1.8тд ескорт
- Юлиян.Колев
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.8тд ескорт
Здравейте колеги имам проблем с ГНП сутрин като запаля сама си държи високи обороти после се оправя някой път върви друг път не явно гнп-то е за ремонт някой дето ги ремонтират тия Лукас и колко излиза ремонта горе-доло?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
На първо време трябва да си абсолютно сигурен че не дърпа въздух отнякъде по горивопровода. Сподели си проблема с Гошо- Дизел Център Ямбол, в краен случай може и да му я изпратиш по Еконт за да ти я ремонтира, ако се окаже проблема в самата ГНП. Спомени че си от "Клуб Форд".
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Юлиян.Колев
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
Да гнп-то ми тече днес ходих на един канал погледнах отдоло какво става и капки нафта.ЯЛТА написа: ↑27 дек 2018, 15:39На първо време трябва да си абсолютно сигурен че не дърпа въздух отнякъде по горивопровода. Сподели си проблема с Гошо- Дизел Център Ямбол, в краен случай може и да му я изпратиш по Еконт за да ти я ремонтира, ако се окаже проблема в самата ГНП. Спомени че си от "Клуб Форд".
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Юлиян.Колев
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
Може, друг е въпросът как ще върви, до колкото няма да има турбокоректор, да пуска допълнително гориво при повишаване на налягането в колектора. Ще върви... като чист дизел, защото колкото и въздух да натъпчеш в цилиндрите с помощта на турбина, енергията идва от вкараното и изгорено в тях гориво.Юлиян.Колев написа: ↑01 яну 2019, 19:55Колега я кажи мога ли да сложа от 1.8д (чист дизел) понеже колегата специалиста ми каза 300лв за ремонт но на мен не ми се дават такива пари.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 09 дек 2016, 20:16
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
В Бургас я правиха мойта за 150 лв.Вече 4-5 години нямам ядове.
- Юлиян.Колев
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
Намерих една от 1.8тд Ендура де дали ще стане?OgiDogi написа: ↑01 яну 2019, 21:58Може, друг е въпросът как ще върви, до колкото няма да има турбокоректор, да пуска допълнително гориво при повишаване на налягането в колектора. Ще върви... като чист дизел, защото колкото и въздух да натъпчеш в цилиндрите с помощта на турбина, енергията идва от вкараното и изгорено в тях гориво.Юлиян.Колев написа: ↑01 яну 2019, 19:55Колега я кажи мога ли да сложа от 1.8д (чист дизел) понеже колегата специалиста ми каза 300лв за ремонт но на мен не ми се дават такива пари.
Понеже моя е 1.8 дизел.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
Скъп им е ремонта. 200-250 лева е вече като минимум. И моята на буса протече и засега не съм се занимавал, защото не тече непрекъснато а само като вдигне по-високи обороти мотора. Някога може да са се правили за 150 лева помпи, ама тогава и дизеловите кочини по пътищата са били по-малко. Сега от три на пътя, две са дизел и...все някога ще протече. Тая цена е с някакви уплътнения, неясно какви и никой не дава гаранция дори един месец за ремонта. Т.е. с гарантирано оригинални части и някаква гаранция по самия ремонт със сигурност ще е още по-скъпо. Щом си търсил къде да ти я ремонтират, вероятно си забелязал, че майстори също не са в излишък.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 09 дек 2016, 20:16
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
На един авер преди седмица във Варна за 160 лв.В Бургас -Долно Езерово ремонта е 150 лв.
- Юлиян.Колев
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
Смених гнп-то значи като запаля докато е студена държи 1500 и нали повече обороти като загрее се оправя на нормални обороти от какво може да е?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
То това за повишените обороти не беше ли първоначалното ти оплакване от старата помпа?
Като си почнал веднъж, давай нататък с друга помпа и пак и пак, дано уцелиш. Евентуално, след няколко неуспешни опита ще си блъскаш главата, защо не си дал 300 лева на знаещ човек и да се случат нещата от първия път.
За сега си примерно с първите 100 лева назад за помпа и първоначалната ситуация.
С питане по форумите "от какво може да е" не се става знаещ. Иска си целенасочено обучение и много практика.
Като си почнал веднъж, давай нататък с друга помпа и пак и пак, дано уцелиш. Евентуално, след няколко неуспешни опита ще си блъскаш главата, защо не си дал 300 лева на знаещ човек и да се случат нещата от първия път.
За сега си примерно с първите 100 лева назад за помпа и първоначалната ситуация.
С питане по форумите "от какво може да е" не се става знаещ. Иска си целенасочено обучение и много практика.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 09 дек 2016, 20:16
- Местоположение: burgas
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
300 лв за оправянето на този проблем ми се вижда доста дебело
Помпата лукас ли е ?

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
Всеки себеуважаващ се майстор:
1- Няма да ти ремонтира само посочения от клиента проблем, защото е много наясно че един проблем дърпа след себе си и други проблеми, които са скрити и невидими за обикновен човек-клиент.
2- Добрее е ГНП да бъде демонтирана, за да се тества напълно, след което ще има и гаранция за извършен ремонт на цялата ГНП.
3- Демонтаж, монтаж на ГНП и центровка на ангренажа струва немалко пари, и след като човек има проблем с ГНП-хубаво е да направи пълна профилактика на помпата.
Да струва пари, но има ефект. Не един път съм присъствал при Specialista при ремонт на помпи и дюзи, знам за какво иде реч, за това се и опитвам да обясня нещата, пък който вярва-вярва, а който не вярва, проблема си е негов. Това че нямаме излишни пари е национален въпрос. Хубавото е че имаме избор дали, и може ли да ремонтираме, или избираме да хвърлим колата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
Ами може дори да е малко! Досега не видях да е правена диагностика от някой който се занимава с това. Така да гадаеме няма да стане. На втората година от покупката на пежото, ми се появи проблем с помпата, която е лукас. Отидох в сервиз, който не рециклира помпи, но работят с такъв човек. Свалиха я, ремонтираха я, и я монтираха обратно. Разбира се, и гаранция ми дадоха. Тотала по спомен беше 400лв. Синовете още джиткат с него! Колегата по-горе е прав, отиваш да ти я направят занимаващи се с това хора и забравяш. Иначе рискуваш да дадеш повече пари, да изгубиш време и нерви.
времето е като парите-никога не стига
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
Хипотетично: в помпата се е случило нещо, дали износване/счупване/запушване и се налага да се разглоби тотално, за да се отстрани проблема. При разглобяването естествено някои елементи задължително се сменят (особено спечените и напукани уплътнения), а препоръчителното е направо цял ремонтен комплект с лагерите и джунжурийките (специалистът да каже колко струва, но мисля няма да е под 200 лева) и всичко наред, тъй и тъй е разглобена помпата. После събиране и качване на стенд за центровка, която не става за 5-10 минути...
- Юлиян.Колев
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1.8тд ескорт
открих къде е проблема дърпаше въздух от бързите връзки сложих маркучи и готово няма ядове. Даже с втората употреба помпа пали и върви грежка няма и то само за 50лв мерси за помощта колеги мн помогнахтеOgiDogi написа: ↑06 фев 2019, 18:59Хипотетично: в помпата се е случило нещо, дали износване/счупване/запушване и се налага да се разглоби тотално, за да се отстрани проблема. При разглобяването естествено някои елементи задължително се сменят (особено спечените и напукани уплътнения), а препоръчителното е направо цял ремонтен комплект с лагерите и джунжурийките (специалистът да каже колко струва, но мисля няма да е под 200 лева) и всичко наред, тъй и тъй е разглобена помпата. После събиране и качване на стенд за центровка, която не става за 5-10 минути...






Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта