Focus mk2 1.8 Tdci - Engine systems fault
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 08 юли 2018, 21:00
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Focus mk2 1.8 Tdci - Engine systems fault
Здравейте, от скоро карам въпросния автомобил.
Първо ще започна с малко предистория. Та така, взех фокусчето почти без пари понеже предишния собственик се беше опитал да го прави амфибия, но за жалост засмукал сериозно количество вода и резултата счупена биела, дупка в блока и спукан кожух на съединителя. Така, стария двигател замина на вторични, взех друг, цял необорудван и кутия от кола внос от Англия, съответно при събирането на чаркалаците, почистх всмукателния колектор, дори и тази част от него която е в главата чак до клапаните. ЕГР клапана беше чист, видимо в много добро състояние(тази част която се сваля от колекторите), доколкото успях поочистих и механичната част, която е в колектора. Турбината беше също във видимо добро състояние, без луфтове, не съм я разглабял. Сложих нов съединител с лагер помпа, маховика беше сменен с нов демпферен преди 3-4000 километра.
Проблема ми е следния: Engine systefs fault по време на движение, грешките които записва прочетени с Делфи са P0489-Нисък сигнал от контролната верига за резиркулирането на изхвърления газ, а именно ЕГР, Р2263-турбо компресор усилване системна работа. Грешките се изчистват с Делфито. В авариен режим влиза общо взето когато си поиска, но винаги е когато двигателя е в по-спокойни обороти или без газ или когато съм върнал газта или при спиране с ниска скорост, като колата продължава да си върви и да ускорява нормално, не усещам никаква разлика в рабоата на мотора. И другия момент, при потегляне на първа и втора имам нещо средно между претрисане и придърпване, тогава също се е случвало да влезе в авариен и се получава едно голямо тресене и не ще да върви при подаване на газ за окло няколко секунди и след това си поема и върви. Иначе когато мачкам педала на газта никога не влизал в авариен, не бих казал че пренадува турбината, карал съм ВАГ с пренадуваща турбина и мисля, че знам какво е. Колата върви и ускорява много добре от 1800 оборота направо се усеща как яко набира,изпушва си, но не виждам в огледалата да има чак облаци след мен, разхода е приличен 5,8/100 смесено каране.
Първо ще започна с малко предистория. Та така, взех фокусчето почти без пари понеже предишния собственик се беше опитал да го прави амфибия, но за жалост засмукал сериозно количество вода и резултата счупена биела, дупка в блока и спукан кожух на съединителя. Така, стария двигател замина на вторични, взех друг, цял необорудван и кутия от кола внос от Англия, съответно при събирането на чаркалаците, почистх всмукателния колектор, дори и тази част от него която е в главата чак до клапаните. ЕГР клапана беше чист, видимо в много добро състояние(тази част която се сваля от колекторите), доколкото успях поочистих и механичната част, която е в колектора. Турбината беше също във видимо добро състояние, без луфтове, не съм я разглабял. Сложих нов съединител с лагер помпа, маховика беше сменен с нов демпферен преди 3-4000 километра.
Проблема ми е следния: Engine systefs fault по време на движение, грешките които записва прочетени с Делфи са P0489-Нисък сигнал от контролната верига за резиркулирането на изхвърления газ, а именно ЕГР, Р2263-турбо компресор усилване системна работа. Грешките се изчистват с Делфито. В авариен режим влиза общо взето когато си поиска, но винаги е когато двигателя е в по-спокойни обороти или без газ или когато съм върнал газта или при спиране с ниска скорост, като колата продължава да си върви и да ускорява нормално, не усещам никаква разлика в рабоата на мотора. И другия момент, при потегляне на първа и втора имам нещо средно между претрисане и придърпване, тогава също се е случвало да влезе в авариен и се получава едно голямо тресене и не ще да върви при подаване на газ за окло няколко секунди и след това си поема и върви. Иначе когато мачкам педала на газта никога не влизал в авариен, не бих казал че пренадува турбината, карал съм ВАГ с пренадуваща турбина и мисля, че знам какво е. Колата върви и ускорява много добре от 1800 оборота направо се усеща как яко набира,изпушва си, но не виждам в огледалата да има чак облаци след мен, разхода е приличен 5,8/100 смесено каране.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.8 Tdci - Engine systems fault
Обади се, и се консултирай със Specialista, Това е фейсбук страницата му Жоро Specialista Човека е много отзивчив и ще ти разясни всичко.
Успех.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 09 апр 2017, 22:35
- Местоположение: Първомайци
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.8 Tdci - Engine systems fault
Относно предърпването мога да споделя личен опит от моя бивш Фокус 2.0 тдсй 136к.Когато предърпваше ЕГР клапана не рабореше,не показваше колко % е затворен.Това го видях от програмата фордскан лайт по време на движение.Така и не го оправих...продадох го.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта