Помощ за теч!
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Помощ за теч!
Здравейте,
На снимката се вижда капка отдолу, отпред по средата на Форд Фокус. Майстора смени гарнитура на картер и семеринг на колянов вал, от които се съмняваше, но продължава да капе. Когато колата не е загряла достатъчно, не капе.
Някой има ли идея от какво друго може да бъде теча?
Благодаря предварително!
На снимката се вижда капка отдолу, отпред по средата на Форд Фокус. Майстора смени гарнитура на картер и семеринг на колянов вал, от които се съмняваше, но продължава да капе. Когато колата не е загряла достатъчно, не капе.
Някой има ли идея от какво друго може да бъде теча?
Благодаря предварително!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
А майстора ти не можа ли да прецени капката от какво е? На това място ако капката не е от Антифриз, който се стича отгоре, има 3 възможности: Семеринга на коляновия вал, тече моторно масло; Семеринга на скоростна кутия, тече трансмисионно масло; Лагер помпа, тече спирачна течност.
Съмнявам се да е свалил скоростната кутия, за да смени семеринга на коляновия вал и да не е огледал останалите две възможности. Или е сменил неправилната семеринга (предната) или нищо не е сменил.
Съмнявам се да е свалил скоростната кутия, за да смени семеринга на коляновия вал и да не е огледал останалите две възможности. Или е сменил неправилната семеринга (предната) или нищо не е сменил.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Маслото е двигстелно и всъщност майстора каза, че е карал 2 дена, за да я тества и не е текла. Съмнява се, дали семеринга не е дефектен.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
По-скоро старият семеринг е бил много спечен и е издълбал канал на шийката, а сега новият не уплътнява достатъчно по канала или вече е изпилен (след 2 дни каране).
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Ако е така, какво се прави, шлайфа се шийката ли? Ще трябва ли отново нов семеринг?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Нещо ме съмнява това с "изпилването". Това не е ЮМЗ.
Не, че е невъзможно, ама от кола масло може от хиляда места да тече.
Не, че е невъзможно, ама от кола масло може от хиляда места да тече.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Или гарнитурата не ти е сложил както трябва или от семеринга на скоростната кутия ако е от скоростната кутия като сменяш съединителя го смени ако теча не е много голям. И аз имам леко омазняване между картера и скоростната кутия в сервиза ми казаха че е от семеринга на скоростната кутия и не е наложително да се сменя на този етап като дойде за смяна на съединителя ще го сменят. Но при тебе може да е от картера напръскай с обезмаслител за да се ориентираш от къде идва.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Колеги, не четете последователно форума. Гарнитурата на картера е сменена. Дори и да се обезмасли, отдолу не може да се види откъде идва, защото капката се появява отдолу, не се вижда откъде се стича и както писах маслото е двигателно.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Значи си за семеринг на скоростната кутия този дето е зад съединителя!
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Съединителят е сменен преди 1 мес. с нов.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Съединителя няма общо. Зад него има семеринг. Може да е сменян съединителя 5 пъти с нов, а семеринга да е тоя, с който колата е излязла от завода. Тоя семеринг като ритне камбаната, започва да тече масло между мотора и скоростите.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Защото теча не е от там.Маслото е двигателно, а не от скор. кутия.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Има предвид семеринга на коляновия вал зад маховика на съединителя..............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Нещо не схващам, нали отначало говорим точно за този семеринг, че е сменен и пак тече, или има няколко семеринга?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Като ти сменяха семеринга сваляха ли скоростната кутия?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Еми то няма как да се смени, без да се сваля скоростната кутия.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Значи е сменен правилния семеринг. Защо отново тече, е въпрос на който може да се получи отговор след като отново се разглоби. Дали ще го направиш е лично твое решение, теча видимо е нищожен. Аз лично не бих се занимавал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
А може ли майстора да е сменил семеринга с нов, но модерен и да е объркал технологията на слагане?
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за теч!
Майстора каза, че ще го смени отново, оригиналния е 8-ца, но този път ще сложи 10-ка като ширина, за да може, ако има някъде надраскано от стария, по широкия семеринг да обхване по-голяма площ и така да уплътни по-добре. Какво мислите, има логика?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта