт да няма закъсняло палене.Подчертавам при топъл двигател и загася и веднага запаля отлично след 2-3 минути около 2секунди.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Няма пушек=няма впръскване!
При всички останали случай които сте изброили(центровки,компресия и т.н.)
ако има впръскване а не пали поради друга причина,от ауспуха ще пуши!!!
При всички останали случай които сте изброили(центровки,компресия и т.н.)
ако има впръскване а не пали поради друга причина,от ауспуха ще пуши!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 02 авг 2008, 22:32
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.8тд
- Status: Извън линия
Re: Пали с няколко идеи по бавно
Възможно ли е да взема въздух от клапана за обратна нафта или клапана за пуск стоп гориво без да се вижда сълзене или теч.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта