Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
- Tichev
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 20 дек 2014, 18:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo МК4 2009
2.0/ 16V / 145 к.с - газов инжекцион - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
Колеги,
От известно имам странен проблем по Фикуса (1.6 / 101 кс /1999 - газ/бензин). Става въпрос за едно придърпване на газ и бензин само във високите обороти и при скорост около 120 км/ч. При ниска скорост и дори и висока предавка, това придърпване го няма. Появява се само на магистрала или при движение над 100 км/ч. Допълнително към това, по време на лъг път или каране на малко по-високи обороти и скорост над 90-100 км/ч, при изключване от скорост / предавка, оборотите не спадат до около 1000 об., както би трябвало нормално да е, а седят около 2000-3000. Когато обаче почвам да намалявам скоростта, съответно предавките и стигна до светофар, изключвайки от скорост, за да спра, оборотите се вдигат до 2000 и след това веднага спадат като поддържат норалните за обороти около 800-900, понякога и до 1000 об.
Само да отбележа, че бобината е сменяна преди около 20 000 км, (BERU) - 110 лв., кабелите и свещите са чисто нови, нямат и 1000 км, моторчето за тихите обороти / стъпковото моторче също е ново (под 1000 км.), т.е сменил съм ги защото мислех, че от там идват проблемите.
Ако някой знае съвет и идея какво може да е, да сподели?
От известно имам странен проблем по Фикуса (1.6 / 101 кс /1999 - газ/бензин). Става въпрос за едно придърпване на газ и бензин само във високите обороти и при скорост около 120 км/ч. При ниска скорост и дори и висока предавка, това придърпване го няма. Появява се само на магистрала или при движение над 100 км/ч. Допълнително към това, по време на лъг път или каране на малко по-високи обороти и скорост над 90-100 км/ч, при изключване от скорост / предавка, оборотите не спадат до около 1000 об., както би трябвало нормално да е, а седят около 2000-3000. Когато обаче почвам да намалявам скоростта, съответно предавките и стигна до светофар, изключвайки от скорост, за да спра, оборотите се вдигат до 2000 и след това веднага спадат като поддържат норалните за обороти около 800-900, понякога и до 1000 об.
Само да отбележа, че бобината е сменяна преди около 20 000 км, (BERU) - 110 лв., кабелите и свещите са чисто нови, нямат и 1000 км, моторчето за тихите обороти / стъпковото моторче също е ново (под 1000 км.), т.е сменил съм ги защото мислех, че от там идват проблемите.
Ако някой знае съвет и идея какво може да е, да сподели?
Важното е работата да е свършена!
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
За имах проблем с обороти, които много бавно се установяваха до нормалните.
Проблема ми беше, че си смених датчика за положение на дроселовата клапа TPS с нов китайски.
След като си върнах моя, всичко си дойде по старо му.
Проблема ми беше, че си смених датчика за положение на дроселовата клапа TPS с нов китайски.
След като си върнах моя, всичко си дойде по старо му.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
Погледни си тройника за маслените пари дали не е скъсан.
- Tichev
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 20 дек 2014, 18:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo МК4 2009
2.0/ 16V / 145 к.с - газов инжекцион - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
Не съм сменял датчици за момента. А къде се намира троийника на маслените пари?
Важното е работата да е свършена!
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
Проблема с високите обороти ти е от клапана за празен ход,или имаш неотчетен въздух.На диагностика може да се види какво си случва и да се види дългосрочния и краткосрочния баланс на горивото за да се види къде е проблема
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
Намира се вляво от клапана за празния ход, излиза от блока и влиза в колектора. Поглеждайки всмкукателния колектокор отгоре между тръбите ще видиш въпросния тройник.
- Tichev
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 20 дек 2014, 18:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo МК4 2009
2.0/ 16V / 145 к.с - газов инжекцион - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
И при стария и новия клапан прави еднакакъв проблем. Почвам да си мисля, дали не смуче въздух отнякъде, колкото и нелогично да звучи....cvetan.cenkov написа: ↑18 юни 2018, 15:58Проблема с високите обороти ти е от клапана за празен ход,или имаш неотчетен въздух.На диагностика може да се види какво си случва и да се види дългосрочния и краткосрочния баланс на горивото за да се види къде е проблема
Важното е работата да е свършена!
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
И със стария и с новия все не работи .Това навежда ли те на мисълта че има проблем с управленеето му.Затова казах да се провири краткосрочния и дългосрочния баланс на горивото,да се види как работи този клапан,какво е напрежението му.Мога да го проверя ако имаш интерес пиши
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 82#p558435
Не пишеш колко си минал на газ, ама клапаните са ти пред умиране. Ако имаш вариант провери хлабините, ако не продължаваш със стъпкови моторчета, кабели, свещи ... като при таз кола
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B8#p562160
Поздрави
- Tichev
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 20 дек 2014, 18:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo МК4 2009
2.0/ 16V / 145 к.с - газов инжекцион - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
След ремонт на сегменти и бутала, са минати около 50К на газ. Но доколкото съм чувал (не знам дали е вярно), тези Фикуси са с хидравлини повдигачи на клапаните и не им трябва реглаж. Ако не е вярно,какъв е вида на клапаните, тяхната работа и подлежат ли на регулировка + приблизително колко скъпа е тази процедура?fordmaniac написа: ↑23 юни 2018, 09:29https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 82#p558435
Не пишеш колко си минал на газ, ама клапаните са ти пред умиране. Ако имаш вариант провери хлабините, ако не продължаваш със стъпкови моторчета, кабели, свещи ... като при таз кола
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B8#p562160
Поздрави
Важното е работата да е свършена!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
Още ли има вярващи в Дядо Коледа, Дядо Мраз и хидравлични повдигачи на Фокус:
При ремонта на мотора не ти ли казаха, че се регулират клапани.?!- Tichev
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 20 дек 2014, 18:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo МК4 2009
2.0/ 16V / 145 к.с - газов инжекцион - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем - придърпване + високи обороти - Форд Фокус 1.6/99-та
Ясна работата значи.fordmaniac написа: ↑01 юли 2018, 13:23Още ли има вярващи в Дядо Коледа, Дядо Мраз и хидравлични повдигачи на Фокус:
klap.jpg
При ремонта на мотора не ти ли казаха, че се регулират клапани.?!
За реглажа на клапаните, не съм много сигурен дали са ми казали или не съм го чул и разбрал.
Важното е работата да е свършена!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта