Лоша работа на бензин 1.4/1.6 моноинжекция
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
sstoilov:
Може да имаш лош контакт или проблемен проводник към самия сензор.
Проверката на работа на MAP-а съм я описъл тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 8132#38132
За съжаление трябва да имаш оборотомер (верен, не като моя да показва каквото си иска) и уред с който да измериш честотата на импулсите.
За грешка 48 не съм сигурен дали точно TPS или ключето на моторчето за ПХ я генерира. В моя случай, аз смених TPS и си оправих моторчето за ПХ.. а може и да е пак от окабеляването и куплунзите.
За грешка 37 - Ниско напрежение на MAP сензора...
48 - tps
37 - maps
Може да имаш лош контакт или проблемен проводник към самия сензор.
Проверката на работа на MAP-а съм я описъл тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 8132#38132
За съжаление трябва да имаш оборотомер (верен, не като моя да показва каквото си иска) и уред с който да измериш честотата на импулсите.
За грешка 48 не съм сигурен дали точно TPS или ключето на моторчето за ПХ я генерира. В моя случай, аз смених TPS и си оправих моторчето за ПХ.. а може и да е пак от окабеляването и куплунзите.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 26 сеп 2006, 03:03
- Модел на автомобила: escort'92 CFI
- Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Мерси.
Подозирах, че е кабелен проблема и днес като ме остави насред пътя го открих : Там, където снопа влиза в купето откъм калника, се е протрил. Един проводник скъсан, два оголени.
Днес като изгасна , почна да ми дава проблеми в температурните сензори, МАП-а, ТПС-а. Додърпах я, оправих кабелите и 11 на двата теста.
Вече работи като часовник.
Въпреки, че си знам сервизите тук, вчера я карах на две места. И като се почна - "я смени първо тпс-а и мап-а , я смени ЕЕЦ-то" и подобни, а то 2 скъсани кабела.
Станах спец по електрониката на ескорт-а, то аз съм си инженер де.
Та при проблеми, първо търсете проблем по кабелите, после по взръзките /съединителите/, после по датчиците, после по изпълнителните устройства/соленоиди,двигателчета,дюзи/ и накрая в ЕЕЦ-то
p.s.
цитат
"6. Тест със светодиод при работещ двигател. НЕУСПЕШЕН!
Пробвах 98327874 пъти, след появата на код 50 (опознавателен код на EEC IV) трябва да се натисне газта до упор до достигане на 4000 об/мин но не повече от 10 сек. След това или не получавах никакъв код или код 57 (газта е подадена много рано, повторете теста). Отказах се.... "
Днес установих, че газта не се натиска след 50, а след 10. И аз доста се потормозих, ама по метода на налучкването
, теста завърши със 11, 11, 7
Подозирах, че е кабелен проблема и днес като ме остави насред пътя го открих : Там, където снопа влиза в купето откъм калника, се е протрил. Един проводник скъсан, два оголени.
Днес като изгасна , почна да ми дава проблеми в температурните сензори, МАП-а, ТПС-а. Додърпах я, оправих кабелите и 11 на двата теста.
Вече работи като часовник.
Въпреки, че си знам сервизите тук, вчера я карах на две места. И като се почна - "я смени първо тпс-а и мап-а , я смени ЕЕЦ-то" и подобни, а то 2 скъсани кабела.
Станах спец по електрониката на ескорт-а, то аз съм си инженер де.
Та при проблеми, първо търсете проблем по кабелите, после по взръзките /съединителите/, после по датчиците, после по изпълнителните устройства/соленоиди,двигателчета,дюзи/ и накрая в ЕЕЦ-то
p.s.
цитат
"6. Тест със светодиод при работещ двигател. НЕУСПЕШЕН!
Пробвах 98327874 пъти, след появата на код 50 (опознавателен код на EEC IV) трябва да се натисне газта до упор до достигане на 4000 об/мин но не повече от 10 сек. След това или не получавах никакъв код или код 57 (газта е подадена много рано, повторете теста). Отказах се.... "
Днес установих, че газта не се натиска след 50, а след 10. И аз доста се потормозих, ама по метода на налучкването

123
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 30 май 2005, 09:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
След всичко прочетено ще кажа само:
"Бог да благослови Дизел и неговата проста разработка"
Като ви слушам си давам сметка защо никога не съм карал бензинов автомобил. Просто се чудя на жената с нейната фиеста 1,4 mi как още не е дошла и да примрънка за подобни проблеми. Настръхвам, че ако се случат незнам нито майстори нито сервизи за бензинови диагностики и ремонти.
"Бог да благослови Дизел и неговата проста разработка"
Като ви слушам си давам сметка защо никога не съм карал бензинов автомобил. Просто се чудя на жената с нейната фиеста 1,4 mi как още не е дошла и да примрънка за подобни проблеми. Настръхвам, че ако се случат незнам нито майстори нито сервизи за бензинови диагностики и ремонти.
- Duke_BG
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 11 фев 2010, 10:58
- Модел на автомобила: VAUXALL VECTRA B CARAVAN
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Лоша работа на бензин 1.4/1.6 моноинжекция
Ще си позволя да изтупам прахоляка на тази тема :
-относно регулатора на налягането :сваляте моното (или му откачат е само вх и изх мъркуч на горивото) връзвате на входа компресорче с манометър и чрез болта докарвате търсеното налягане. И аз четох че трябва да е 1bar.
-относно регулатора на налягането :сваляте моното (или му откачат е само вх и изх мъркуч на горивото) връзвате на входа компресорче с манометър и чрез болта докарвате търсеното налягане. И аз четох че трябва да е 1bar.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта